abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83537807
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 16:41 schreef Chai het volgende:

[..]

Is gewoon een kwestie van die spieren leren te controleren hoor. Ik kan al mijn hele leven mijn tandenborstel in mijn keel steken zonder te kokhalzen, het kriebelt alleen wel erg.
CHAI KAN DEEPTHROATEN HIHIHIHIHIHIIH.
pi_83538986
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 16:46 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

CHAI KAN DEEPTHROATEN HIHIHIHIHIHIIH.
Grotere voorwerpen zijn moeilijker.
pi_83543087
quote:
Is gewoon een kwestie van die spieren leren te controleren hoor. Ik kan al mijn hele leven mijn tandenborstel in mijn keel steken zonder te kokhalzen, het kriebelt alleen wel erg.
Ja, maar je kan met je middelvinger wel tot achterin je keel komen toch? Dus een beetje peniks is wel mondvullend als ie dr tot de wortel ingaat. Daar had ik het over, dat we echt niet aan het opscheppen zijn als we zeggen dat je kan gaan kokhalzen van deepthroaten, daar heb je geen welbedeelde man voor nodig.
pi_83544004
Beetje off-topic:

Maar de mannen die van deepthroaten houden (of vrouwen natuurlijk..), waarom vind je het zo leuk?
pi_83547820
quote:

[..]

Maar hoe forceer je dan het braken als je dit dus kunt verdragen?
pi_83548355
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:45 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Maar hoe forceer je dan het braken als je dit dus kunt verdragen?
Waarom zou je braken willen forceren? Als je moet overgeven doet je lichaam dat vanzelf wel hoor.
  donderdag 1 juli 2010 @ 21:57:35 #87
294141 tarantism
hups in die kont
pi_83548546
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:08 schreef xBlossomx het volgende:
Beetje off-topic:

Maar de mannen die van deepthroaten houden (of vrouwen natuurlijk..), waarom vind je het zo leuk?
Het zijn de tranen die in die oogjes springen die 'et em doen voor mij.
Dat is moment waarop je nog ff door moet steken, balzak tegen 't kinnetjes JWZ
pi_83562563
beetje vage tip maar als je een tijdje met een tongschraper je tong schoonmaakt krijg je minder kotsneigingen dus misschien dat dat helpt, want ik heb dus al vanaf dag nul geen moeite met een pik ver in mn keel.
zelfde als diginoob
pi_83632659
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:28 schreef muay-toy het volgende:
Hallo,
Als m'n sma-tje m'n dollo zuigt gaat ze vaak niet diep. Dit frustreert mij een beetje, en hoe hard ik haar hoofdje ook dieper naar beneden druk, ze wilt er niet aan geloven.
Hoe zorg ik ervoor dat ze gaat deepthroaten?
bvd
Respectloze gast.. Als ze niet wilt dan hoor je dat maar te accepteren. Dan zoek je maar iemand anders
  zondag 4 juli 2010 @ 01:50:09 #90
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_83632831
Djeezus, wat een randdebiel ben je, TS.

Echt, als ik een vrouw was en je zou in mijn aanwezigheid zulke achterlijke dingen doen, zeggen (en zeker met al die zelfverzonnen woorden van je) of denken, dan zou ik je los door de muur heenslaan.

Ik walg van het soort figuren zoals jij.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:52:06 #91
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83729018
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:29 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

En mij.
+1
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_83767792
Wees blij dat ze je zuigt. Veel vrouwen willen er al helemaal niet aan beginnen.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:15:19 #93
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_83839331
Als ik zo gedwongen zou worden om te deepthroaten zouden mijn kaken acuut, onvermijdelijk en onwrikbaar dichtklappen als een berenklem die op scherp staat. En réken maar dat ik dan opeens ook gráág slik!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  donderdag 15 juli 2010 @ 01:02:49 #94
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_84075349
oefenen oefenen oefenen... en tsja.. soms is het niet zo makkelijk... des te langer je Leendert, des te minder vrouwen die je kunnen deepthroaten - da's toch een nadeel van een grote Genotsknots

Wat misschien kan helpen is een positie aannemen waarin het makkelijker wordt om 'in te nemen'
bijvoorbeeld haar laten liggen maar haar hoofd iets over de rand van het bed, en dan van die positie laten pijpen... tsja, en verwacht niet meteen dat ze het in no-time voor elkaar krijgt...
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  donderdag 15 juli 2010 @ 08:24:05 #95
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84077920
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:15 schreef dutch-mamma het volgende:
Als ik zo gedwongen zou worden om te deepthroaten zouden mijn kaken acuut, onvermijdelijk en onwrikbaar dichtklappen als een berenklem die op scherp staat. En réken maar dat ik dan opeens ook gráág slik!
Dat.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  donderdag 15 juli 2010 @ 14:17:51 #96
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_84090189
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 01:25 schreef muay-toy het volgende:
ff voor de duidelykheid, bij mij is over de eikel met mn tong kk gevoelig en ik kom dr niet van klaar. integendeel, word dr miss juist slapper van x
"kk" ?

on topic: ik zou zo'n ongevoelige en egoïstische hork zoals jij niet als vriend willen hebben.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety."
Benjamin Franklin
pi_84090330
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:17 schreef Eye_of_god het volgende:

[..]

"kk" ?
kanker
pi_84090387
Gewoon met twee handen de achterkant van haar hoofd pakken en om je piemel drukken. Eventueel nog een penetrerende beweging erbij maken.

Kijk voor inspiratie een paar Max Hardcore filmpjes en dergelijke.
  donderdag 15 juli 2010 @ 14:22:51 #99
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_84090430
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:20 schreef Ireyon het volgende:

[..]

kanker
Weet ik wel.
Wat voegt dat toe in tekst?
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety."
Benjamin Franklin
pi_84098801
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:17 schreef Eye_of_god het volgende:

[..]

"kk" ?

on topic: ik zou zo'n ongevoelige en egoïstische hork zoals jij niet als vriend willen hebben.
Hij is juist kk gevoelig. Goed lezen sma'tje!
We komen hard, zo hard.
  donderdag 15 juli 2010 @ 18:28:41 #101
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_84100469
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:22 schreef Eye_of_god het volgende:

[..]

Weet ik wel.
Wat voegt dat toe in tekst?
Hij heeft peniskanker, natuurlijk.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  donderdag 15 juli 2010 @ 19:07:53 #102
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84101710
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 18:28 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Hij heeft peniskanker, natuurlijk.
Wauw, filmpjes van dat ie eraf valt plz.
pi_84102101
Ehrr misschien er over praten? SMATJE WIL JE ME DEAPTROATEN A WILLI WANT DAN KOM IK ZO LEKKER. Ipv je pik zo diep in dr keel te steken tot ze over je pik heen kotst, lijkt me ook niet echt de bedoeling.
  donderdag 15 juli 2010 @ 19:20:03 #104
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84102178
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 19:18 schreef Maisun- het volgende:
Ehrr misschien er over praten? SMATJE WIL JE ME DEAPTROATEN A WILLI WANT DAN KOM IK ZO LEKKER. Ipv je pik zo diep in dr keel te steken tot ze over je pik heen kotst, lijkt me ook niet echt de bedoeling.
Hij heeft een kotsfetish denk ik.
  donderdag 15 juli 2010 @ 19:27:07 #105
310700 Stickyickyicky
hollandse viking
pi_84102484
Haha,

Deze kil provoceert die boeltje zeker kk hard noh... dat jullie in die torie trappen is echt boem lauw. Duidelijk fokt deze man jullie allemaal!! Deze kil heeft zeeeker al zijn sma'tje laten deepthroughten, en zijn andere 30 chimeids ook hard gesket. Beter dat de scotoe nog niet weet dat hij de grootste pimp is, want ze zouden hem zeker in die jilla gooien daarvoor mang... Respect voor deze man met de grootste dollo van 020, hij diekt al jullie sma'tjes zonder probleem! No spang!
ja
pi_84102684
laat haar eerst goed uitzuchten en ontspannen. Dan probeer om een zo recht mogelijke hoek de lul in de mond te nemen...Of gewoon deze site bekijken http://www.deepthroatexpert.com/
Wees een goed dier, trouw aan uw dierlijke instincten;)
Een sterk ik is een narcistische stoornis.
  donderdag 15 juli 2010 @ 22:13:31 #107
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_84110934
Respect van je matties gekregen voor die ene 'moeilijke tjik'.. maar nog steeds geen diepestrotsessie kunnen scoren.

pi_84361494
Gadverdamme TS.. wat ben jij een sneu ventje.. Als jij zo over je vriendin praat en haar met zo weinig respect behandeld, vind je het dan GEK dat ze niet wil?
You don't mind the fall until your face hits the ground..
pi_84361559
Maar laten we er voor het gemak even van uit gaan dat je vriendin het geen probleem vind dat ze behandeld word als oud vuil.. :

op dr rug op bed leggen met haar hoofd over de rand naar achter hangend, jij er op je knieen voor, en veel plezier ermee!
You don't mind the fall until your face hits the ground..
pi_84457489
lol
pi_84500645
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:28 schreef muay-toy het volgende:
Hallo,
Als m'n sma-tje m'n dollo zuigt gaat ze vaak niet diep. Dit frustreert mij een beetje, en hoe hard ik haar hoofdje ook dieper naar beneden druk, ze wilt er niet aan geloven.
Hoe zorg ik ervoor dat ze gaat deepthroaten?
bvd :)
Je bent toch een man? Met een beetje mannelijke kracht moet het altijd lukken ;)

En anders moet je wat armspieren gaan trainen
pi_84501756
Ik vind het niet echt opwindend om een vrouw te zien deepthroaten
Dump on fools with a quickness, and they got no cure for this sickness.
pi_84505238
Eerst knijp je der neus dicht, dan hapt ze naar lucht en dan duw je der hoofd snel naar beneden. Als ze dan bijna stikt en blauw aanloopt spuit je der hele keel vol totdat ze gaat kokhalzen en als klap op de vuurpijl geef je der nog een paar klappen op der neus. Dan weet ze hoe het de volgende keer wél moet.

Succes gegarandeerd
Lambo of Rekt
pi_84590174
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:45 schreef Iceglow het volgende:
Maar laten we er voor het gemak even van uit gaan dat je vriendin het geen probleem vind dat ze behandeld word als oud vuil.. :

op dr rug op bed leggen met haar hoofd over de rand naar achter hangend, jij er op je knieen voor, en veel plezier ermee!
eindelijk iemand met een normale reactie.. zo kan het inderdaad... als ze zin heeft dan, anders krijg je m nog niet naar binnen hoor..
maar als ik dit zo lees.. zou nog eerder hard bijten dan dat ik er zo ene binnen liet.. wat een loser... (net als die EggsTC hierboven trouwens..)
Live your Life and Love it
pi_84592130
Hahaha.. Als je net zo resectloos met dr omgaat als in dit bericht... Ik zou je dan nóóit pijpen :p
Praat er met dr over, gewoon, eerst over andere (sexueel getinte dingen..) wat zou zij nog graag willen, fantasieen enzo.. Dan mag jij ook wel een x iets noemen ;)..
Tips voor haar.. rustig opbouwen, ev tong een beetje uitsteken, zij moet (zeker in het begin) zelf dr hoofd 'sturen', niet jij! Afblijven dus.. Enum, kokhalsen is niet fijn, sommigen vinden het eng.. maar als je blijft slikken (lastig..) dan kokhals je niet snel, zo wel, kokhalsen = nog geen kokhalsen ;)

suc6..
Enum, respectvoll....!
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:56:21 #116
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_84592171
quote:
Op maandag 26 juli 2010 14:49 schreef EggsTC het volgende:
Eerst knijp je der neus dicht, dan hapt ze naar lucht en dan duw je der hoofd snel naar beneden. Als ze dan bijna stikt en blauw aanloopt spuit je der hele keel vol totdat ze gaat kokhalzen en als klap op de vuurpijl geef je der nog een paar klappen op der neus. Dan weet ze hoe het de volgende keer wél moet.

Succes gegarandeerd ^O^
Damn ... te erg gewoon dit .. :X -O-
pi_84593470
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:56 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Damn ... te erg gewoon dit .. :X -O-
alsof we een soort neukmachines zijn of zo.. beetje ruw kan best es lekker zijn, maar dit gaat echt te ver.. zeker als een meid er duidelijk nog niet klaar voor is of gewoon niet diep wil
pi_84593579
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:31 schreef OpenMind88 het volgende:

[..]

alsof we een soort neukmachines zijn of zo.. beetje ruw kan best es lekker zijn, maar dit gaat echt te ver.. zeker als een meid er duidelijk nog niet klaar voor is of gewoon niet diep wil
Een vrouw die iets wil :') kom op zeg!
ik heb meer swag meer cash meer vrouwtjess..
pi_84594015
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:34 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:

[..]

Een vrouw die iets wil :') kom op zeg!
hahaha jij moet duidelijk nog es een echte vrouw met pit tegenkomen, tsss..
mag hopen dat er binnenkort es eentje bij zit die dr tanden erin zet..
pi_84594306
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:45 schreef OpenMind88 het volgende:

[..]

hahaha jij moet duidelijk nog es een echte vrouw met pit tegenkomen, tsss..
mag hopen dat er binnenkort es eentje bij zit die dr tanden erin zet..
Jij blijft echt lang alleen, zoiets moet niet eens in je hoofd opkomen.. :r
Trouwens, dat neus dichtknijpen en flink duwen werkt prima! ^O^
ik heb meer swag meer cash meer vrouwtjess..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')