Ik ben nogal gekelderd in de poule, van de 30ste naar de 50ste plek.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:31 schreef Inu het volgende:
Weer 3 plaatsen gezakt in de pool
Denk ook niet dat het nog beter gaat worden, de laatste wedstrijden heb ik meer random ingevuld dan de eersteMaar als Nigeria - Zuid Korea nu 1-1 wordt heb weer 20 punten erbij
Van de?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben nogal gekelderd in de poule, van de 30ste naar de 50ste plek.
van de 74 oid. ik stond best netjes in de middenmoot.quote:
met dit soort wan-voetbal is het moeilijk inschatten vind ik..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
van de 74 oid. ik stond best netjes in de middenmoot.
Ik had de grote voetbal naties door laten gaan naar de 8ste-finales, maar als dan Italie, Duitsland, Engeland en Frankrijk er een potje van maken, kan ik het natuurlijk wel schudden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
met dit soort wan-voetbal is het moeilijk inschatten vind ik..
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik had de grote voetbal naties door laten gaan naar de 8ste-finales, maar als dan Italie, Duitsland, Engeland en Frankrijk er een potje van maken, kan ik het natuurlijk wel schudden.
Ik zou ze naar huis sturen wegens gruwelijk kinderachtig gedrag. Gewoon uit het tournooi zetten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:36 schreef FUFR het volgende:
[..]ben benieuwd wat Fr. doet. hele land + mini-president over de zeik..
even voor mijn beeldvorming, je zat in de zon een boekje te lezen met een appel in de hand?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:38 schreef Inu het volgende:
In de zon een boekje lezen is erg lekker in de pauze, maar om dan weer naar binnen te gaan en te gaan werken is zo lastig
Kan me ook totaal niet concentreren nu
Nee, boterhammen... Ik hou niet zo van appels..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
even voor mijn beeldvorming, je zat in de zon een boekje te lezen met een appel in de hand?
mijn beeldvorming, wat doe je?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, boterhammen... Ik hou niet zo van appels..
quote:
Ik was al onderweg naar DH, ben ik bij R'dam maar weer omgedraaidquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:39 schreef ArTiC het volgende:
Frankrijk krijgt billenkoek
2-0 voor ZAF nu
Sarkozy is toch niet zo klein?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:36 schreef FUFR het volgende:
[..]ben benieuwd wat Fr. doet. hele land + mini-president over de zeik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |