Ooit begonnen bij FC Van Gansewinkel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:24 schreef creno het volgende:
het werd pas spannend toen afvallaai er in kwam.
ja erg hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:28 schreef Waxxer het volgende:
Maar goed, 1-0 dus. Twéé wedstrijden gewonnen. En dan is dit nog maar het begin! Dit alles duurt toch nog tot, God onze Vader verhoede het, eind vólgende maand?
God haat mij.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:28 schreef Waxxer het volgende:
Maar goed, 1-0 dus. Twéé wedstrijden gewonnen. En dan is dit nog maar het begin! Dit alles duurt toch nog tot, God onze Vader verhoede het, eind vólgende maand?
kom lekker hier op de bank een filmpje kijken, maak ik het gezellig met kaarsjes en hapjes en lekkere wijnm wij samen knus op de bank, zie je het voor je?quote:
Als je ziet met hoeveel moeite ze een kleine overwinning boeken... dan denk ik dat we eruit liggen zodra we een echte tegenstander krijgen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:28 schreef Waxxer het volgende:
de 'echte' tegenstanders doen het tot nu toe ook niet zo superquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:44 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Als je ziet met hoeveel moeite ze een kleine overwinning boeken... dan denk ik dat we eruit liggen zodra we een echte tegenstander krijgen.
Het ligt aan de lokatie.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:46 schreef Yurithemaster het volgende:
de 'echte' tegenstanders doen het tot nu toe ook niet zo super
Foto's kijken: http://gallery.nietoverdrijven.com/thumbnails.php?album=75quote:
vertel eens hoe dat was, was het druk< wat maakte het meeste indruk, hoe lang duurde de parade, ook nog naar een feest geweest???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |