abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85928871
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:49 schreef Sounddragon het volgende:

Ik hoor al dat je er verstand van hebt ^O^
Hooguit hobby :@
Calm down, please!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:27:42 #277
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_85929874
Voor mij ook ;)

Ik heb denk ik voor een kleine 10.000 ¤ aan die meuk uitgegeven en 70% daarvan net zo lang 'mishandeld' tot het kapot ging, sommige dingen (meestal radio's) weer verkocht als ik weer het laatste nieuwe had gekocht, net zolang tot ik een set had die niet te slopen was.. nou ja.. bijna dan :+

Alpine is imho met geen mogelijkheid te vergelijken met JVC, echt niet :N , Pioneer misschien een beetje,maar Sony en JVC zitten wat mij betreft in dezelfde klasse, misschien JVC dan iets boven Sony, maar mijlenver verwijderd van de échte jongens zoals Kenwood, Clarion, Pioneer en Alpine ;)
Toen je het over uiterlijk van het spul begon moest ik serieus lachen, magoed, dat kan een kwestie van smaak zijn natuurlijk ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_85931019
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:27 schreef Sounddragon het volgende:
Voor mij ook ;)

Ik heb denk ik voor een kleine 10.000 ¤ aan die meuk uitgegeven en 70% daarvan net zo lang 'mishandeld' tot het kapot ging, sommige dingen (meestal radio's) weer verkocht als ik weer het laatste nieuwe had gekocht, net zolang tot ik een set had die niet te slopen was.. nou ja.. bijna dan :+

Alpine is imho met geen mogelijkheid te vergelijken met JVC, echt niet :N , Pioneer misschien een beetje,maar Sony en JVC zitten wat mij betreft in dezelfde klasse, misschien JVC dan iets boven Sony, maar mijlenver verwijderd van de échte jongens zoals Kenwood, Clarion, Pioneer en Alpine ;)
Toen je het over uiterlijk van het spul begon moest ik serieus lachen, magoed, dat kan een kwestie van smaak zijn natuurlijk ;)
D'r zat ( :( ) voor een dikke 5000 euro aan spul in één van m'n eerste auto's tot het er minder-dan-vakkundig voor me uitgehaald is door één of andere junk. Sindsdien heb ik een dik Clifford alarm en alleen een HU in de auto :') (DEH-P77MP trouwens) ... En speakers natuurlijk :D

Enne ... Kenwood = JVC, btw :) (sinds 2008)
Calm down, please!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:10:39 #279
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_85932173
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:46 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

D'r zat ( :( ) voor een dikke 5000 euro aan spul in één van m'n eerste auto's tot het er minder-dan-vakkundig voor me uitgehaald is door één of andere junk. Sindsdien heb ik een dik Clifford alarm en alleen een HU in de auto :') (DEH-P77MP trouwens) ... En speakers natuurlijk :D

Enne ... Kenwood = JVC, btw :) (sinds 2008)
Ok dan, da's misschien dan nog de redding van JVC, misschien wordt het nog wat . _O-

Ik heb een alpine CDA 9855R, al wat gedateerd (2005), maar hij is goed, en ik heb alles erop en eraan, inclusief multimediahub, Ipod aansluiting, the works.. wéreldding _O_
Achterin ligt alleen maar RF, da's het enige wat heel blijft ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_86452770
Ligt de turbo er al in?
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_86457282
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:27 schreef mighty_myte het volgende:
Ligt de turbo er al in?
Nee.. Ik wil toch Supercharger _O-
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  woensdag 15 september 2010 @ 16:05:18 #282
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_86464261
Doe gewoon allebei _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_86493521
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:05 schreef fathank het volgende:
Doe gewoon allebei _O_
Hoe ver wil je dat me kleppen/zuigers worden gelanceerd? 8-)

Maar om een Turbo + Supercharger veilig gemonteerd te hebben moet ik zowiezoo intern alles vervangen!! Kost me beetje te veel, qua tijd en moeite :@
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  donderdag 16 september 2010 @ 12:40:06 #284
182073 invine
blablabla etc.
pi_86494302
Typisch turq.. smoesjes enzo :O
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  donderdag 16 september 2010 @ 12:45:35 #285
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_86494471
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:40 schreef invine het volgende:
Typisch turq.. smoesjes enzo :O
Volgens mij bedoelde 'ie in bovenstaande post de combi turbo/supercharger en komt die supercharger er nog gewoon in... denk ik :P

Zijn er al nieuwe pics?!
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_86509644
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:45 schreef Nexie het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelde 'ie in bovenstaande post de combi turbo/supercharger en komt die supercharger er nog gewoon in... denk ik :P

Zijn er al nieuwe pics?!
Nee ik bedoelde van Turbo + Supercharger = te veel druk wat mijn drijfstangen en zuigers niet aan kunnen..

Ik wil toch liever een supercharger omdat een Turbo moet opspoelen en dat duurt icm. een automaat veelste lang :(

En wil je foto's zien dan? ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Turquaz52 op 16-09-2010 20:20:18 ]
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_86524162
Mijn visie op mijn interieur O+ O+
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_86524177
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 02:00 schreef Turquaz52 het volgende:
Mijn visie op mijn interieur O+ O+
[ afbeelding ]
Heb je ook een foto van de huidige staat?
pi_86524355
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Heb je ook een foto van de huidige staat?
Huidige staat zou je niet willen zien want me achterbank heb ik er al een tijdje er uit net zoals mijn hemel.. :D
Zo zag/ziet ie iig wel uit:
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  vrijdag 17 september 2010 @ 06:09:37 #290
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_86524952
Het begint toch zo langzamerhand weer een turq topic te worden, grote plannen en weinig gebeuren. Ik gok toch dat je binnenkort een Lada uit Nigeria gaat ombouwen en daar een limousine van gaat maken :Y
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 17 september 2010 @ 10:05:13 #291
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_86527634
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:55 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Nee ik bedoelde van Turbo + Supercharger = te veel druk wat mijn drijfstangen en zuigers niet aan kunnen..

Ik wil toch liever een supercharger omdat een Turbo moet opspoelen en dat duurt icm. een automaat veelste lang :(

En wil je foto's zien dan? ;)
Daarom Supercharger en turbo. Supercharger tot 3000 rpm ofzo totdat je turbo vol inslaat en het overneemt. Is dat eigenlijk mogelijk een supercharger te bypassen? Want dan is het ideaal. Geen turbogat meer :P. Of een turbo met variabele geometrie.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_86533109
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 06:09 schreef Klonk het volgende:
Het begint toch zo langzamerhand weer een turq topic te worden, grote plannen en weinig gebeuren. Ik gok toch dat je binnenkort een Lada uit Nigeria gaat ombouwen en daar een limousine van gaat maken :Y
Geduld is een schone zaak..
Ik ben vol op bezig en zoals ik al een keer zei komt er ook een E36 Cabrio er bij (328i) voor een LSx swap.. Ik heb niet de portomonee of bankrekening van dhr. Bill Gates, dus alles 1 voor 1 :P
SC vinden wat binnen mijn budget past is niet zo simpel (ik wil een complete kit), en dan wacht ik nu ook op mijn carbon motorkap, nieuwe zijschermen en M3 voorbumper.. :P
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_86534820
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:05 schreef fathank het volgende:

[..]

Daarom Supercharger en turbo. Supercharger tot 3000 rpm ofzo totdat je turbo vol inslaat en het overneemt. Is dat eigenlijk mogelijk een supercharger te bypassen? Want dan is het ideaal. Geen turbogat meer :P. Of een turbo met variabele geometrie.
Joh, dit is geen racer, maar een Cruiser.. :P
De Cabbie gaat flink onder handen genomen worden O+ Deze blijft denk ik gewoon op 250PK als de S/C op zit, is meer als zat ^O^
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_86597279
Lekker die SC er op en klaar, voor een duo setup ben je veul meer geld tijd en engerie kwijt dan je lief is(aangezien je er waarschijnlijk de ballen verstand van het om het ook goed en betrouwbaar werkend te krijgen)
pi_86600895
quote:
Op zondag 19 september 2010 13:01 schreef bietelboer het volgende:
Lekker die SC er op en klaar, voor een duo setup ben je veul meer geld tijd en engerie kwijt dan je lief is(aangezien je er waarschijnlijk de ballen verstand van het om het ook goed en betrouwbaar werkend te krijgen)
Dat is het punt niet, ik ga ff na een bedrijfje toe waar ik best lang heb stage gelopen en hun kunnen mij tot het laatste puntje alles finetunen etc..
Maar dat hoeft niet.. :P Ik wil deze alleen SC er op en klaar.. Hoef geen extreme shit er op, wil het ook enigzins betrouwbaar en zuinig houden.. hoef geen 1 op 3 te rijden met 450+ PK's.. :P
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_86603768
zuinig met een SC? :D
pi_86607169
Het wordt weer een geweldig project om te volgen :)

Heb je al een tijdsplanning voor jezelf en de auto gemaakt? Of hangt het allemaal af van een budget?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_86619552
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:00 schreef roepdeman het volgende:
Het wordt weer een geweldig project om te volgen :)

Heb je al een tijdsplanning voor jezelf en de auto gemaakt? Of hangt het allemaal af van een budget?
Budget is er al.. maar ik verander dagelijks mijn gedachten net als de huidige koersen.. :P
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_86620846
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:42 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Budget is er al.. maar ik verander dagelijks mijn gedachten net als de huidige koersen.. :P
Je hebt geen planning dus, alleen maar wilde gedachtes.
pi_86620870
Planning is meer van wat ik op dat moment leuk vind en goedgekeurd word :P
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')