nou, ik zeik lekker wel over die vakanties, daar compenseer je die uren namelijk wel mee. Krijg je daarnaast nog vakantiedagen? ADV?quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:21 schreef amaranta het volgende:
In het onderwijs maak je pas overuren...
En nou niet komen zeiken over veel vakanties enzo.
Ik ben vaak om 7.45 al op mn werk en ga pas rond 17.30-18.00 richting huis.
Maar helaas krijg ik niet per uur betaald.
Kom er net vandaan, ik heb alleen maar negers en lokjoden gezien en de sate was niet te vreten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Amsterdam is tof. Basta.
Dat je niet met die tofheid om kunt gaan ligt niet aan A'dam.![]()
ik vijl en lak mijn teennagels ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:23 schreef amaranta het volgende:
peeptoes (en al het ander open schoeisel) zijn alleen mooi als je mooie nagels/tegen hebt.
En met name de nagel vind ik erg belangrijk.
Ik heb collega's met gedrochten van nagels, en die dragen dan open schoenen, zum kotsen.
Oh, en wat is het feijn als je gewaardeerd wordt
Er waait weer regelmaat door de klas, en structuur
lulquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:03 schreef febster het volgende:
Ooh jongens, ik heb zaterdag een feestje vlakbij Amsterdam in een bos/weiland en het wordt mooi weer. Echt, dat feestje wordt nu al legendarisch.
waar verkopen ze dit soort vrouwen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:26 schreef Levitation het volgende:
Ik heb gistermiddag gesjopt.
Ik heb deze gekocht:
[ afbeelding ]
alleen dan in naturel en café.
Niet bij de winkel waar ik was... ik zag er iig nog het zelfde uit toen ik naar buiten kwam als toen ik er in ging.quote:
waarom in huidkleuren? Ik vind 'm zo veel mooierquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:26 schreef Levitation het volgende:
Ik heb gistermiddag gesjopt.
Ik heb deze gekocht:
[ afbeelding ]
alleen dan in naturel en café.
Ben je nog steeds de chaggie juf? Of valt het mee nu met de klachten?quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:23 schreef amaranta het volgende:
peeptoes (en al het ander open schoeisel) zijn alleen mooi als je mooie nagels/tegen hebt.
En met name de nagel vind ik erg belangrijk.
Ik heb collega's met gedrochten van nagels, en die dragen dan open schoenen, zum kotsen.
Oh, en wat is het feijn als je gewaardeerd wordt
Er waait weer regelmaat door de klas, en structuur
Zwart hadden ze niet in mijn maat. Naturel is heel licht, beetje als ivoor-wit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom in huidkleuren? Ik vind 'm zo veel mooier
Ik ben het er dus niet mee eens, niet zeker dat ze er in zit, er zijn ook nog losse groep 4 en 5 maar ik kan me zo voorstellen dat de G4/5 kids een achterstand op gaan lopen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:36 schreef amaranta het volgende:
Ik kan niet quoten want niet ingelogd, maar nee, ik ben niet chaggie.
Wat vind je daarvan Fuf? Dat ze jullie een 4/5 'in de maag splitsen'? Als jullie combinatieklassen zouden willen, dan had je immers voor een ander type onderwijs gekozen, neem ik aan?
Dat dus.quote:Ik ben het er dus niet mee eens, niet zeker dat ze er in zit, er zijn ook nog losse groep 4 en 5 maar ik kan me zo voorstellen dat de G4/5 kids een achterstand op gaan lopen.
Ik geloof er geen hol van dat ze in staat zijn op een goede manier de lessen voor de 2 groepen te splitsen.
Het is allemaal al besloten maar we mogen nog niet weten in welke klas ze zit en of haar beste vriendin (van deze week want het blijven kinderen) nog wel bij dr in de klas zit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat dus.
Los van het feit wat beter is. Want combiklassen hebben ook voordelen.
Hoe verkoop je dat als directeur, in welke groep je kind komt? Waarop baseeert hij dat?
Waarom gaat Pietje naar groep 4 en Ansje naar de combinatiegroep?
Is het juist beter in de 'losse' groep?
Of is het juist beter in de combi groep?
Als de combigroep zo'n goede keuze is, waarom dan niet alle klassen in combigroepen?
Tja, uit nood geboren oplossingen, en dan zo verkopen dat het ook wel voordelen heeft is een kutstreek.
Moeten ze wat aan hun aanname beleid doen, zodat er dus niet meer kinderen op een school zitten, dan dan ze leerkrachten aan kunnen nemen.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:39 schreef amaranta het volgende:
Laat ik het zo zeggen...
Mijn vervangster werd juffrouw K utty (K itty) genoemd.
Naar wat ik heb begrepen, deed ze ALLES mondeling met de kinderen, hoeft ze lekker niks na te kijken
Kinderen MOCHTEN alles doen wat ze wilden. Totaal geen controle of overzicht of structuur.
Dus ik gisteren: bla bla oefening 4 in je schrift schrijven.
Kind: WAT ???? DAT ZIJN WEL 40 WOORDEN
Ik; Al waren het er 80, schrijf ze maar op, ik wil wel zien of je het begrepen hebt.
en kijk gerust tussen de lessen in. Niet tijdens de les.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:46 schreef amaranta het volgende:
Wat me ook stoort.
Bij mij in het lokaal zit de deur naar het magazijn. En mensen denken dat dat ik dan maar gelijk ook de beheerder van het magazijn ben
Weet jij of dat en dat in het magazijn ligt?
Kijk zelf ei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |