quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
![]()
Een vrouw zou het wel willen als ze veel pijn heeft bij de bevalling, maar ja, nadien ziet ze haar schitterende kind.
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:13 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah er gaat meer via pm dan over t forum he
Ik ook niet, zolang het maar 12 doelpunten zijn. Cruijffiaanse logica.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:12 schreef gomi het volgende:
[..]
ach 11 doe ik ook niet moeilijk over he
trusten vast
Ik had het gewoon over verse jus hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
![]()
Een vrouw zou het wel willen als ze veel pijn heeft bij de bevalling, maar ja, nadien ziet ze haar schitterende kind.
![]()
doe die van benny maarquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik ook niet, zolang het maar 12 doelpunten zijn. Cruijffiaanse logica.![]()
11 doelpunten van Nederlandse makelij en dan nog 1 eigen doelpunt is natuurlijk ook geen probleem.
Slapen zal zeker lukken. Jullie mogen zeggen over welke mooie dame ( mag een Fok!-dame zijn![]()
) ik moet gaan dromen.
ah okequote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet slapen, wekker gaat om 9 uur
En de drang naar het kind is natuurlijk groter dan het willen stoppen met persen. Want als dat laatste gebeurd, dan weet je dat je problemen hebt.quote:
lol en ik zie je er nog toe in staat ook hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb hier dan wel 479 posts geplaatst maar via de PM heb ik mistens het dubbele
Ok, prima. Maar dus geen Ana Ivanovic, maar wel de dame van de avatar van iBenny?quote:
en anders zo een tang erbij om ff wat te helpen toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:16 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
En de drang naar het kind is natuurlijk groter dan het willen stoppen met persen. Want als dat laatste gebeurd, dan weet je dat je problemen hebt.
quote:
alle 2 geen optie?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:17 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ok, prima. Maar dus geen Ana Ivanovic, maar wel de dame van de avatar van iBenny?![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:16 schreef gomi het volgende:
[..]
lol en ik zie je er nog toe in staat ook he
Doe Bella maar danquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik ook niet, zolang het maar 12 doelpunten zijn. Cruijffiaanse logica.![]()
11 doelpunten van Nederlandse makelij en dan nog 1 eigen doelpunt is natuurlijk ook geen probleem.
Slapen zal zeker lukken. Jullie mogen zeggen over welke mooie dame ( mag een Fok!-dame zijn![]()
) ik moet gaan dromen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:16 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
En de drang naar het kind is natuurlijk groter dan het willen stoppen met persen. Want als dat laatste gebeurd, dan weet je dat je problemen hebt.
Een tang met zachte lipjes, anders doet het voor de vrouw pijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:18 schreef gomi het volgende:
[..]
en anders zo een tang erbij om ff wat te helpen toch?
Trusten mopquote:
#flauwegrapquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Blijf je zo lang slapen?
Weltrusten lieve c_a
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |