Gewoon schijt aan hebben.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het is trouwens wel gewoon een toppunt van zelfvertrouwen, een scheet laten wanneer je weet dat je diarree hebt.
Het ging nu helaas alleen verkeerd
En dan zo van je moet je er niks van aantrekken maar dan het spreekwoord met schijt en dat het topic le bopic er ook zo over gaat ludiek.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja want daar gaat het topic juist over haha.
Ja precies haha erg gevat van je, leuk gevonden.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En dan zo van je moet je er niks van aantrekken maar dan het spreekwoord met schijt en dat het topic le bopic er ook zo over gaat ludiek.
Maar even serieus ik wilde echt posten van dat je zegt van wat maakt het uit man een echte man gaat gewoon door poep in je broek of niet pas toen ik bezig was met typen zag ik hoe ludiek het was maar ik dacht van kom ik laat het gewoon staan goeien grap wel verder.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja precies haha erg gevat van je, leuk gevonden.
Haha ja soms heb je wel zo van die momenten de bobenten dat je gewoon iets typt zonder verdere bij bedoelinge of wat dan ook en dan blijkt het gewoon wel grappig te zijn erg toevallig is dat zo had ik dat laatst ook met ria die ging zeilen met haar zoontje en hij kon het niet zo goed en toen wilde ik zeggen van met hem valt geen land te bezeilen en pas daarna bedacht ik me van 'zeilen' haha dat was ook wel leuk de hele buurt kon ons horen lachen.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maar even serieus ik wilde echt posten van dat je zegt van wat maakt het uit man een echte man gaat gewoon door poep in je broek of niet pas toen ik bezig was met typen zag ik hoe ludiek het was maar ik dacht van kom ik laat het gewoon staan goeien grap wel verder.
Ja dat zijn wel leuke dingen ja dat maakt toch de dag dat soort kleine dingetjes soms heb ik wel zoiets van zal ik het allemaal opschrijven in een boekje om het later allemaal eens gezellig terug te lezen maar ach denk ik dan dat is toch te veel gedoe en het is juist zo grappig omdat het onverwachts gebeurt.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha ja soms heb je wel zo van die momenten de bobenten dat je gewoon iets typt zonder verdere bij bedoelinge of wat dan ook en dan blijkt het gewoon wel grappig te zijn erg toevallig is dat zo had ik dat laatst ook met ria die ging zeilen met haar zoontje en hij kon het niet zo goed en toen wilde ik zeggen van met hem valt geen land te bezeilen en pas daarna bedacht ik me van 'zeilen' haha dat was ook wel leuk de hele buurt kon ons horen lachen.
Nou dat is nou toevallig daar hadden wij het toen ook nog over dat het misschien wel leuk is om dat op te schrijven en gewoon in een laatje te bewaren want als je dat dan later terugleest ga je toch in je gedachten weer even langs al die grappige momentjes die je hebt meegemaak samen want het zijn toch die kleine dingetjes die het leven mooi makenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja dat zijn wel leuke dingen ja dat maakt toch de dag dat soort kleine dingetjes soms heb ik wel zoiets van zal ik het allemaal opschrijven in een boekje om het later allemaal eens gezellig terug te lezen maar ach denk ik dan dat is toch te veel gedoe en het is juist zo grappig omdat het onverwachts gebeurt.
Wij hebben ook een momentenboekje van Rodney schrijven we alles in op wat hij doet zo van de eerste keer op het potje en de lengte van zijn matje erg leuk om later terug te lezen we zijn hetzelfde van plan voor onze dochter Beautiful andere ouders doen dit ook gaan we samen boekjes vergelijken erg gezellig soms groetjens gea gea herman gea en de kisd.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nou dat is nou toevallig daar hadden wij het toen ook nog over dat het misschien wel leuk is om dat op te schrijven en gewoon in een laatje te bewaren want als je dat dan later terugleest ga je toch in je gedachten weer even langs al die grappige momentjes die je hebt meegemaak samen want het zijn toch die kleine dingetjes die het leven mooi makenmaar inderdaad wat je zegt het is zoveel gedoe en het blijft vaak bij voornemens he ergens wel jammer maarja zo is het leven.
Oh wat leuk zo'n boekje ja die van ons is nog niet zo heel oud hoor maar hij heeft vandeweek zijn eerste melktandje gewisseld nou dat was flinke trammalant hoor want hij schreeuwde het hele huis bij elkaar haha achja zo zijn kinderen en toen heeft hij hem onder zijn kussen gelegd voor de tandenfee en kreeg hij er een euro voor (wel van mij natuurlijk hoor haha) en zijn tandje bewaren we nu in een mooi doosje.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wij hebben ook een momentenboekje van Rodney schrijven we alles in op wat hij doet zo van de eerste keer op het potje en de lengte van zijn matje erg leuk om later terug te lezen we zijn hetzelfde van plan voor onze dochter Beautiful andere ouders doen dit ook gaan we samen boekjes vergelijken erg gezellig soms groetjens gea gea herman gea en de kisd.
Jaquote:Op maandag 21 juni 2010 10:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh wat leuk zo'n boekje ja die van ons is nog niet zo heel oud hoor maar hij heeft vandeweek zijn eerste melktandje gewisseld nou dat was flinke trammalant hoor want hij schreeuwde het hele huis bij elkaar haha achja zo zijn kinderen en toen heeft hij hem onder zijn kussen gelegd voor de tandenfee en kreeg hij er een euro voor (wel van mij natuurlijk hoor haha) en zijn tandje bewaren we nu in een mooi doosje.
Over kort maar krachtig gesproken he wist je dat mieren tien keer (ja echt ttien keer1111) hun eigen gewicht kunne til? ja ik denk zeg het eff want ja mieren zijn kort maar dus ook behoorlijk krachtig leek me wel gepast zoquote:Op maandag 21 juni 2010 10:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nou die reactie is echt zoals ze dat noemen kort maar krachtig he haha
Wouw, dat is echt mega veul, als ik dat zou kunnen zou ik gewoon zo 123 even 1200 kilo op kunnen tillenquote:Op maandag 21 juni 2010 11:10 schreef padlarf het volgende:
[..]
Over kort maar krachtig gesproken he wist je dat mieren tien keer (ja echt ttien keer1111) hun eigen gewicht kunne til? ja ik denk zeg het eff want ja mieren zijn kort maar dus ook behoorlijk krachtig leek me wel gepast zo
Zoow, jij bent een stevige jong. niet mis daarmee hoor. ik kende ooit 2 gasten eentje was stevig als jij en die ander mager, als zo'n sneeboon ofzo ja die magere is nu dood, door een bus gegrepen op een rondtonde. en die dikke, daar drink ik wel is nog een biertie mee. dus zo zie je maar mager zijn is ook niet allesquote:Op maandag 21 juni 2010 11:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wouw, dat is echt mega veul, als ik dat zou kunnen zou ik gewoon zo 123 even 1200 kilo op kunnen tillen![]()
: D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |