Ga dat weer doen joh als je dat leuk vindt, kan je je energie kwijt, heb je duidelijk problemen mee somsquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dat zeiden ze ook over zwemmen, maar nooit brede schouders gekregen.
(Terwijl ik jarenlang 3x per week heb gezwommen + wedstrijdzwemmen)
Dat gaat botsen met werk. Ben nu al iedere zaterdag van 08.00 of 09.00 tot 18.00/19.00 aan het werk.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ga dat weer doen joh als je dat leuk vindt, kan je je energie kwijt, heb je duidelijk problemen mee soms
Ga dan gewoon uurtje zwemmen door de week, kijken of het nog leuk isquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat gaat botsen met werk. Ben nu al iedere zaterdag van 08.00 of 09.00 tot 18.00/19.00 aan het werk.
En vrijdag en soms andere dagen doordeweeks.
Houd hierdoor geen tijd over op zaterdag. Ik ga wel touwtje springen in de tuin.
Nee, kan gewoon echt niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ga dan gewoon uurtje zwemmen door de week, kijken of het nog leuk is
Ik heb al 10 maanden niet meer gezwommen ofzo
Slechte genen, bilmi, sorryquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dat zeiden ze ook over zwemmen, maar nooit brede schouders gekregen.
(Terwijl ik jarenlang 3x per week heb gezwommen + wedstrijdzwemmen)
Waar smaakt dit naar? Ik zag het gisteravond bij een supermarkt staan, maar wist niet of het een lekkere snack was 's avonds laatquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:20 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]
Een hele tepsi baklava voor Julisik ben al wel begonnen
Ik woon in Rotterdam en heb geen Turkse bakker in de buurt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:33 schreef Ayca het volgende:
Het is zoet.. erg zoet
Ik weet alleen niet of die van een supermarkt erg lekker is... heb je geen turkse bakker in de buurt?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam en heb geen Turkse bakker in de buurt.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |