En onze eigen dijken doorsteken en de randstad laten vollopenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:17 schreef MouzurX het volgende:
Eens; wat duitsland en nederland moeten doen is belgie, luxemburg en frankrijk binnen vallen en orde op zaken stellen.
Daarna heel afrika koloniseren
Maar die supporters waren wel garpig.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja en het barst er van de Algerijnen en ander gespuis.
Toen ik 16 was op vakantie op een camping...quote:
Hebben die chicks?quote:
Dat was een manquote:Op zondag 20 juni 2010 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toen ik 16 was op vakantie op een camping...
Die chick was nog behaarder dan een moeflon
Trauma.
Waarom leren wij eigenlijk Frans op de middelbare scholen?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:21 schreef Penisbaard het volgende:
Als ik Frans was zou ik ook geen Engels leren. Gewoon, omdat Frans en Duits de talen van het continent zijn en niet dat vuige Engels.
Frans en Duits moet vervangen worden door Russisch en Chinees zodat wij voorbereid zijn zodra ze ons land binnenvallenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom leren wij eigenlijk Frans op de middelbare scholen?
Doet daar ooit iemand een zak mee? Nee.
Precies, kunnen we tenminste onze fietsen terugvragenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:27 schreef Fissen het volgende:
[..]
Frans en Duits moet vervangen worden door Russisch en Chinees zodat wij voorbereid zijn zodra ze ons land binnenvallen
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:27 schreef Fissen het volgende:
[..]
Frans en Duits moet vervangen worden door Russisch en Chinees zodat wij voorbereid zijn zodra ze ons land binnenvallen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |