Ik ben geen cm langer dan Wesley Cabauter.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
Die kreeg zelfs Wesley Sneijder nog ingekopt met zijn lengte
Wauw... Vanwaar dat heldere momentquote:Op maandag 21 juni 2010 14:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
mits niet op mijn kantoor wel ja. ik draag alleen geen stropdas.
1 tegelijk lijkt me ook zat.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wauw... Vanwaar dat heldere moment.
Ik ben juist minder pakken gaan dragen.
dat kan, ik heb ook een iets andere functie.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wauw... Vanwaar dat heldere moment.
Ik ben juist minder pakken gaan dragen.
Snap niet dat jij geen succes hebt bij de vrouwtjes.quote:
over je pak heen I presume?quote:
uiteraardquote:
Dat zegt nix. Mijn pa ook tov. jouw "functie" en Steve Jobs al helemaal.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat kan, ik heb ook een iets andere functie.
wat jij wil jongenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat zegt nix. Mijn pa ook tov. jouw "functie" en Steve Jobs al helemaal.
Die zie je ook niet snel in pak lopen.
Kortom, nix mis met in pak lopen, ik doe het ook vaak genoeg om netjes & zakelijk over te komen.
Maar om te beweren dat in pak lopen op een startersdag van een lokale rabobank aangeeft dat je smaak hebt is bullshit.
Om vervolgens het te gooien op "ik heb een iets andere functie" is ook bullshit.
Het is maar net wat je nodig hebt om het één en het ander te compenseren.
Jammer, nu krijgen ze stokslagen thuisquote:Op maandag 21 juni 2010 15:29 schreef Levitation het volgende:
De Portugezen hebben Noord Korea billenkoek gegeven.
Strafkamp.quote:
http://twitter.com/DPRK_FAquote:THE GAME FINISHES 0:0, A TIGHT GAME WHERE DPRK HAD ALL OF THE POSSESSION AND CHANCES AND SKILLS
dikke kans, ja. Misschien leggen ze de tv wel weer plat en komen de NK's met een nep kampioensbeker het vliegtuig uitquote:Op maandag 21 juni 2010 15:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Strafkamp.Hoewel het gepeupel in NK denkt dat ze 0-0 gelijk gespeeld hebben.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze hadden vandaag tv beeld in NK dus lijkt mij ook sterk.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:38 schreef Levitation het volgende:
Ik betwijfel overigens de autenticiteit van die twit enorm, maar hij is wel leuk.![]()
Heb je er dan altijd 1 in je auto liggen?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:18 schreef ArTiC het volgende:
Ik draag bij sommige klanten wel een pak, andere klanten juist niet...dat ligt aan de branche waarin die klant zit.
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik weet niet waar dit op moet slaan, maar ik denk dat ik het ook niet wil weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
Ik heb wel altijd een reserveshirt in de auto, telt dat ook?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:42 schreef Blueman het volgende:
[..]
Heb je er dan altijd 1 in je auto liggen?
Of is het zo dat je voor een bepaalde tijd wordt gedetacheerd en dus wel weet bij welke klant je die dag zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |