Wie? En waarom zou ik een neuk moeten geven?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
btw rectum nog een tippie: Laforest is gesignaleerd #2
Omdat fokrelquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:53 schreef Rectum het volgende:
[..]
Wie? En waarom zou ik een neuk moeten geven?
Het was alleen tietjevoelen hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:57 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op lelijke mensen die een poging tot voortplanten doen.
Dat is ook al link bij mannetjes zoals jij, lelijke kutworm.quote:
doe is lief:S:S:Squote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:01 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat is ook al link bij mannetjes zoals jij, lelijke kutworm.
Speciaal om deze reactie ga ik straks op pad om wat vrouwen te verkrachten, over een paar jaar neem ik dit land over met mijn nageslacht en ga jij dood.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:01 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat is ook al link bij mannetjes zoals jij, lelijke kutworm.
Nein!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Speciaal om deze reactie ga ik straks op pad om wat vrouwen te verkrachten, over een paar jaar neem ik dit land over met mijn nageslacht en ga jij dood.
Wolt ihr den totalen krieg!!??quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
ja, ja
Dan moet je tot morgenochtend wachten want ik ga zo effe naar de kroeg.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Sicher
Muts.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:50 schreef amvrosios het volgende:
wat zal ik blij zijn als dat kut wk voorbij is....
en dan hopen dat er wel weer fatsoendelijke topics geopend worden op Fok.
eerst 3 maanden gespam over politiek,en nu dus weer een eeuw over dat klote voetbal...
braaak
misschien een goed idee om het drie maanden over menstruatie te hebbenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:50 schreef amvrosios het volgende:
wat zal ik blij zijn als dat kut wk voorbij is....
en dan hopen dat er wel weer fatsoendelijke topics geopend worden op Fok.
eerst 3 maanden gespam over politiek,en nu dus weer een eeuw over dat klote voetbal...
braaak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |