Maar waarom zou ze dan op Facebook zetten dat ze verkering heeft?quote:
Omdat ze dat alexx heeft doen laten geloven?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar waarom zou ze dan op Facebook zetten dat ze verkering heeft?
He, het is het interwebs, anythings goesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:09 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dan nog.. om zo foto's te (laten) plaatsen.. al wordt er enkel gescharreld. vind ik ook beetje
Zeg, jij bent toch ook die vervelia op de FP?quote:
Ja maar dan moet je hen zijn,. Er is verder ook niks gebeurd ofzo.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:09 schreef Laydina het volgende:
[..]
We hebben het toch over de relatie van sys .... met alexx
Dat.. hij is er echt stuk van, dit gun ik m niet..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:11 schreef Chowi het volgende:
Ik vind dit echt best wel heel erg zielig voor Alexxx, moet ik toegeven.
Maar dan zou iedereen dergelijke dingen doen, want we leven in een internet tijdperkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, het is het interwebs, anythings goes
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vreemdgaan kan alleen als je een gesloten relatie hebt, Sys dacht daar duidelijk anders over.
Lysteria bedoel je?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja leuk en zo, maar kan Eucalypta ook even komen meeposten hier?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
Dit is echt de eerste keer dat ik er over denk toegang tot KPD aan te vragen
Jij kan zijn nieuwe vlam worden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:11 schreef Chowi het volgende:
Ik vind dit echt best wel heel erg zielig voor Alexxx, moet ik toegeven.
Maar waarom hebben jullie dergelijke foto's gemaakt?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je hen zijn,. Er is verder ook niks gebeurd ofzo.
Jullie doen net alsof we hebben liggen neuken ofzo.
Aan haar tieten zitten is niets?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je hen zijn,. Er is verder ook niks gebeurd ofzo.
Jullie doen net alsof we hebben liggen neuken ofzo.
Haquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:12 schreef Annnet het volgende:
Wie is laforest op die foto, voor of achter?
Dat zei je net zelf toch, dat het gebeurd was, en weer gaande? Verder ook niet zo belangrijk hoor, maar jij wilde in de soap, vandaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |