Een Poolse (uitwisseling) collega had lekker soep gemaakt.quote:
En jullie loten dan welke 2 mensen er niet mee mogen doen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
Wij doen zelfs met kerst een toernooiWe zijn met zn 10-en dan, en hebben dan twee tafels van 4. Ik heb de eerste keer gewonnen
De kinderen vermaken zich ook wel![]()
Er moet iemand bier halen en er moet iemand met hapjes rondquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En jullie loten dan welke 2 mensen er niet mee mogen doen?
Dat kunnen de kinderen toch doen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Er moet iemand bier halen en er moet iemand met hapjes rond
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En jullie loten dan welke 2 mensen er niet mee mogen doen?
We hebben een heus speelschema zodat iedereen een keer met elkaar speelt, dus in totaal 9 potjes. Degene die niet speelt, zorgt voor de drankjes, hapjes en de kinderen...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Er moet iemand bier halen en er moet iemand met hapjes rond
Is één van de oudste een meisje? Dan kan die moedertje spelen en op de kleinsten letten. De oudste jongen kan vadertje spelen; eten en drinken dus.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat lukt met 2 kinderen wel... de andere 3 zijn nog te klein.
Ja klopt helemaal... mn nichtje en Twan zijn de oudsten. Mn alleroudste nichtje van nu bijan 18 jaar doet mee met kaarten. nichtjes zijn de kinderen van mn oom...neefjes zijn de kinderen van mn broertjequote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is één van de oudste een meisje? Dan kan die moedertje spelen en op de kleinsten letten. De oudste jongen kan vadertje spelen; eten en drinken dus.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
Zo mn fobo en onderschrift een beetje geüpdate...![]()
werd tijd hè? Het lukt me alleen nog niet om bepaalde foto's erop te zetten omdat die te groot zijn. Binnenkort maar even verkleinen in photobucket.quote:
Wie is "ze"?quote:
Een F-16 die een demo vloog met een Apache. Hij moest extreem langzaam vliegen. Dus hij vloog bijna op z'n staart met afterburner aan om maar niet uit de lucht te vallen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is er trouwens iets op de luchtmachtdagen dat echt een gruwelijk veel lawaai maakt voor een straalvliegtuig en dat om en na bij 5 minuten terug zou vliegen?
Het Apache demo team vliegt nu. De F16 staat daarna weer in de planning. Hij zal dus wel in een holding pattern boven jou hoofd hangen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nog steeds ter hoogte van Den Boch? Ik hoor op m'n werk regelmatig Awacs laag overvliegen (landen) maar dit maakte aanzienlijk meer herrie en voo zover ik weet zijn die Awacs al niet echt stil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |