Onzin.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:29 schreef Onufriev het volgende:
Er is maar 1 bazenhoed:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe je trouwens meerdere pijltjes kan doen?
OMG DIE WIL IK !quote:foto Op woensdag 23 juni 2010 00:45 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Onzin.
Propellorhoed > MJ
[ afbeelding ]
Wat een pedohoed.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:29 schreef Onufriev het volgende:
Er is maar 1 bazenhoed:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe je trouwens meerdere pijltjes kan doen?
Ik kom er weer ns niet in.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:43 schreef Zetfil het volgende:
Waar is iedereen ? Ik zit alleen in de fok room met mijn propellorhoed
Bij mij werkt het bevorderend.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:05 schreef Myraela het volgende:
Dit spel is niet goed voor mijn postgemiddelde. Misschien moet ik daarom wel stoppen.
Myr houdt van kaasquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:05 schreef Myraela het volgende:
Dit spel is niet goed voor mijn postgemiddelde. Misschien moet ik daarom wel stoppen.
Zo herken je de echte bazenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:13 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hier zitten ze gewoon ook dit spel te spelen.
Heb net gemerkt dat de bug er niet uit is. 1:45 wachtenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:59 schreef Desunoto het volgende:
Die bug moet er echt uit inderdaad.
Hopen maar!
Ben nog iets meer dan 50 kaasjes verwijderd van m'n Michael Jackson hoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop