quote:Op zondag 20 juni 2010 09:26 schreef Markster het volgende:
Weet niet of ik hier goed zit, maar wilde wat serieuzere reacties dan dat ik in ONZ zal krijgen
Goed, de vraag dus:
wat is jouw meest onhandige niet-tactvolle opmerking richting je partner?
TS begint.
Situatie:
We hadden al ruzie en die ruzie ging over in een 'gevecht' over wie de kat zou krijgen. Na lang gezeik was ik het zat en kwam ik met de meest onhandige opmerking allertijde:
" fuck it, dan breek ik ze nek wel, hebben we er beide niets meer aan"
Sindsdien is ze bang dat ik de katten wat aan zal doen
Je klinkt minstens zo subtiel en diplomatiek als ik kan zijn in dat soort situaties.quote:Op zondag 20 juni 2010 09:26 schreef Markster het volgende:
Weet niet of ik hier goed zit, maar wilde wat serieuzere reacties dan dat ik in ONZ zal krijgen
Goed, de vraag dus:
wat is jouw meest onhandige niet-tactvolle opmerking richting je partner?
TS begint.
Situatie:
We hadden al ruzie en die ruzie ging over in een 'gevecht' over wie de kat zou krijgen. Na lang gezeik was ik het zat en kwam ik met de meest onhandige opmerking allertijde:
" fuck it, dan breek ik ze nek wel, hebben we er beide niets meer aan"
Sindsdien is ze bang dat ik de katten wat aan zal doen
Ik ben dus gewoon dol op me kattenquote:Op zondag 20 juni 2010 09:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je klinkt minstens zo subtiel en diplomatiek als ik kan zijn in dat soort situaties.
Dierenvriend ook? Want dat is dan nog het mooiste
Ik bedoel maarquote:Op zondag 20 juni 2010 09:32 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik ben dus gewoon dol op me katten
Ik zal ze ook nooit wat aan kunnen doen
quote:Op zondag 20 juni 2010 09:35 schreef bonke het volgende:
whehehe:)
op het strand: zo'n lekker buikie zal jij nooit krijgen![]()
einde vriendinnetjeboeie
quote:Op zondag 20 juni 2010 09:35 schreef bonke het volgende:
einde vriendinnetjeboeie
quote:Op zondag 20 juni 2010 09:56 schreef IBAZ het volgende:
De opmerking "eigenlijk vind ik je zus leuker" heeft ze me niet makkelijk vergeven.
Betere reactie van haar was geweest: "zo'n lekker buikje zal jij ook nooit krijgen"...quote:Op zondag 20 juni 2010 09:35 schreef bonke het volgende:
einde vriendinnetjeboeie
Ja,quote:Op zondag 20 juni 2010 09:56 schreef IBAZ het volgende:
De opmerking "eigenlijk vind ik je zus leuker" heeft ze me niet makkelijk vergeven.
maar je was toch verliefd op d'rquote:Op zondag 20 juni 2010 10:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Heb ooit eens tegen een dikke vrouw gezegd dat ze een 'natuurlijk overwicht' had.. Niet doen!
het ging over mijn buikjequote:Op zondag 20 juni 2010 09:58 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Betere reactie van haar was geweest: "zo'n lekker buikje zal jij ook nooit krijgen"...
quote:Op zondag 20 juni 2010 10:03 schreef Klonk het volgende:
oeh mijn specialiteit en toch zijn we al 18 jaar samen
de ergste was denk ik toch wel toen een een nieuw outfitje toonde in de winkel en ze vroeg wat ik er van vond mijn subtiele antwoord: je ziet er uit als een poolse stoephoer
Haha. dat is hardquote:Op zondag 20 juni 2010 10:14 schreef Purdey het volgende:
Die keer dat mijn inmiddels ex zei dat hij 's middags in het centrum van Rotterdam bijna onder de tram was gelopen,en het mij niks deed.Een week later maakte ik het uit,en toen hij vroeg waarom,zei ik: 'Nou,bijvoorbeeld vorige week toen je bijna onder die tram was gelopen,had ik helemaal niet erg gevonden!' Viel niet goed..
En heeft ze die kleren nog gekocht?quote:Op zondag 20 juni 2010 10:03 schreef Klonk het volgende:
oeh mijn specialiteit en toch zijn we al 18 jaar samen
de ergste was denk ik toch wel toen een een nieuw outfitje toonde in de winkel en ze vroeg wat ik er van vond mijn subtiele antwoord: je ziet er uit als een poolse stoephoer
Nou ja, er was wel sprake van enige spanning.. En ze was, hoewel wat mollig, beslist niet onaantrekkelijk..quote:Op zondag 20 juni 2010 10:11 schreef Re het volgende:
[..]
maar je was toch verliefd op d'r.... kuddo's... of heb je de OP niet gelezen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |