Oh, okay.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ze had hem zelf getweet en op Facebook gezet.
Die schoenen
Bij een, vooral bij een, popartiest is het imago van groot belang. Tevens máákt haar uiterlijk, samen met haar stem, wat GaGa zo anders maakt dan andere popzangeresjes.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:34 schreef Majkool het volgende:
Waarom hechten jullie zoveel waarde aan haar voorkomen? Ze schijnt muzikant te zijn, waarom dan zoveel aandacht besteden aan haar uiterlijk etc, muziek is toch het belangrijkste?![]()
IEMAND AL OPGEVALLEN DAT HAAR PEACE TATTOO IS WEG GEPHOTOSHOPT OP DEZE FOTOquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef stef040 het volgende:
Samenwerking met Amy Winehouse dus, ben benieuwd!
[ afbeelding ]
Hey ja, nog niet gezien. Wat raar..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:02 schreef Litttle-Monster het volgende:
[..]
IEMAND AL OPGEVALLEN DAT HAAR PEACE TATTOO IS WEG GEPHOTOSHOPT OP DEZE FOTO
Ik zie de foto niet eens?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:02 schreef Litttle-Monster het volgende:
[..]
IEMAND AL OPGEVALLEN DAT HAAR PEACE TATTOO IS WEG GEPHOTOSHOPT OP DEZE FOTO
Deze fotoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef stef040 het volgende:
Samenwerking met Amy Winehouse dus, ben benieuwd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hey, had er dan een voor mij meegenomen! Ik zoek ze nog steeds...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Trouwens, heb nog een GaGashirt gekocht.
Ze zijn gewoon afgeprijsd naar ¤2,95
Ga langs de New Yorker in Arnhem.quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:38 schreef Lesl het volgende:
[..]
Ja hey, had er dan een voor mij meegenomen! Ik zoek ze nog steeds...
Schijt. Ik heb er 6 euro voor betaald bij New Yorkerquote:Op zondag 1 augustus 2010 02:38 schreef Lesl het volgende:
[..]
Ja hey, had er dan een voor mij meegenomen! Ik zoek ze nog steeds...
Vet manquote:
Awesome.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vet manIk heb er een in London gehaald, House of Gaga grijs.
Wat een faalhaas.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Awesome.
Ik heb ook nog een "I'm a free bitch", uit Praag.
[ afbeelding ]
Een meisje gister heel blij tegen haar moeder: "OOH, MAM, HIER STAAT: "IK BEN VRIJ, BITCH".!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |