frontpage
sport
games
film & tv
weblog
forum
fotoboek
chat
zoeken
dm
ONZ
Onzin voor je leven!
Vrolijkheid troef in dit lieve forum vol humor.
inbreuk?
doneren
dit forum (ONZ)
alle forums
Je bent niet ingelogd.
Klik hier om in te loggen
of
hier om een gratis account aan te maken
.
actieve topics
nieuwe topics
abonnement
Unibet
Coolblue
Bitvavo
Symbolen onthuld!
Index
»
onzin voor je leven!
actieve topics
nieuwe topics
abonnement
Unibet
Coolblue
Bitvavo
zaterdag 19 juni 2010 @ 23:02
:54
#1
ThePianoMan
Post hier symbolen en vertel erbij hoe het desbetreffende symbool is ontstaan.
TS begint:
Het &-teken. Betekent natuurlijk 'en'; is ontstaan uit de letters 'e' en 't', die samen het woordje 'et' vormen, het Latijnse woord voor 'en'.
zaterdag 19 juni 2010 @ 23:07
:38
#2
Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
Het @ teken
Het was eerst een a
en toen had ik er een cirkelding omgetekend
zaterdag 19 juni 2010 @ 23:24
:10
#3
ThePianoMan
kom op mensen, wees niet lui en post een symbool!
zaterdag 19 juni 2010 @ 23:28
:47
#4
Quir
Ik gebruikte daarnet de 'Volg topic' knop, verdomde handig.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
zaterdag 19 juni 2010 @ 23:28
:49
#5
PiRANiA
All thinking men are atheists.
Wauw
Dag Google!
zondag 20 juni 2010 @ 00:13
:26
#6
#ANONIEM
| en - werd +
zondag 20 juni 2010 @ 02:11
:59
#7
First
overal, altijd de eerste
a en e werden: Æ
zondag 20 juni 2010 @ 02:12
:20
#8
ThePianoMan
o en e werden ø
zondag 20 juni 2010 @ 02:12
:33
#9
ThePianoMan
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo was te lang dus werd het å.
zondag 20 juni 2010 @ 02:15
:47
#10
Frietkraam
Het is friet, geen patat
Ö is eigenlijk een smiley
Op
dinsdag 17 augustus 2010 15:32
schreef Sisiorange94 het volgende:
Frietzak, friettent, frietzaak, frietssaus, Franse frietjes, frietkraam, frituur en eigenlijk is het allemaal gewoon friet.
Frietrecepten Topic
Bekijk het streamingaanbod van Primevideo
Hoesjes? Casetify!
Boek goedkoper bij booking.com
actieve topics
nieuwe topics
abonnement
Unibet
Coolblue
Bitvavo
Symbolen onthuld!
Index
»
onzin voor je leven!
Inloggen
Account aanmaken
Forum Opties
Forumhop:
Selecteer forum
FOK!
Feedback, Bugs en Development
Mededelingen
Community & Algemeen
General Chat
FOK!kers helpen FOK!kers
De Feestdagen
Vraag & Aanbod
Onzin voor je leven!
Klaagbaak
Juichbaak
40+ - Memory Lane
Forum-, Topic- en Userspellen
Stad & Streek
Kaaskoppen in het Buitenland
De Vergaarbak
Entertainment, Showbizz & Glamour
Televisie
Films & Series
Muziek
Showbizz, Celebs en Gossip
Babes & Hunks
Eurovisie Songfestival
Real Life Soaps & Streams
Wie is de Mol?
Nieuws, Wetenschap & Cultuur
Nieuws & Achtergronden
Oorlog en Defensie
Politiek
Wetenschap & Technologie
School, Studie en Onderwijs
Weer, Klimaat en Natuurrampen
Werk, Geldzaken, Recht en de Beurs
Blockchain Technology & Cryptocurrencies
Filosofie & Levensbeschouwing
Cultuur & Historie
Literatuur, Taal en Kunst
Sport
Sport Algemeen
WK 2026
Tour de France 2026
Formule 1
Wielrennen
Voetbal
Darts
Mind, Body & Living
Lifestyle
Ouder(s)
Culinesse à gogo
Klussen, Wonen en Huishouden
Flora & Fauna
Seksualiteit
Relaties & Psychologie
Hobby, Computers en Vrije Tijd
Digital Corner
Artificial Intelligence
Gaming
Fotografie en Digital Art
Creativiteit
Hobby's & Vrije Tijd
Travel
Planes, Trains & Automobiles
Complotten en Mysteries
Misdaad en True Crime
The truth is in here and out there
Brave New World
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')