Feliquote:
Ik deed ook mee aan die prijsvraag rotjochquote:
Eh ja en?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik deed ook mee aan die prijsvraag rotjoch!
Tegenwoordig is de PR veel beter geregeld dan "vroeger". En anders moet je Greys even PM'en ofzo, die kan dingen uitzoeken.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh ja en?
Ik vraag me af hoelang et duurt voor ik em thuis hebHeb eerder al een boekenpakket gewonnen, maar nog nie gekregen
Nou ik kreeg van deze actie (die dvd) een PM dat ik ff in het oorspronkelijke topic moest kijken... Met dat boekenpakket ben ik er bij toeval achter gekomen...quote:Op zondag 20 juni 2010 00:05 schreef wonderer het volgende:
Ik wou het boek over de Groninger HIV-zaak winnen maar niks van gehoord. Zal ik wel niet gewonnen hebben
Ow dat gaat wel goed komen ga ik vanuit...quote:Op zondag 20 juni 2010 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tegenwoordig is de PR veel beter geregeld dan "vroeger". En anders moet je Greys even PM'en ofzo, die kan dingen uitzoeken.
Ikquote:Op zondag 20 juni 2010 01:07 schreef Bartjebart het volgende:
Wie kijkt er hier Glee via internet?
(of via welke site kun je ze downloaden?)
Ik had je gewaarschuwd hequote:Op zondag 20 juni 2010 01:51 schreef Vlarp het volgende:
O
MY
GOD!!
Wat was Muse FUCKING gaaf zeg!!!!!!
Dat is me toch ook een uitgemolken concept hequote:
Hij gaat vrijdag met mij uitquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:59 schreef Dosadi het volgende:
[..]
ik zeg: dumpen die hap.... en nu je niks te doen hebt en single bent... joh wat ga jij vrijdag doen?
Ik moet steeds de kabel uit de pc trekken en in de PS3 stoppenquote:Op zondag 20 juni 2010 02:15 schreef Beach het volgende:
Zit ik nou in GAM of niet![]()
en Ang3l, voeg mij eens toe aan je friendslist. Ik pm je m'n psn wel
Ik denk dat dat net zo veel verschilt en net zo vaak wel of niet als bij vrouwen onderling of homo's onderlingquote:Op zondag 20 juni 2010 11:45 schreef Great.Expectations het volgende:
Vinden hetero vrouwen en homo mannen ruwweg dezelfde mannen aantrekkelijk of ligt dit ver uit elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |