kan altijd op jou vertrouwen even scherp te zijnquote:
Bazenlied ja is dat duidelijk. Treed morgen op in de Arena en ik ben er bij!quote:
liever jij dan ikquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Bazenlied ja is dat duidelijk. Treed morgen op in de Arena en ik ben er bij!
Lees effe terug, ik had een plaatje voor je gepostquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lees effe terug, ik had een plaatje voor je gepost
Hihiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:10 schreef wonderer het volgende:
Voor als Erik morgen wakker wordt:
[ afbeelding ]
Als ik nou mijn badkamer in loop zou hij er dan onder de douche staan? Je weet maar nooit he, en als je niet gaat kijken zul je het nooit wetenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als jij plaatjes gaat posten doe ik het ook
[ afbeelding ]
nou hij was er dus niet, bummer.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Als ik nou mijn badkamer in loop zou hij er dan onder de douche staan? Je weet maar nooit he, en als je niet gaat kijken zul je het nooit weten
volgens giel b hoort daar ook een dansje bijquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je begint de dag iig met een lach.
Het filmpje heet glassass zoals Mike ons hier eerder deze week al wist te vertellen en.het is inderdaad vrij gruwelijkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:45 schreef creno het volgende:
O MY God,
ik heb gisteren iets gruwelijks gezien.
Als je dacht dat 2 meisjes met poep erg was dan moet je maar eens zoeken naar 1 man 1 jar.
Ik vind 1 keer meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:45 schreef creno het volgende:
O MY God,
ik heb gisteren iets gruwelijks gezien.
Als je dacht dat 2 meisjes met poep erg was dan moet je maar eens zoeken naar 1 man 1 jar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |