LOLquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vroeger ging ik bij zo'n vent tijdens voetbalwedstrijden bij hem in de tuin zitten met de afstandsbediening. Hij had dezelfde tv als wij en tijdens de wedstrijd zat ik dan te klooien met de afstandsbediening. Harder, zachter, van kanaal wisselen ....
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vroeger ging ik bij zo'n vent, een achterbuurman, tijdens voetbalwedstrijden bij hem in de tuin zitten met de afstandsbediening. Hij had dezelfde tv als wij en tijdens de wedstrijd zat ik dan te klooien met de afstandsbediening. Harder, zachter, van kanaal wisselen ....
Mijn broer probeerde mij wijs te maken dat hij de buurman de volgende dag zag slepen met zijn tv naar de winkel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:40 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Ik heb zoiets een keer gedaan bij een vriend, die had dezelfde tv als ik. Kleuren verzadigder, geluid harder, etcetera. Toen hij een enorme dreun op zijn tv gaf ben ik gauw opgehouden.
Dat was niet waar? Ah jammer. Ik heb mijn streek destijds op tijd bekend en gelukkig kon ie er wel om lachen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn broer probeerde mij wijs te maken dat hij de buurman de volgende dag zag slepen met zijn tv naar de winkel.
vind Opaatje beter passen in *daar komen de schutters* was een pief met zo een stokje onder zijn arm en met grote snorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was niet waar? Ah jammer. Ik heb mijn streek destijds op tijd bekend en gelukkig kon ie er wel om lachen.
Maar die vroegoude man, die stoot echt geluiden uit, ook als hij niet naar het voetballen kijkt. Hij had zo een mislukte sergeant in een komische serie over WW II kunnen zijn.
Of de man daadwerkelijk naar de reparateur is geweest weet ik niet maar mijn broer heeft dat niet gezien (is mijn inschatting)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was niet waar? Ah jammer. Ik heb mijn streek destijds op tijd bekend en gelukkig kon ie er wel om lachen.
Dat soort associaties had ik ook bij hem. Verschil is dat je om zo'n brompot in een comedyserie kunt lachen maar zulke mensen in het dagelijks leven je gauw het lachen doen vergaan. Ik bedoel: Archie Bunker is een prachtrol maar dat soort kerels in het dagelijks leven .....quote:Maar die vroegoude man, die stoot echt geluiden uit, ook als hij niet naar het voetballen kijkt. Hij had zo een mislukte sergeant in een komische serie over WW II kunnen zijn.
o ja dacht die wff weer ff plaatje zoeken hahaha zit bij allemaal verkeerde engelse titels te zoeken.quote:
Volgens de docenten op de MTS waarop ik gezeten heb zijn Neanderthalers gewoon mensen met een wat laag voorhoofdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:01 schreef Disana het volgende:
Ik wist niet dat de wetenschap interesse in de man had, ziehier een scan van zijn voorhoofd:
https://www.msu.edu/~hesl(...)derthal_1_langle.jpg
Die serie heet 'It ain't half hot mom'.
Ja maar dan moet ie tekst lezen en ik betwijfel of hij iets kan lezen dat niet in Telegraaf-stijl is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:04 schreef Toverheks het volgende:
gevonden, die man met die snor hahaha echt opaatje kan zo zijn rol overnemen ze lijken echt op elkaar
Je plaatst een smiley alsof het je spijtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens de docenten op de MTS waarop ik gezeten heb zijn Neanderthalers gewoon mensen met een wat laag voorhoofd
Het leidde tot een discussie tussen de ongelovige minderheid en de docent. Vasthoudendheid aan het eigen gelijk heeft vooral tot problemen geleid.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Je plaatst een smiley alsof het je spijt
Nou ja, Koolstofproeven doen anders vermoeden en hoewel de docent een beta was, moesten we ook maar niet teveel betekenis hechten aan de uitkomsten van de bepaling. Gekmakendquote:En als je gelijk hebt bestaat de Neanderthaler dus nog steeds.
Of gewoon helemaal geen stream kijken maar op t.v. de wedstrijden volgen met commentaar van een echte commentator, of lekker de tuin in met een goed boek, of een terrasje op met een biertje, of de markt over, of naar het strand of een pretpark, of.............quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:39 schreef Margo37 het volgende:
Je kan altijd nog naar 2 poezen in een mandje gaan staren, voor ieder wat wils
Oh nu snap ik je. Ja als jong mens denk je nog dat je met zulke opvattingen in de clinch kunt gaan. Nu weet je dat het zinloos is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het leidde tot een discussie tussen de ongelovige minderheid en de docent. Vasthoudendheid aan het eigen gelijk heeft vooral tot problemen geleid.
[..]
Nou ja, Koolstofproeven doen anders vermoeden en hoewel de docent een beta was, moesten we ook maar niet teveel betekenis hechten aan de uitkomsten van de bepaling. Gekmakend
gaan werkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal geen stream kijken maar op t.v. de wedstrijden volgen met commentaar van een echte commentator, of lekker de tuin in met een goed boek, of een terrasje op met een biertje, of de markt over, of naar het strand of een pretpark, of.............
wel weer jammer dat manlief en ik niet dom zijn en dus gewoon moeten werkenquote:
fixed that for youquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
wel weer jammer dat manlief en ik niet dom zijn maar toch gewoon moeten werken
waarom dezequote:
Over z'n hoofd?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:10 schreef Pearlbitch het volgende:
En voor de liefhebbers: morgen trekt Opa een korte broek aan
toch niet met witte sokken er onder he PBquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen op de stream: het verzoekplatenuurtje van DJ Opa.
[ afbeelding ]
En voor de liefhebbers: morgen trekt Opa een korte broek aan
Denk het wel Heksie, en bedankt voor de blommenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
toch niet met witte sokken er onder he PB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |