Nou ik moet zeggen dat ik 't een hele fijne luisterstem vind. Hees randje, met een joshua radin hijgquote:Op zondag 20 juni 2010 22:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje
nah er zijn veel betere dan ik
ook niet slechtquote:Op zondag 20 juni 2010 22:28 schreef Ang3l het volgende:
Oh fuck it.
Het liedje wat ik op de voicemail zing van m'n vriendin als ze zich kut voelt.
Dit keer voor op haar facebook toen ze hoorde dat ze kanker had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind mezelf zo stom he. En ik vind het begin het allerstomst, later kom ik er wat meer in. Maar wat me het meest tegenstaat is mijn eigen hoofd en dat ik het zo serieus doe terwijl het niet perfect klinkt
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Maar ook veel slechterequote:Op zondag 20 juni 2010 22:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje
nah er zijn veel betere dan ik
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh lekker, zo in de OP dat alle lurkers ook gaan kijken!
Lekkere luie grasligstemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind mezelf zo stom he. En ik vind het begin het allerstomst, later kom ik er wat meer in. Maar wat me het meest tegenstaat is mijn eigen hoofd en dat ik het zo serieus doe terwijl het niet perfect klinkt
.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Johquote:Op zondag 20 juni 2010 22:37 schreef Peter het volgende:
Je zou er nog wat meer van kunnen maken met een beetje zelfvertrouwen Erik
je mompelzingt en dan wordt ik benieuwd naar het geluid als je je bek open durft te trekkenquote:
Ja, maar het is kei-eng en onwennig om jezelf zo op te nemenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:41 schreef Peter het volgende:
[..]
je mompelzingt en dan wordt ik benieuwd naar het geluid als je je bek open durft te trekken
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat ik 't een hele fijne luisterstem vind. Hees randje, met een joshua radin hijg
lijkt wel een musical iedereen begint opeens te zingenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:52 schreef Xiance het volgende:
lef heb ik dan weer wel
en ik ben verkouden, klinkt toch beter
bizar hequote:Op zondag 20 juni 2010 22:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lijkt wel een music iedereen begint opeens te zingen
het is gewoon leuk om te horen hoe anderen klinkenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
En uiteindelijk willen we allemaal horen dat het nog niet zo slecht klinkt![]()
. Althans, ik
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |