Ja wees maar blij anders moet jij verhuizen/.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:32 schreef Disana het volgende:
Toch mooi dat Danny bij ons ook een plekje voor randmongolen heeft ingeruimd?![]()
Hahaha hohoho, hou op joh, ik kom niet meer bij van het lachen, wat een kostelijk gevoel voor humor heb jij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:37 schreef john100 het volgende:
[..]
Ja wees maar blij anders moet jij verhuizen/.
Gaan we met zn allen ons dan schamen in een klein hoekje en vervolgens gniffelenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen plaatsvervangende schaamte en puur leedvermaak om zo'n tokkieruzie.
Jot, ga vooral doorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:24 schreef Disana het volgende:
Maar het vermakelijkst zijn natuurlijk de verheven toeschouwers die voor een kwartje op de eerste rang hun commentaartjes in datzelfde topic zitten te geven
Wanneer ga jij weer eens klagen dat iedereen tegen je is eigenlijk? Je liep altijd zo aandoenlijk wegquote:
Ow dat duurt vast niet lang meerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer eens klagen dat iedereen tegen je is eigenlijk? Je liep altijd zo aandoenlijk weg
Ik herinner me nog goed dat ik de enige was die het voor je opnamquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ow dat duurt vast niet lang meer![]()
Kun je weer lekker elitair reageren enzo, ik gun het je van harte![]()
![]()
Waarschijnlijk gaf hij wel antwoord, maar niet in een spreektaal die door ons als zodanig herkend wordt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:03 schreef spuitje het volgende:
Toch maar eensgekeken op de chat van deze beroemdheid, zaten mensen tegen hem te kletsen maar hij geeft geen antwoord, zou hij geen engels spreken?
Opaatje had weer last van flatulentie en sprak uit z'n aars?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaf hij wel antwoord, maar niet in een spreektaal die door ons als zodanig herkend wordt.
Of er was een voetbalwedstrijd. Man man wat een schrik die oerkreten toen Peter hem ineens doorlinkte.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opaatje had weer last van flatulentie en sprak uit z'n aars?
Vroeger ging ik bij zo'n vent, een achterbuurman, tijdens voetbalwedstrijden bij hem in de tuin zitten met de afstandsbediening. Hij had dezelfde tv als wij en tijdens de wedstrijd zat ik dan te klooien met de afstandsbediening. Harder, zachter, van kanaal wisselen ....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Of er was een voetbalwedstrijd. Man man wat een schrik die oerkreten toen Peter hem ineens doorlinkte.
LOLquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vroeger ging ik bij zo'n vent tijdens voetbalwedstrijden bij hem in de tuin zitten met de afstandsbediening. Hij had dezelfde tv als wij en tijdens de wedstrijd zat ik dan te klooien met de afstandsbediening. Harder, zachter, van kanaal wisselen ....
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vroeger ging ik bij zo'n vent, een achterbuurman, tijdens voetbalwedstrijden bij hem in de tuin zitten met de afstandsbediening. Hij had dezelfde tv als wij en tijdens de wedstrijd zat ik dan te klooien met de afstandsbediening. Harder, zachter, van kanaal wisselen ....
Mijn broer probeerde mij wijs te maken dat hij de buurman de volgende dag zag slepen met zijn tv naar de winkel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:40 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Ik heb zoiets een keer gedaan bij een vriend, die had dezelfde tv als ik. Kleuren verzadigder, geluid harder, etcetera. Toen hij een enorme dreun op zijn tv gaf ben ik gauw opgehouden.
Dat was niet waar? Ah jammer. Ik heb mijn streek destijds op tijd bekend en gelukkig kon ie er wel om lachen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn broer probeerde mij wijs te maken dat hij de buurman de volgende dag zag slepen met zijn tv naar de winkel.
vind Opaatje beter passen in *daar komen de schutters* was een pief met zo een stokje onder zijn arm en met grote snorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was niet waar? Ah jammer. Ik heb mijn streek destijds op tijd bekend en gelukkig kon ie er wel om lachen.
Maar die vroegoude man, die stoot echt geluiden uit, ook als hij niet naar het voetballen kijkt. Hij had zo een mislukte sergeant in een komische serie over WW II kunnen zijn.
Of de man daadwerkelijk naar de reparateur is geweest weet ik niet maar mijn broer heeft dat niet gezien (is mijn inschatting)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was niet waar? Ah jammer. Ik heb mijn streek destijds op tijd bekend en gelukkig kon ie er wel om lachen.
Dat soort associaties had ik ook bij hem. Verschil is dat je om zo'n brompot in een comedyserie kunt lachen maar zulke mensen in het dagelijks leven je gauw het lachen doen vergaan. Ik bedoel: Archie Bunker is een prachtrol maar dat soort kerels in het dagelijks leven .....quote:Maar die vroegoude man, die stoot echt geluiden uit, ook als hij niet naar het voetballen kijkt. Hij had zo een mislukte sergeant in een komische serie over WW II kunnen zijn.
o ja dacht die wff weer ff plaatje zoeken hahaha zit bij allemaal verkeerde engelse titels te zoeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |