abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 juni 2010 @ 19:21:34 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83066468
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is juist asociaal om iemand met een beperking anders te behandelen. vooral omdat hij het graag doet voor zijn ouders en wel de hersenen heeft om belangrijke post voor mijn opa en oma te beheren
Ja, en tijdens hun vakantie is het idd veel logischer om die post gedurende hun afwezigheid te komen brengen alwaar een nichtje dat niet eens het fatsoen heeft de planten normaal te onderhouden er op kan passen?
Als ik toch al de post in beheer had dan zou ik het zeker niet tijdens de afwezigheid van de geadresseerde gaan brengen, en al helemaal niet als er op dat moment een post-puber in huis was die kennelijk niet weet hoe ze een gieter moet vasthouden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_83066501
Lekker kinderachtig, goed voor de sfeer daar.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zondag 20 juni 2010 @ 19:22:53 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83066524
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vraag om serieuze reacties, en niet om mijn topic te komen 'gallen' in jouw woorden
Als je serieuze reacties wilt dan moet je zorgen dat je een serieus verhaal hebt, en geen verhaal wat aan alle kanten rammelt.

En ik denk dat ik enig inzicht heb in post-pubers die langdurig alleen thuis zijn, want mijn zoon redt dat prima in mijn huis zonder dat ik daar 3 keer in de week de boel in de gaten kom houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 20 juni 2010 @ 19:23:51 #29
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_83066555
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, en tijdens hun vakantie is het idd veel logischer om die post gedurende hun afwezigheid te komen brengen alwaar een nichtje dat niet eens het fatsoen heeft de planten normaal te onderhouden er op kan passen?
Als ik toch al de post in beheer had dan zou ik het zeker niet tijdens de afwezigheid van de geadresseerde gaan brengen, en al helemaal niet als er op dat moment een post-puber in huis was die kennelijk niet weet hoe ze een gieter moet vasthouden.
Oke, hij haalt juist de post op om deze te kunnen verwerken en evt. rekeningen te kunnen betalen. Verder zorg ik ervoor dat het huis bewoond blijft en maak ik het huis voor mijn opa en oma grondig schoon. En ik heb inderdaad geen groene vingers, maar dit heeft niks met mijn leeftijd te maken, dit zit er gewoon niet in bij mij
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_83066573
Ik zou lekker zelf je auto op die plek neerzetten.
  zondag 20 juni 2010 @ 19:24:55 #31
277627 Seven.
We are Borg.
pi_83066601
1. Ik geloof je verhaal ook niet echt, maar dat boeit niet.
2. Denk even na. Als je de politie erbij gaat halen, dan gaan de buren dit zwaar opnemen. Je opa en oma betalen de prijs.
Resistance is futile.
  zondag 20 juni 2010 @ 19:25:07 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83066604
Dus voor die ene keer per week dat je oom langskomt om de post te halen moeten je buren maar rekening houden met een parkeerplaats die verder wegens vakantie niet bezet is?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 20 juni 2010 @ 19:26:04 #33
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_83066631
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je serieuze reacties wilt dan moet je zorgen dat je een serieus verhaal hebt, en geen verhaal wat aan alle kanten rammelt.

En ik denk dat ik enig inzicht heb in post-pubers die langdurig alleen thuis zijn, want mijn zoon redt dat prima in mijn huis zonder dat ik daar 3 keer in de week de boel in de gaten kom houden.
wie zegt dat ik het niet red? dat wordt nergens vermeld. verder rammelt mijn verhaal nergens. jij denk alleen mij te kunnen snappen op basis van je zoon? je had psycholoog moeten worden, maar dan was je er vast niet goed in geweest. Verder vind ik je antwoorden enigzins beledigend en totaal niet relevant. Knap he, zulke dure woorden van een 'postpuber'. En daarbij, met 23 ben ik dus al volwassen
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 juni 2010 @ 19:28:53 #34
163650 Greys
pi_83066713
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:24 schreef Seven. het volgende:
2. Denk even na. Als je de politie erbij gaat halen, dan gaan de buren dit zwaar opnemen. Je opa en oma betalen de prijs.
Dit dus.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 20 juni 2010 @ 19:31:26 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83066802
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En daarbij, met 23 ben ik dus al volwassen
Dat blijkt noch uit je post- en plantvaardigheid, noch uit je behoefte vooral de buren terug te pesten.

Hoe simpel kan het zijn? De parkeerplaats is in principe vrij omdat opa en oma op vakantie zijn, de buren weten dat er een autoloos kleinkind in huis is. Waarom zouden ze er dan niet kunnen parkeren, afgezien van het feit dat een willekeurige langsrijdende overijverige diender ze een boete kan geven?

Als jij het slim, verstandig of zelfs leuk vindt de buren te gaan pesten omdat je je kennelijk ergert aan de "eigen" niet vrije parkeerplek terwijl hij niet nodig is, dan getuigt dat van weinig volwassenheid en inzicht.

Maar goed, als de buren bij terugkomst opa en oma dwars gaan zitten dan ga je dat ook even oplossen?
Of vind je het belangrijker dat de nu ongebruikte parkeerplaats ook vrij blijft?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 20 juni 2010 @ 19:36:21 #36
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_83066988
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat blijkt noch uit je post- en plantvaardigheid, noch uit je behoefte vooral de buren terug te pesten.

Hoe simpel kan het zijn? De parkeerplaats is in principe vrij omdat opa en oma op vakantie zijn, de buren weten dat er een autoloos kleinkind in huis is. Waarom zouden ze er dan niet kunnen parkeren, afgezien van het feit dat een willekeurige langsrijdende overijverige diender ze een boete kan geven?

Als jij het slim, verstandig of zelfs leuk vindt de buren te gaan pesten omdat je je kennelijk ergert aan de "eigen" niet vrije parkeerplek terwijl hij niet nodig is, dan getuigt dat van weinig volwassenheid en inzicht.

Maar goed, als de buren bij terugkomst opa en oma dwars gaan zitten dan ga je dat ook even oplossen?
Of vind je het belangrijker dat de nu ongebruikte parkeerplaats ook vrij blijft?
als je daar volwassenheid uithaalt, dan is meer dan de helft van de wereldbevolking dus niet volwassen. Verder hebben mijn opa en oma al enigzins problemen met de buren, samen met de rest van de buurt

En dat jij iemand persoonlijk gaat aanvallen op een zeer normale vraag, vind ik zelf ook erg kinderachtig, maar ik ben volwassen genoeg om dat bij deze te gaan negeren, have a nice life
  zondag 20 juni 2010 @ 19:38:27 #37
290504 Bert_de_Näölerd
Het waait best wel hard hier.
pi_83067054
Je moet wachten tot je oma en opa terug zijn. Eerder kun je niets doen.
Zijn ze terug en willen de buren de auto op verzoek van je oma of opa hun auto nog niet willen verplaatsen dan pas kan er actie ondernomen worden.
2 opties:
a: ze bellen de politie, dan krijgen de buren een bekeuring of ze slepen de auto weg.
b: Je steekt de auto van de buren in de fik.
Woon je in een kleine plaats is optie a het beste.
Woon je in een grote plaats, zoals Amsterdam, Rotterdam, Utrecht etc, is optie b de beste. Dan krijgen toch de marokkanen de schuld.
pi_83067059
Anders ga je bij die buren langs en maak je afspraken met ze. Dat ze de auto weg moeten halen als je oom komt en natuurlijk op de dag (of de avond ervoor) dat je opa en oma weer thuiskomen. Zoals eerder gemeld, tegenover je opa en oma is het misschien niet handig een burenruzie te forceren.
;)
  zondag 20 juni 2010 @ 19:40:22 #39
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_83067111
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:38 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
Je moet wachten tot je oma en opa terug zijn. Eerder kun je niets doen.
Zijn ze terug en willen de buren de auto op verzoek van je oma of opa hun auto nog niet willen verplaatsen dan pas kan er actie ondernomen worden.
2 opties:
a: ze bellen de politie, dan krijgen de buren een bekeuring op ze slepen de auto weg.
b: Je steekt de auto van de buren in de fik.
Woon je in een kleine plaats is optie a het beste.
Woon je in een grote plaats, zoals Amsterdam, Rotterdam, Utrecht etc, is optie b de beste. Dan krijgen toch de marokkanen de schuld.
Haha, ik vind je opties erg geniaal.
ik denk dat ik het er maar even bij laat, de politie rijdt hier vaak zat rond
  zondag 20 juni 2010 @ 19:41:16 #40
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_83067130
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:38 schreef Ms_Furious het volgende:
Anders ga je bij die buren langs en maak je afspraken met ze. Dat ze de auto weg moeten halen als je oom komt en natuurlijk op de dag (of de avond ervoor) dat je opa en oma weer thuiskomen. Zoals eerder gemeld, tegenover je opa en oma is het misschien niet handig een burenruzie te forceren.
Thanks, idd een goed idee, ik denk niet dat er met ze te praten valt, maar ik kan het proberen of iig afwachten tot opa en oma er weer zijn
  zondag 20 juni 2010 @ 19:43:48 #41
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_83067206
Ik vind het ook een beetje kinderachtig verhaal. Daarnaast hoef je toch geen plantenwizzard te zijn om een paar weken wat groens in leven te houden. Dat kan ik zelfs.

Ik vind dat mensen slecht gedrag te vaak beantwoorden met ander slecht gedrag, lijkt me nauwelijks de oplossing. Je bent pas volwassen als je er op een normale manier uitkomt met elkaar, niet als je lekaar gaat zitten jennen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_83067210
Als je bang bent dat ze moeilijk gaan doen, kan je dan niet samen met je oom of een van je ouders gaan?
;)
pi_83067280
Bemoei je hier gewoon niet mee. Jij mag er zelf je auto ook niet neerzetten, dus je hebt er zelf geen nadeel van. Enige wat je hiermee bereikt is dat je nu misschien een ruzie veroorzaakt waar je opa en oma straks ook in worden betrokken.
  zondag 20 juni 2010 @ 19:48:37 #44
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_83067372
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:43 schreef Ms_Furious het volgende:
Als je bang bent dat ze moeilijk gaan doen, kan je dan niet samen met je oom of een van je ouders gaan?
Nah, het is meer dat ze weigeren om normaal te doen of normaal vragen te beantwoorden. We hebben elke avond overlast van ze, en we zeuren nergens om... maar ik vind het eigenlijk niet kunnen dat ze een parkeerplek pakken die op naam staat van mijn opa en oma, terwijl er plek zat is..
buiten dat hebben zij geen contact meer met elkaar, dus weten ze niet wanneer mijn opa en oma op vakantie gaan of terugkomen
  zondag 20 juni 2010 @ 19:50:06 #45
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_83067430
Maar waarom stoort het je zo? Je oom is er een of twee keer per week een paar minuten en jij gebruikt die plek zelf niet. Wat is je issue dan?
pi_83067482
TS boeie, je vroeg snel antwoord en je hebt dat gehad. Heb je al gebeld met de politie? Wij willen vooruitgang zien!

ennuh FOTO'S he.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  zondag 20 juni 2010 @ 19:52:38 #47
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_83067513
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:50 schreef Ripley het volgende:
Maar waarom stoort het je zo? Je oom is er een of twee keer per week een paar minuten en jij gebruikt die plek zelf niet. Wat is je issue dan?
er is al een hele lange geschiedenis met die mensen, en die tonen mijn opa en oma nooit respect. Daar kan ik me dood aan ergeren, maar ik vind gewoon dat ze iig dat respect moeten hebben om hun auto op een normale parkeerplaats te parkeren. Mijn opa en oma hadden voor ze die plek aanvroegen al aan ze gevraagd of ze hun auto aub niet op die plaats wilden zetten, omdat mijn oma niet voldoende lucht heeft om verder te lopen.. dit deden ze niet. en nu ze die plek hebben, vind ik dat zij echt geen recht meer op die plek hebben
  zondag 20 juni 2010 @ 19:54:10 #48
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_83067574
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

er is al een hele lange geschiedenis met die mensen, en die tonen mijn opa en oma nooit respect. Daar kan ik me dood aan ergeren, maar ik vind gewoon dat ze iig dat respect moeten hebben om hun auto op een normale parkeerplaats te parkeren. Mijn opa en oma hadden voor ze die plek aanvroegen al aan ze gevraagd of ze hun auto aub niet op die plaats wilden zetten, omdat mijn oma niet voldoende lucht heeft om verder te lopen.. dit deden ze niet. en nu ze die plek hebben, vind ik dat zij echt geen recht meer op die plek hebben
Is dat niet een zaak tussen je opa en oma en de buren? En hoezo respect eigenlijk, moet die plek die weken dat je oma en opa weg zijn per se leegblijven voor het geval je oom 5 minuten langskomt?
pi_83067709
Mensen die hun auto op een invalide parkeerplaats zetten (buren dus) net zo erg als die aso's die het bij de supermarkt hier doen.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zondag 20 juni 2010 @ 19:58:41 #50
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_83067752
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Mensen die hun auto op een invalide parkeerplaats zetten (buren dus) net zo erg als die aso's die het bij de supermarkt hier doen.
Vind je dat ook als de invaliden in kwestie een paar weken in het buitenland zitten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')