Dat klopt, ik ben ook zelf in die basis geweestquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:48 schreef koffiekoekje het volgende:
Die chips worden gemaakt door de illuminaite
Dan weet je ook dat je gewenste MCM averechts werktquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:49 schreef Skonk het volgende:
[..]
Dat klopt, ik ben ook zelf in die basis geweest
Laat dit niet gebeuren mensen, open je ogen, ik heb ook recht op deze technologie!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:51 schreef Twizu het volgende:
Ik verwacht dat dit topic spoedig in de doofpot gestopt wordt.
Het feit dat je denkt dat je niet in de macht bent van de illuminati is bewijs van het tegendeel.................quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:51 schreef Skonk het volgende:
[..]
Laat dit niet gebeuren mensen, open je ogen, ik heb ook recht op deze technologie!
Daar gaat het niet om op dit moment, ookal ben ik in de macht kan ik alsnog die chips goed gebruikenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:55 schreef DJ_Scuff het volgende:
[..]
Het feit dat je denkt dat je niet in de macht bent van de illuminati is bewijs van het tegendeel.................
Ik heb het hier over de 420B variant, die is niet ingespoten maar word gebruikt bij hoge functies, deze werkt dus ook veel beter dan die de gewone burger heeft ingeplantquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:16 schreef Chowi het volgende:
Iedereen die zich bij de laatste influenza heeft laten inenten heeft zo'n ding in z'n lichaam. Ik vind 25.000 euro dus een beetje overpriced, maar goed, als je dat ervoor wil geven, sta ik je niet in de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |