quote:
een bakkie met billenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen lieve mensen![]()
[..]
[ afbeelding ]
Bitte sehr liebchen
quote:
wokquote:
marijkequote:Op maandag 21 juni 2010 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen lieve mensen![]()
[..]
[ afbeelding ]
Bitte sehr liebchen
eerder een bolletje knoflookquote:
Gf!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok
[..]
marijke![]()
[..]
eerder een bolletje knoflook
A clean desk is the sign of a dirty mindquote:Op maandag 21 juni 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is nou een hartje
![]()
* Marijkezwolle mompelt iets over een dirty mind en joy forever
douche zequote:Op maandag 21 juni 2010 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gf!![]()
Okee, douchetijd, kom net terug van de sportschoolEn dan maar eens lunchen en dan alweer weg
Dus het was kort maar krachtig
Tot later!
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen lieve mensen![]()
[..]
[ afbeelding ]
Bitte sehr liebchen
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gf!![]()
Okee, douchetijd, kom net terug van de sportschoolEn dan maar eens lunchen en dan alweer weg
Dus het was kort maar krachtig
Tot later!
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:24 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer mijn bureau opgeruimd... alle opruim- en schoonmaakklusjes die voor deze vakantie gepland stonden, zijn nu wel gedaan. Kan ik de komende dagen van het voorspelde zomerweer gaan genieten.
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
A clean desk is the sign of a dirty mind
bureau netjes in de kast gezet ja?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:24 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer mijn bureau opgeruimd... alle opruim- en schoonmaakklusjes die voor deze vakantie gepland stonden, zijn nu wel gedaan. Kan ik de komende dagen van het voorspelde zomerweer gaan genieten.
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze e-mailt vast nog door haar brieven in het diskettestation te stoppen, of niet?
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, door brieven in de brievenbus te stoppen... mijn ouders hebben nog helemaal geen computer namelijk.
Goede reis wokquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:32 schreef MPG het volgende:
Mart: 'Thee drinken is goed tegen hartziekten'
Vier van de vijf zijn van toepassing op mij... mooie score, dacht ik zoquote:Zo zouden theedrinkers meer bewegen, een hogere opleiding hebben, minder alcohol drinken, minder roken en minder vaak te dik zijn. Stevige koffiedrinkers leven vaak juist ongezonder. In het onderzoek is daarmee rekening gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |