Karma.quote:
Leukquote:Op zondag 20 juni 2010 12:56 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nou, redelijk, pas om 3 uur ofzo. Andere katje heeft de hele nacht bij me gelegen, dat was wel heel gezellig. Maar werd alweer half jankend wakker enzo
Waarom ga je dan ook hardlopenquote:Op zondag 20 juni 2010 13:00 schreef Gotrick het volgende:
Ik voelde me goed ondanks het zuipen gister avond.. tot ik net ging hardlopen![]()
Goedemorgen Rickquote:
Sport test heb ik allang gehad maar zoals ik op msn zei, ik moet wel snel een nieuw rolletje kunnen pakken voor de flitser.. want o we als we wat auto´s vergeten te flitsen!quote:Op zondag 20 juni 2010 13:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook hardlopenBang dat je niet door de medische keuring komt?
Volgens mij kwam ik niet langs Zwolle?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:02 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Goedemorgen Rick![]()
![]()
Oh, nou ik je toch spreek, kan ik nog met jou mee terugrijden naar Zwolle op de zondag na de BBQ?!
Even je conditie op peil houden dusquote:Op zondag 20 juni 2010 13:02 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Sport test heb ik allang gehad maar zoals ik op msn zei, ik moet wel snel een nieuw rolletje kunnen pakken voor de flitser.. want o we als we wat auto´s vergeten te flitsen!
Lijkt me sterkquote:Op zondag 20 juni 2010 13:03 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ik niet langs Zwolle?
Dat dusquote:Op zondag 20 juni 2010 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Even je conditie op peil houden dus
Als je Huppel maar niet flitst!
Niet? Oh. Vorige keer wel.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:03 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Jij neemt zeker de touristische route richting Drachten?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:03 schreef Gotrick het volgende:
[..]
OEH OEH IK WIL ZIEN! Die van dinsdag?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Whahaha![]()
En dan opeens zie je de foto's van het voetballen kijken![]()
God dat ziet er toch niet uit
Die staan al op mn haivs, alle 4. Ik werd op msn al aangesproken met de vraag of jij echt kleiner dan 1.40 wasquote:Op zondag 20 juni 2010 13:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OEH OEH IK WIL ZIEN! Die van dinsdag?
Ik heb het niet over walibi lieverdquote:Op zondag 20 juni 2010 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die staan al op mn haivs, alle 4. Ik werd op msn al aangesproken met de vraag of jij echt kleiner dan 1.40 was
Maar Walibi was dinsdagquote:Op zondag 20 juni 2010 13:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb het niet over walibi lieverd
Maandag dan.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar Walibi was dinsdag![]()
Maandag hebben we voetbal gekeken, waren er toen ook foto's gemaakt?
Ja maar dan sta ik weer in de file, ik ga nu steeds bovenlangs als ik naar dat deel van NL moetquote:
Waarom ga je over Meppel? Je kan beter over Zwolle rijden, hoef je tenminste niet over die kut 100 wegquote:Op zondag 20 juni 2010 13:16 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja maar dan sta ik weer in de file, ik ga nu steeds bovenlangs als ik naar dat deel van NL moet![]()
Maar je mag gerust mee rijden tot Meppel ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |