Niet je spijkerbroek. Dat jij er in sliep 's nachtsquote:
Nee jouquote:
dat dus Llquote:Op zondag 20 juni 2010 21:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet je spijkerbroek. Dat jij er in sliep 's nachts![]()
Ik was mijn "pyama" ook vergeten afgelopen vrijdag en mij zag je toch ook niet in spijkerbroek in bed stappen
Ah, dit is een soort van toegeven dat je naakt sliep?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet je spijkerbroek. Dat jij er in sliep 's nachts![]()
Ik was mijn "pyama" ook vergeten afgelopen vrijdag en mij zag je toch ook niet in spijkerbroek in bed stappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, dit is een soort van toegeven dat je naakt sliep?![]()
OMG dirty mindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik verveel mequote:
En de allereerst nacht met mn allereerste vriendje sliep ik ook in een spijkerbroek btwquote:
Preutsquote:Op zondag 20 juni 2010 21:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En de allereerst nacht met mn allereerste vriendje sliep ik ook in een spijkerbroek btw![]()
![]()
Maar toen was ik veul jonger
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
OMG zelf ik doe dat nietquote:
Altijdquote:
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En de allereerst nacht met mn allereerste vriendje sliep ik ook in een spijkerbroek btw![]()
![]()
Maar toen was ik veul jonger
Ik ben zo'n sucker voor dit soort uitspraken he?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Stel dat ik een bad neem, dan is het ook altijd met een van de cadeautjes van de ESF-meet. Want die zitten (hou je glazuur vast)in
mijn
hart
opgeslagen
.
... zei hij, die vrijdag weer in zijn joggingbroek sliep en de flapjes van zijn badjas angstvallig dicht hield.quote:
Ja ik hield het flapje goed voor m'n flapjequote:Op zondag 20 juni 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
... zei hij, die vrijdag weer in zijn joggingbroek sliep en de flapjes van zijn badjas angstvallig dicht hield.
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
... zei hij, die vrijdag weer in zijn joggingbroek sliep en de flapjes van zijn badjas angstvallig dicht hield.
Maar d'r zat nog een joggingbroek en een t-shirt onderquote:Op zondag 20 juni 2010 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik hield het flapje goed voor m'n flapje
Neeeee * vorige post gaat wissen.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar d'r zat nog een joggingbroek en een t-shirt onder
Nietttt, toen ik badjas aan had niet hoorquote:Op zondag 20 juni 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar d'r zat nog een joggingbroek en een t-shirt onder
Jij was idd heul seksehquote:Op zondag 20 juni 2010 21:57 schreef Goodbye het volgende:
Zij hadden allebei een badjas aan, hoe preuts. Ik niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |