ech welquote:
dan ben ik bijna langer dan hijquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ergens rond de 165 á 167 cm voor zover ik kan vinden.
hij spreekt beter Fransquote:
dat doe ik ook not, mais hij is heel erg Frans, je weet zelf.quote:
En ik ben heel erg lang!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat doe ik ook not, mais hij is heel erg Frans, je weet zelf.
Ik vind het terugschieten van de icoontjes wel gaaf.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:30 schreef febster het volgende:
Ik heb IOS 4.
Ik zou zweren dat het scherm er opeens net een stukje 'strakker' uitziet.
Tis bijna een Duke Nukem Foreverrtjequote:
Bij 'berichten' moet je ff de tekensteller voor je smsjes aanzettenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind het terugschieten van de icoontjes wel gaaf.
Verder ken ik de andere features, op inzoomen na, niet
oh oke... en ik zag iets met rode stippellijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:43 schreef febster het volgende:
[..]
Bij 'berichten' moet je ff de tekensteller voor je smsjes aanzetten.
Kun je webradio luisteren en andere dingen? Of een spelletje spelen, ff mail checken en dan terug in het spelletje komen waar je was geblevenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:56 schreef amaranta het volgende:
multitasking zou ik niet weten wanneer ik dat moet gebruiken
en ik weet niet wat unifiedinbox betekent
ik heb maar 1 mail account, ben ik nou een soort van nepnerd?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef febster het volgende:
[..]
Kun je webradio luisteren en andere dingen? Of een spelletje spelen, ff mail checken en dan terug in het spelletje komen waar je was gebleven. Dingen blijven dus op de 'background' te runnen.
Unified inbox=meerdere mailaccounts bij elkaar gevoegd zodat je ze gezamelijk ziet.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:02 schreef ArTiC het volgende:
Jullie hebben Android op jullie iphoneys geïnstalleerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |