stangen mjah.. want echt warm krijg ik het er niet vanquote:Op zondag 20 juni 2010 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als er zoiets onder staat krijg ik altijd extra de neiging om te zeggen dat het er lekker uit ziet, al is het maar om te stangen.
De bekromenheid om te denken dat er dan alleen vrouwen naar kijkenquote:Op zondag 20 juni 2010 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als er zoiets onder staat krijg ik altijd extra de neiging om te zeggen dat het er lekker uit ziet, al is het maar om te stangen.
Ow ja dat bedoelde ik inderdaadquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
eventjes geknutseld.
Mensen ik stel me kwetsbaar op, so please handle with care
De foto's zijn random foto's van mij door de jaren heen.
Ik kan tegen kritiek, ik ben geen topzanger, maar fik me niet ongenuanceerd tot de grond af.
Dit is voor het eerst ooit dat ik opnames van mijn eigen zang online zet...
So here goes nothing...
Bekijk deze YouTube-video
quote:
op een gegeven moment mag je best menen van jezelf iets goed te kunnen als dat zo isquote:Op zondag 20 juni 2010 17:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik had op andere reactie's gerekend, dank
nee ik heb nog nooit iemand iets echt positiefs over mijn zang horen zeggenquote:Op zondag 20 juni 2010 17:14 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
op een gegeven moment mag je best menen van jezelf iets goed te kunnen als dat zo is
en waarschijnlijk al tig keer gezegd is tegen je
haha ja, maar dat geld voor mij ook, ik houd niet van dat soort nederlands taligquote:Op zondag 20 juni 2010 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee ik heb nog nooit iemand iets echt positiefs over mijn zang horen zeggen
sterker nog, Ang3l zegt altijd, wat ik ook zing, je bent mijn genre niet
ik pingel al mn hele leven, en niet eens fals!quote:Op zondag 20 juni 2010 17:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
haha ja, maar dat geld voor mij ook, ik houd niet van dat soort nederlands talig
maar dat neemt niet weg dat ik wel hoor dat je goed zingt.
maar ken het gevoel wel, ik pingel ook welles wat maar schijt 7 kleuren het aan andere te laten horen
krijg ik er spijt van als ik vraag wat jij pingelt?quote:Op zondag 20 juni 2010 17:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik pingel al mn hele leven, en niet eens fals!
ik heb Piano voor dummiesquote:Op zondag 20 juni 2010 17:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
krijg ik er spijt van als ik vraag wat jij pingelt?
nou doe eens posten, misschien vinden we het wel mooiquote:Op zondag 20 juni 2010 17:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
haha ja, maar dat geld voor mij ook, ik houd niet van dat soort nederlands talig
maar dat neemt niet weg dat ik wel hoor dat je goed zingt.
maar ken het gevoel wel, ik pingel ook welles wat maar schijt 7 kleuren het aan andere te laten horen
is dorothy weer langs geweest met haar emmertje water?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:40 schreef wonderer het volgende:
Mogguh. *smelt*
Het was om half tien al 28 graden buiten... Durf nu niet meer te kijkenquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is dorothy weer langs geweest met haar emmertje water?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |