Hooguit hobbyquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:49 schreef Sounddragon het volgende:
Ik hoor al dat je er verstand van hebt![]()
D'r zat (quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:27 schreef Sounddragon het volgende:
Voor mij ook![]()
Ik heb denk ik voor een kleine 10.000 ¤ aan die meuk uitgegeven en 70% daarvan net zo lang 'mishandeld' tot het kapot ging, sommige dingen (meestal radio's) weer verkocht als ik weer het laatste nieuwe had gekocht, net zolang tot ik een set had die niet te slopen was.. nou ja.. bijna dan
Alpine is imho met geen mogelijkheid te vergelijken met JVC, echt niet, Pioneer misschien een beetje,maar Sony en JVC zitten wat mij betreft in dezelfde klasse, misschien JVC dan iets boven Sony, maar mijlenver verwijderd van de échte jongens zoals Kenwood, Clarion, Pioneer en Alpine
Toen je het over uiterlijk van het spul begon moest ik serieus lachen, magoed, dat kan een kwestie van smaak zijn natuurlijk
Ok dan, da's misschien dan nog de redding van JVC, misschien wordt het nog wat .quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
D'r zat () voor een dikke 5000 euro aan spul in één van m'n eerste auto's tot het er minder-dan-vakkundig voor me uitgehaald is door één of andere junk. Sindsdien heb ik een dik Clifford alarm en alleen een HU in de auto
(DEH-P77MP trouwens) ... En speakers natuurlijk
Enne ... Kenwood = JVC, btw(sinds 2008)
Nee.. Ik wil toch Superchargerquote:
Hoe ver wil je dat me kleppen/zuigers worden gelanceerd?quote:
Volgens mij bedoelde 'ie in bovenstaande post de combi turbo/supercharger en komt die supercharger er nog gewoon in... denk ikquote:
Nee ik bedoelde van Turbo + Supercharger = te veel druk wat mijn drijfstangen en zuigers niet aan kunnen..quote:Op donderdag 16 september 2010 12:45 schreef Nexie het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde 'ie in bovenstaande post de combi turbo/supercharger en komt die supercharger er nog gewoon in... denk ik
Zijn er al nieuwe pics?!
Heb je ook een foto van de huidige staat?quote:Op vrijdag 17 september 2010 02:00 schreef Turquaz52 het volgende:
Mijn visie op mijn interieur![]()
![]()
[ afbeelding ]
Huidige staat zou je niet willen zien want me achterbank heb ik er al een tijdje er uit net zoals mijn hemel..quote:Op vrijdag 17 september 2010 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je ook een foto van de huidige staat?
Daarom Supercharger en turbo. Supercharger tot 3000 rpm ofzo totdat je turbo vol inslaat en het overneemt. Is dat eigenlijk mogelijk een supercharger te bypassen? Want dan is het ideaal. Geen turbogat meerquote:Op donderdag 16 september 2010 19:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde van Turbo + Supercharger = te veel druk wat mijn drijfstangen en zuigers niet aan kunnen..
Ik wil toch liever een supercharger omdat een Turbo moet opspoelen en dat duurt icm. een automaat veelste lang
En wil je foto's zien dan?![]()
Geduld is een schone zaak..quote:Op vrijdag 17 september 2010 06:09 schreef Klonk het volgende:
Het begint toch zo langzamerhand weer een turq topic te worden, grote plannen en weinig gebeuren. Ik gok toch dat je binnenkort een Lada uit Nigeria gaat ombouwen en daar een limousine van gaat maken
Joh, dit is geen racer, maar een Cruiser..quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Daarom Supercharger en turbo. Supercharger tot 3000 rpm ofzo totdat je turbo vol inslaat en het overneemt. Is dat eigenlijk mogelijk een supercharger te bypassen? Want dan is het ideaal. Geen turbogat meer. Of een turbo met variabele geometrie.
Dat is het punt niet, ik ga ff na een bedrijfje toe waar ik best lang heb stage gelopen en hun kunnen mij tot het laatste puntje alles finetunen etc..quote:Op zondag 19 september 2010 13:01 schreef bietelboer het volgende:
Lekker die SC er op en klaar, voor een duo setup ben je veul meer geld tijd en engerie kwijt dan je lief is(aangezien je er waarschijnlijk de ballen verstand van het om het ook goed en betrouwbaar werkend te krijgen)
Budget is er al.. maar ik verander dagelijks mijn gedachten net als de huidige koersen..quote:Op zondag 19 september 2010 18:00 schreef roepdeman het volgende:
Het wordt weer een geweldig project om te volgen
Heb je al een tijdsplanning voor jezelf en de auto gemaakt? Of hangt het allemaal af van een budget?
Je hebt geen planning dus, alleen maar wilde gedachtes.quote:Op zondag 19 september 2010 22:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Budget is er al.. maar ik verander dagelijks mijn gedachten net als de huidige koersen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |