CHAI KAN DEEPTHROATEN HIHIHIHIHIHIIH.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Is gewoon een kwestie van die spieren leren te controleren hoor. Ik kan al mijn hele leven mijn tandenborstel in mijn keel steken zonder te kokhalzen, het kriebelt alleen wel erg.
Grotere voorwerpen zijn moeilijker.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
CHAI KAN DEEPTHROATEN HIHIHIHIHIHIIH.
Ja, maar je kan met je middelvinger wel tot achterin je keel komen toch? Dus een beetje peniks is wel mondvullend als ie dr tot de wortel ingaat. Daar had ik het over, dat we echt niet aan het opscheppen zijn als we zeggen dat je kan gaan kokhalzen van deepthroaten, daar heb je geen welbedeelde man voor nodig.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:41 schreef Chai het volgende:
Is gewoon een kwestie van die spieren leren te controleren hoor. Ik kan al mijn hele leven mijn tandenborstel in mijn keel steken zonder te kokhalzen, het kriebelt alleen wel erg.
Maar hoe forceer je dan het braken als je dit dus kunt verdragen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zou je braken willen forceren? Als je moet overgeven doet je lichaam dat vanzelf wel hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:45 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Maar hoe forceer je dan het braken als je dit dus kunt verdragen?
Het zijn de tranen die in die oogjes springen die 'et em doen voor mij.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:08 schreef xBlossomx het volgende:
Beetje off-topic:
Maar de mannen die van deepthroaten houden (of vrouwen natuurlijk..), waarom vind je het zo leuk?
Respectloze gast.. Als ze niet wilt dan hoor je dat maar te accepteren. Dan zoek je maar iemand andersquote:Op zondag 20 juni 2010 16:28 schreef muay-toy het volgende:
Hallo,
Als m'n sma-tje m'n dollo zuigt gaat ze vaak niet diep. Dit frustreert mij een beetje, en hoe hard ik haar hoofdje ook dieper naar beneden druk, ze wilt er niet aan geloven.
Hoe zorg ik ervoor dat ze gaat deepthroaten?
bvd
+1quote:
Dat.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:15 schreef dutch-mamma het volgende:
Als ik zo gedwongen zou worden om te deepthroaten zouden mijn kaken acuut, onvermijdelijk en onwrikbaar dichtklappen als een berenklem die op scherp staat. En réken maar dat ik dan opeens ook gráág slik!
"kk" ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:25 schreef muay-toy het volgende:
ff voor de duidelykheid, bij mij is over de eikel met mn tong kk gevoelig en ik kom dr niet van klaar. integendeel, word dr miss juist slapper vanx
Weet ik wel.quote:
Hij is juist kk gevoelig. Goed lezen sma'tje!quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:17 schreef Eye_of_god het volgende:
[..]
"kk" ?
on topic: ik zou zo'n ongevoelige en egoïstische hork zoals jij niet als vriend willen hebben.
Hij heeft peniskanker, natuurlijk.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:22 schreef Eye_of_god het volgende:
[..]
Weet ik wel.
Wat voegt dat toe in tekst?
Wauw, filmpjes van dat ie eraf valt plz.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hij heeft peniskanker, natuurlijk.
Hij heeft een kotsfetish denk ik.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:18 schreef Maisun- het volgende:
Ehrr misschien er over praten? SMATJE WIL JE ME DEAPTROATEN A WILLI WANT DAN KOM IK ZO LEKKER. Ipv je pik zo diep in dr keel te steken tot ze over je pik heen kotst, lijkt me ook niet echt de bedoeling.
Je bent toch een man? Met een beetje mannelijke kracht moet het altijd lukkenquote:Op zondag 20 juni 2010 16:28 schreef muay-toy het volgende:
Hallo,
Als m'n sma-tje m'n dollo zuigt gaat ze vaak niet diep. Dit frustreert mij een beetje, en hoe hard ik haar hoofdje ook dieper naar beneden druk, ze wilt er niet aan geloven.
Hoe zorg ik ervoor dat ze gaat deepthroaten?
bvd
eindelijk iemand met een normale reactie.. zo kan het inderdaad... als ze zin heeft dan, anders krijg je m nog niet naar binnen hoor..quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:45 schreef Iceglow het volgende:
Maar laten we er voor het gemak even van uit gaan dat je vriendin het geen probleem vind dat ze behandeld word als oud vuil.. :
op dr rug op bed leggen met haar hoofd over de rand naar achter hangend, jij er op je knieen voor, en veel plezier ermee!
Damn ... te erg gewoon dit ..quote:Op maandag 26 juli 2010 14:49 schreef EggsTC het volgende:
Eerst knijp je der neus dicht, dan hapt ze naar lucht en dan duw je der hoofd snel naar beneden. Als ze dan bijna stikt en blauw aanloopt spuit je der hele keel vol totdat ze gaat kokhalzen en als klap op de vuurpijl geef je der nog een paar klappen op der neus. Dan weet ze hoe het de volgende keer wél moet.
Succes gegarandeerd
alsof we een soort neukmachines zijn of zo.. beetje ruw kan best es lekker zijn, maar dit gaat echt te ver.. zeker als een meid er duidelijk nog niet klaar voor is of gewoon niet diep wilquote:
Een vrouw die iets wilquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:31 schreef OpenMind88 het volgende:
[..]
alsof we een soort neukmachines zijn of zo.. beetje ruw kan best es lekker zijn, maar dit gaat echt te ver.. zeker als een meid er duidelijk nog niet klaar voor is of gewoon niet diep wil
hahaha jij moet duidelijk nog es een echte vrouw met pit tegenkomen, tsss..quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:34 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
[..]
Een vrouw die iets wilkom op zeg!
Jij blijft echt lang alleen, zoiets moet niet eens in je hoofd opkomen..quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:45 schreef OpenMind88 het volgende:
[..]
hahaha jij moet duidelijk nog es een echte vrouw met pit tegenkomen, tsss..
mag hopen dat er binnenkort es eentje bij zit die dr tanden erin zet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |