Hij is er nu dus precies een uur.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Geloof me... hij is over 20 minuten hier en hij krijgt het echt wel te horen....
En ik drink echt zelden teveel... sowieso niet als ik weet dat ik nog een hele avond doormoet...
nou.. liever bij een van die heren op bovenstaande fotoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, bij de boston pride is er een tekort aan mooie halfnaakte mannen
[..]
Je mag bij mij slapen
Ja precies, en bovendien: straks krijg je weer een spontane bloedneus die maar niet stopt en misschien nog wel tijdens dat feestje, dan zijn de rapen ook gaar, misschien verandert je gedrag wel door e.e.a. en is het dan heel typisch om daar als nuchtere náást te staan..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:28 schreef Dosadi het volgende:
[..]
of misschien moet je het gewoon op een normale manier vragen
"schatje... waarom stuurde je me gisteren drie sms'jes... vind je dat ik echt zo veel drink?"
hij had blijkbaar voor zichzelf genoeg redenen 3 smsjes te sturen..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hij is er nu dus precies een uur.
Is hij er nog?
Misschien bedoelde hij het helemaal niet zo serieus als dat het overkwam.
Maar ja, inderdaad, wie zijn wij om te oordelen...
Fair enoughquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:48 schreef Xiance het volgende:
[..]
nou.. liever bij een van die heren op bovenstaande foto
niet dat ik me bij jou niet welkom zou voelen hoor..
och, als ik tegen die tijd zo rijk benquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Fair enough
Dus je komt volgend jaar juni deze kant op?
xiance en ik gaan eerst over 2 weken naar pride/csd in keulen. Kan hij alvast oefenenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:09 schreef wonderer het volgende:
Grote kans dat ik rond die tijd in nederland zit trouwens
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:45 schreef creno het volgende:
O MY God,
ik heb gisteren iets gruwelijks gezien.
Als je dacht dat 2 meisjes met poep erg was dan moet je maar eens zoeken naar 1 man 1 jar.
Da's dan Nuenen, want in Eindhoven liepen ze om 12:00 al te toeterenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
en ineens beginnen ze overal te toeteren, ja nu is de wedstrijd afgelopen ja!!!
Lekker makkelijk ben je dan als supporter, pas aanmoedigen als je zeker weet dat ze gewonnen hebben
spleetjespoes... heb je al FF IX gedownload uit de PS3-store?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:08 schreef Ang3l het volgende:
Da's dan Nuenen, want in Eindhoven liepen ze om 12:00 al te toeteren
O, stata ie d'r al?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:24 schreef Dosadi het volgende:
[..]
spleetjespoes... heb je al FF IX gedownload uit de PS3-store?
hoezo tekort, dit zijn toch mooie halfnaakte mannenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, bij de boston pride is er een tekort aan mooie halfnaakte mannen
[..]
hij staat er voor maar 9,99!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, stata ie d'r al?
Ik heb hem nooit aangesloten aan PSN
Heb hem net ff aangesloten. Maar lig nog wat systeemupdatea achterquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:32 schreef Dosadi het volgende:
[..]
hij staat er voor maar 9,99!
Mijn creditcard is alleen nog niet geactiveerd, dus ik moet nog ff wachten....
ik vandaag voor het eerstquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb hem net ff aangesloten. Maar lig nog wat systeemupdatea achterheb hem pas 1x op t netwerk aangesloten sinds ik m heb.
Hier donderdag ook 25 zie ik. Wat een schommelweer zegquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:36 schreef Great.Expectations het volgende:
In Parijs wordt het woensdag 27 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |