Ik denk dat ik dat net niet red... was om 8.10 op mijn werk, dat betekent dat ik redelijkerwijs om 16.40 weer naar buiten mag en dan moet ik mijn fiets pakken en naar de Tongelreep sjeesen, gok dat het 5 over 5 wordt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
Zomert! Levi, ik bedenk me net dat 5 uur ook gewoon lukt
mauwen ze over die 5 minuten ja?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat net niet red... was om 8.10 op mijn werk, dat betekent dat ik redelijkerwijs om 16.40 weer naar buiten mag en dan moet ik mijn fiets pakken en naar de Tongelreep sjeesen, gok dat het 5 over 5 wordt.
Neh, maar gisteren heb ik een half uur gespijbeld.quote:
Naja, ik heb zelf een hekel aan mensen die laat binnenkomen en vroeg weggaan. En zelf doe ik het graag netjes.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:24 schreef bleiblei het volgende:
Houden ze dat serieus in de gaten ja? Overuren schrijven mag niet. Een keer wat eerder naar huis en ze gaan je in de gaten houden.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:56 schreef bleiblei het volgende:
Sq! Ga je mee in utrecht wonen?
hoe dat zo ineens?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:56 schreef bleiblei het volgende:
Sq! Ga je mee in utrecht wonen?
ik wil heul niet verhuizenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:05 schreef bleiblei het volgende:
Toffe stad. Itt amsterdam![]()
.
Ik heb overigens nooit beweerd dat utrecht niet tof was![]()
Amsterdam is tof. Basta.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:05 schreef bleiblei het volgende:
Toffe stad. Itt amsterdam![]()
.
Ik heb overigens nooit beweerd dat utrecht niet tof was![]()
QFT!quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Amsterdam is tof. Basta.
Dat je niet met die tofheid om kunt gaan ligt niet aan A'dam.![]()
Die stad is overrated.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Amsterdam is tof. Basta.
Dat je niet met die tofheid om kunt gaan ligt niet aan A'dam.![]()
Over het IJ? Ja, geen wonder, dan kijk je ook de verkeerde kant op!quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die stad is overrated.
En ja. Dat post ik nu terwijl ik een broodje eet terwijl ik over het IJ uit kijk.
Maar goed. Op naar de volgende vergadering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |