Met blauwe lak is mét zwemmen en die rode is zmlv (zware militaire lichamelijk vaardigheden)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:01 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik ken alleen de blauwe en de rode versie.
Dit koord behoort tot de groene baretten als ik me niet vergis. Dus de commando's.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:54 schreef Eraser127 het volgende:
[..]
Als het dit niet is dan is het volgens mij gewoon voor je smartcard ofzo:
[ afbeelding ]
Kun je ook op de kraagspiegel zien dat het een groene baret isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:42 schreef Twann... het volgende:
[..]
Dit koord behoort tot de groene baretten als ik me niet vergis. Dus de commando's.
Kloptquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:51 schreef Clan het volgende:
[..]
Kun je ook op de kraagspiegel zien dat het een groene baret is
Hier staat een hele uitleg tav dit soort zaken mocht het nodig zijn. Best wel interessant.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:12 schreef Clan het volgende:
Met blauwe lak is mét zwemmen en die rode is zmlv (zware militaire lichamelijk vaardigheden)
Ik heb de MLV zonder zwemmen gedaan, maar ik weet niet of die nog bestaat.
bestaat nog..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:12 schreef Clan het volgende:
[..]
Met blauwe lak is mét zwemmen en die rode is zmlv (zware militaire lichamelijk vaardigheden)
Ik heb de MLV zonder zwemmen gedaan, maar ik weet niet of die nog bestaat.
Ik heb een zwart koord en een wit koord.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:33 schreef zipta het volgende:
Ik zie soms ook wel mensen met een groen koord op hun GVT, wat is dat? Of is dat niks?![]()
Kan er namelijk nergens iets over vinden op internet.
Ja zeg! Verklap het meteen maar even!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:46 schreef Thaboel het volgende:
Zwart was voor je beveilingstaak toch? En de witte is de ceremoniele vorm van dat koord toch?
haha sorry.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja zeg! Verklap het meteen maar even!![]()
Je mist er heel veel...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
haha sorry.
Zoveel koordjes... Groen/zwart is het 'tokkelkoord' van het KCT toch? En dan nog het rode ere koord. Blauwe UN koord. Zwarte beveiligings koord. Mis ik er nog een paar?
Mij valt op dat de nestel verkeerd zit en aan de voorkant onder het schouderstuk moet uitkomen.quote:ErwinRommel schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:58
Rave_NL, wat valt je op aan deze foto??
en en...quote:Op donderdag 14 april 2011 02:05 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Mij valt op dat de nestel verkeerd zit en aan de voorkant onder het schouderstuk moet uitkomen.
Ik denk dat het een faker is en jij nu een topic moet openen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:40 schreef rubje het volgende:
[..]
en en...maar wie benik.: Hoe kan het dat een marinier een rood koord krijgt? dat is toch iets van de landmacht??
![]()
en mariniers vallen daar toch niet onder?
...Als je nou even je beperkte intelligentie had gebruikt had je gelezen dat dit al eens eerder is opgelost.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:40 schreef rubje het volgende:
[..]
en en...maar wie benik.: Hoe kan het dat een marinier een rood koord krijgt? dat is toch iets van de landmacht??
![]()
en mariniers vallen daar toch niet onder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |