abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juni 2010 @ 10:15:13 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83089044
Het vorige deel: Slank 1068: We gaan voor een positief zelfbeeld!

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 10:15:39 #2
70532 loveli
N
pi_83089059
Niet voor XM...
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 10:17:31 #3
70532 loveli
N
pi_83089110
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Please. Do elaborate!!
M'n huis is een rommeltje, ik zit tegen verkouden aan en werk zometeen dag 8 op rij, ben spekkiger in m'n taille dan wenselijk en we moeten wat puberproblemenm oplossen in de familie. En dat alles met een grijns op m'n hoofd. Must be the veggies
crap in = crap out
pi_83089111
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83089121
Hooooooooooooooooi
Ik wil verkansie. Zit er helaas nog niet in
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 10:19:02 #6
70532 loveli
N
pi_83089159
O, mannen met een glazen bol. Don't you love 'em?
crap in = crap out
pi_83089174
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 41% gewijzigd door P.F op 21-06-2010 10:26:31 ]
pi_83089184
SPOILER
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 10:24:24 #9
70532 loveli
N
pi_83089294
Ze zijn ons kwijt. Joehoe, hier zitten we!
crap in = crap out
pi_83089370
Maar goed
Tentamen
pi_83089408
Ik geloof dat ik het ook niet zo heel leuk zou vinden, Pief. Niet het feit dat er met iemand naar een museum wordt gegaan en dat hij er een hapje mee gaat eten, want dat moet kunnen, maar was wel fijn geweest als hij dat van te voren zou hebben gezegd. Dan was het veel minder een issue geworden. En telefoon niet opnemen omdat je troubles verwacht is inderdaad kinderachtig, maar ik ken best veel kerels die dat doen.

Nou ja. Misschien gewoon rustig tegen hem zeggen dat je dat soort dingen graag weet van te voren?
pi_83089449
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:17 schreef loveli het volgende:

[..]

M'n huis is een rommeltje, ik zit tegen verkouden aan en werk zometeen dag 8 op rij, ben spekkiger in m'n taille dan wenselijk en we moeten wat puberproblemenm oplossen in de familie. En dat alles met een grijns op m'n hoofd. Must be the veggies
Ja, ja de veggies. Ik denk dat het tijd wordt voor een PM.

EN ik ga nú opruimen/schoonmaken/wassen. Damn.
  maandag 21 juni 2010 @ 10:31:47 #13
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83089512
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat dus!

En nu ga ik weer verder met schoonmaken en opruimen,de was is al gedaan hier
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_83089574
Ik woog 60,4, dus dat is prima, maar ik had me niet mogen wegen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 21 juni 2010 @ 10:37:50 #15
236335 neen
schone schijn
pi_83089713
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:26 schreef P.F het volgende:
Maar goed
Tentamen
O succes!
Ik heb besloten dat ik deze periode maar niet ga halen, ik ben weer eens helemaal ergens anders met m'n gedachten dus dat gaat toch niet lukken. Nog wel een ding verbeteren van een andere periode, 4 uit 5 ga ik voor en dan zeg ik hoi he. Ik ben al weken klaar met het 1e jaar terwijl het nog niet is afgelopen
het lijkt niet wat het is
  maandag 21 juni 2010 @ 10:38:21 #16
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83089731
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik woog 60,4, dus dat is prima, maar ik had me niet mogen wegen.
Ik vind de eerste dagen om uit dat ritme van dagelijks (of vaker) te wegen te komen het lastigste. je bent nieuwsgierig, een soort van controle middel om te kijken of er niks geks is gebeurd met je gewicht, maar daar moet je je even overheen zetten. Als het je lukt om een paar dagen niet te wegen, zul je merken dat het eigenlijk wel rust geeft en helemaal niet zo erg is. Althans, zo ervaar ik het in ieder geval. (ik wilde het ook graag weten hoor vanochtend,maar dacht, ach over 2 dagen mag ik er weer 'legaal' op staan..)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 21 juni 2010 @ 10:39:40 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83089770
Goeiemorgen!

PF: ik zou dat ook niet leuk vinden

Aaargh mbt werk: ze hebben mn account maar weer es verwijderd (willen ze me weghebben bij P&O ofzo? Iedere keer als er iets verandert gooien ze me er zsm uit!), en ik zou een mail krijgen van de persoon die ik ook ondersteun, met instructies voor de komende weken, want ze is nu op vakantie. En ik kan dus niet zien of ze die mail gestuurd heeft. En waarschijnlijk weet niemand anders er iets van Gnork.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_83089891
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:38 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik vind de eerste dagen om uit dat ritme van dagelijks (of vaker) te wegen te komen het lastigste. je bent nieuwsgierig, een soort van controle middel om te kijken of er niks geks is gebeurd met je gewicht, maar daar moet je je even overheen zetten. Als het je lukt om een paar dagen niet te wegen, zul je merken dat het eigenlijk wel rust geeft en helemaal niet zo erg is. Althans, zo ervaar ik het in ieder geval. (ik wilde het ook graag weten hoor vanochtend,maar dacht, ach over 2 dagen mag ik er weer 'legaal' op staan..)
Ik heb ook perioden dat ik me gerust een paar maanden niet weeg, maar dan moet ik wel heel goed in m'n vel zitten. En dat is momenteel even niet het geval. Als ik m'n innerlijke rust weer heb gevonden, dan interesseert die weegschaal me ook niet meer.

Ik ga 'm in ieder geval even ergens anders neerzetten. Ik struikel er nu zo'n beetje over in de badkamer, dus hij moet maar gewoon ver onder m'n bed weggestopt worden of zo.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 21 juni 2010 @ 10:53:21 #19
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_83090197
Goeiemorgen!

@ P.F. dat klinkt erg herkenbaar! Ik vind het ook nooit leuk als mijn vriendje zoiets doet, en dat laat ik hem merken ook

Vraagie: ik zoek de naam van een computerspel. Waar je een pretpark moet bouwen, en die draaiende meot houden e.d. Ik heb wel eens 2 spellen gekocht, maar dat zijn allebei niet de goeie. Zijn neppe goedkopere versies geloof ik van dat echte spel. Iemand idee welke ik bedoel
  maandag 21 juni 2010 @ 10:54:13 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83090226
Rollercoaster Tycoon?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_83090421
Een topictitel naar mijn hart!

Net trouwens koffie gedronken tijdens True Blood afl. 2
  maandag 21 juni 2010 @ 11:00:10 #22
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83090423
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Rollercoaster Tycoon?
daar moest ik ook meteen aan denken. Anders misschien theme park?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 11:04:49 #23
70532 loveli
N
pi_83090593
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Not really kidding. Ben de laatste weken met voeding en supplementen in de weer geweest en het halflege glas is opeens helemaal halfvol.
Ben nog niet helemaal optimaal gezond, want krijg heel makkelijk blauwe plekken. M'n armen zien eruit alsof ik mishandeld ben. Maar in m'n hoofd is het waanzinnig zonnig.

PM komt wel aan het einde van de week, maar het zonnetje in m'n hoofd heeft daar ook positief effect op.
crap in = crap out
pi_83090665
moggeuh.....
Ja doei.
pi_83091184
Ik doe ook weer eens ergens aan mee
quote:
Beste WK polonaise deelnemer,

Je hebt deelgenomen aan de bol.com WK polonaise winactie op de website www.bol.com.
Gefeliciteerd! Je hebt de cd Andre Hazes - Andre's Oranje Favorieten gewonnen.
Je kunt het product bekijken via: deze link

Zou je voor dinsdag 22 juni 12.00 uur je naam en adresgegevens door willen geven via de mail?
Wij sturen vervolgens de prijs naar je toe.
ARGH. Altijd als ik aan een prijsvraag meedoe win ik of niks, of iets stoms, of ik kan er niks mee.
Deze valt in de categorie STOM Ik wil geen cd van Andre
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')