Dat weet zo net nog niet.quote:
Eigenlijk heb je al je werk vorig jaar al gedaan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik pas dit jaar voor het maken, ben me iets te druk bezig met afstuderen en ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat het maken van Awards (hoe leuk het ook is) me te veel afleid
Even op Andy wachten voor de organisatie dus.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:05 schreef Etcetera het volgende:
Gewoon opnieuw uitdelenHeb ze volgens mij allemaal nog op photobucket staan
Hoe is het met Oma?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:19 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Wij waren boodschappen doen en het was superdruk... , voetbal kijken, op visite bij mn ouders en naar het ziekenhuis. Net weer thuis!! En nu op de bank.....
Nu nog wel goed... ze kan goed zonder haar sigaretten en eet goed in het ziekenhuis. Verder krijgt ze nu af en toe ook zuurstofmasker. Zo proberen ze het zuurstofgehalte in haar bloed boven de 90% te krijgen en de longinhoud was maar 37% hoger te krijgen. Vandeweek was ze wat tegendraads en aan het mopperen. Mn oom is toen een beetje tegen haar uitgevallen en dat had ze wel nodig. Ze heeft vervolgens haar excuses aangeboden aan de artsen en verpleegstersquote:
de Red Arrows heb ik gister gezien.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Soempie vandaag. En ziet ze dus de Red Arrows en Patrouille de France niet stunten. Dat deden ze alleen gisteren.
Heb ik net al gedaan op de bank.quote:
Jij?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iemand hier nog grootse plannen vanavond?
Beter nog even uitzieken inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ben hier aan het posten. nee dus
Tot gisteren snotverkouden/ hoofdpijn. Heb gisteravond een avondje kroeg afgezegd.
Vandaag ging het weer een stuk beter maar het lijkt me niet heel handig om nu even zwaar door te zakken.
Goed dat de acceptatie er is.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu nog wel goed... ze kan goed zonder haar sigaretten en eet goed in het ziekenhuis. Verder krijgt ze nu af en toe ook zuurstofmasker. Zo proberen ze het zuurstofgehalte in haar bloed boven de 90% te krijgen en de longinhoud was maar 37% hoger te krijgen. Vandeweek was ze wat tegendraads en aan het mopperen. Mn oom is toen een beetje tegen haar uitgevallen en dat had ze wel nodig. Ze heeft vervolgens haar excuses aangeboden aan de artsen en verpleegstersen beseft nu ook dat zij nu enkel en alleen voor haarzelf in het ziekenhuis ligt. Ow tijdens bezoekuur zit ze gewoon in de centrale hal... ze is niet bedlegerig en ziet er goed uit. De kijkoperatie is a.s. dinsdag, dat is best spannend. De operatie die evt. daarna komt, wordt heel zwaar.
ywquote:thnx for asking![]()
Ja, echt wel.. ze had eerst het idee opgevat om dagbehandeling aan te vragenquote:
En? Mooi?quote:
Dan ben je op tv geweest,quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:38 schreef Soempie het volgende:
Het leukst was de 'crash' van dat mini-vliegtuigje met die camera's, omdat ik daar zo ongeveer met m'n neus bovenop stond vandaag. Daarna begon het te hozen en hebben we snel een tent opgezocht.
En een gepaste actie van je oom dus.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, echt wel.. ze had eerst het idee opgevat om dagbehandeling aan te vragenuiteindelijk maar niet gedaan.
Yeps. Mn moeder had er bij gezeten en haar ogen uitgekeken, zij kan dat niet... mijn oom heel goed en van mn oom kan mn oma het ook hebben. Het was ook echt even nodig.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Mn moeder had er bij gezeten en haar ogen uitgekeken, zij kan dat niet... mijn oom heel goed en van mn oom kan mn oma het ook hebben. Het was ook echt even nodig.
Morgen komen de ouders van Peace vanuit het Noorden en gaan we weer even op bezoek, zal mn oma ook erg leuk vinden!!
Ja, te laat, ergens terug te zien/horen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mochten er nog R.E.M. fans zijn hier. Vannacht live op Rockpalast (concert Rock am Ring)
* meldt!!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mochten er nog R.E.M. fans zijn hier. Vannacht live op Rockpalast (concert Rock am Ring)
Heeft WDR iets van een Endlosung Gemist oid?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
0.25 - 02.00
Was even te lui/gemakkelijk om te zoeken, maar inmiddels dus ook al opgezocht.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je zit achter de computer en nog moet je dit vragen?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft WDR iets van een Endlosung Gemist oid?
Als ik het opgenomen heb, kan ik het wel branden op dvd en meenemen naar de bbq-meet of opsturen. No problem!!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft WDR iets van een Endlosung Gemist oid?
Pic(s)quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
Van het concert in Rome hebben we een heel mooi schilderij dat in de woonkamer hangt.
er stond me wel iets bij dat je/ jullie fan waren. Maar 3xquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
Gevonden:
Uitzendtijd:
00:25 - 02:00 uur
Het is het concert van 2005, dat jaar/concert hebben wij R.E.M. 3x gezien. In feb. in Nederland, in juni in Rome en in juli op Rock Werchter.Van het concert in Rome hebben we een heel mooi schilderij dat in de woonkamer hangt.
Yes please.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als ik het opgenomen heb, kan ik het wel branden op dvd en meenemen naar de bbq-meet of opsturen. No problem!!
En niet naar Veendam. Want dan fikt je huis af.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
'Groningers willen studentenstop'
Etcie, je mag niet meer naar Groningen verhuizen....
Toevallig in Rome... we hadden een lang weekendje Rome geboekt en later hoorde ik dat REM een extra concert gaf in Rome, op de datum dat wij er zouden zijn... meteen via een Italiaanse site kaartjes geregeld en gegaan!! Het mooiste concert van REM die ik heb gezien.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
er stond me wel iets bij dat je/ jullie fan waren. Maar 3x
Je bent een schat.quote:
Nice.quote:
quote:
Dat mag ook.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook voor onszelf. Ik vond het een goed concert toen!! Leuk om te hebben.
Vorige zomer geleerd op een bruiloft in Ierland dat zo'n ding een Wicked heet en dat het enkel te zuipen is als je er een dubbele vodka in gooitquote:
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 03:40 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Vorige zomer geleerd op een bruiloft in Ierland dat zo'n ding een Wicked heet en dat het enkel te zuipen is als je er een dubbele vodka in gooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |