Dan smak je niet. Dan maak je eetgeluiden. Ook vies trouwens.quote:
en hoe stop je dat danquote:Op zondag 20 juni 2010 11:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan smak je niet. Dan maak je eetgeluiden. Ook vies trouwens.
Ik wil echt niet moeilijk doen, maar ik eet met super kleine hapjes en heel langzaam. Mensen merken dat altijd op.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je moet je mond niet helemaal volproppen maar gewoon wat minder er in doen.
vloeibaar astronautenvoedsel!!quote:
Dat klinkt als: "Ik wil me er niet mee bemoeien maar euh."quote:Op zondag 20 juni 2010 11:22 schreef Flyce het volgende:
[..]
Ik wil echt niet moeilijk doen, maar ik eet met super kleine hapjes en heel langzaam. Mensen merken dat altijd op.
@tong80: interessante tip, ga ik proberen![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:27 schreef BrandX het volgende:
je tong tijdens het eten niet tegen je gehemelte drukken, en idd je mond juist wat voller doen.
bedankt, ik ga het proberenquote:Op zondag 20 juni 2010 11:27 schreef KaptainLangzaam het volgende:
Kort maar krachtig hapjes nemen, niet je eten verpulveren Een vriend van me die smakte ook en nu niet meer
Eensch.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:38 schreef LostFormat het volgende:
Gezeik over smakken. Je kauwt, dat maakt geluid. Bepaalde mensen hebben het meer dan anderen en het kan zeker onsmakelijk klinken maar anderen kunnen zich echt weer veel te veel aanstellen daarover.
Mijn tip: kauw, geniet van je eten en schijt als anderen daar last van hebben. Liever niet meer in het openbaar eten, kom op zeg.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:38 schreef LostFormat het volgende:
Gezeik over smakken. Je kauwt, dat maakt geluid. Bepaalde mensen hebben het meer dan anderen en het kan zeker onsmakelijk klinken maar anderen kunnen zich echt weer veel te veel aanstellen daarover.
Mijn tip: kauw, geniet van je eten en schijt als anderen daar last van hebben. Liever niet meer in het openbaar eten, kom op zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |