quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
![]()
Een vrouw zou het wel willen als ze veel pijn heeft bij de bevalling, maar ja, nadien ziet ze haar schitterende kind.
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:13 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah er gaat meer via pm dan over t forum he
Ik ook niet, zolang het maar 12 doelpunten zijn. Cruijffiaanse logica.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:12 schreef gomi het volgende:
[..]
ach 11 doe ik ook niet moeilijk over he
trusten vast
Ik had het gewoon over verse jus hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
![]()
Een vrouw zou het wel willen als ze veel pijn heeft bij de bevalling, maar ja, nadien ziet ze haar schitterende kind.
![]()
doe die van benny maarquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik ook niet, zolang het maar 12 doelpunten zijn. Cruijffiaanse logica.![]()
11 doelpunten van Nederlandse makelij en dan nog 1 eigen doelpunt is natuurlijk ook geen probleem.
Slapen zal zeker lukken. Jullie mogen zeggen over welke mooie dame ( mag een Fok!-dame zijn![]()
) ik moet gaan dromen.
ah okequote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet slapen, wekker gaat om 9 uur
En de drang naar het kind is natuurlijk groter dan het willen stoppen met persen. Want als dat laatste gebeurd, dan weet je dat je problemen hebt.quote:
lol en ik zie je er nog toe in staat ook hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb hier dan wel 479 posts geplaatst maar via de PM heb ik mistens het dubbele
Ok, prima. Maar dus geen Ana Ivanovic, maar wel de dame van de avatar van iBenny?quote:
en anders zo een tang erbij om ff wat te helpen toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:16 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
En de drang naar het kind is natuurlijk groter dan het willen stoppen met persen. Want als dat laatste gebeurd, dan weet je dat je problemen hebt.
quote:
alle 2 geen optie?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:17 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ok, prima. Maar dus geen Ana Ivanovic, maar wel de dame van de avatar van iBenny?![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:16 schreef gomi het volgende:
[..]
lol en ik zie je er nog toe in staat ook he
Doe Bella maar danquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik ook niet, zolang het maar 12 doelpunten zijn. Cruijffiaanse logica.![]()
11 doelpunten van Nederlandse makelij en dan nog 1 eigen doelpunt is natuurlijk ook geen probleem.
Slapen zal zeker lukken. Jullie mogen zeggen over welke mooie dame ( mag een Fok!-dame zijn![]()
) ik moet gaan dromen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:16 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
En de drang naar het kind is natuurlijk groter dan het willen stoppen met persen. Want als dat laatste gebeurd, dan weet je dat je problemen hebt.
Een tang met zachte lipjes, anders doet het voor de vrouw pijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:18 schreef gomi het volgende:
[..]
en anders zo een tang erbij om ff wat te helpen toch?
Trusten mopquote:
#flauwegrapquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Blijf je zo lang slapen?
Weltrusten lieve c_a
Alsof je dat voelt met een bevallingquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:19 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Een tang met zachte lipjes, anders doet het voor de vrouw pijn.
Eind augustus/begin september denk ik, maar Mar is volgende week terug en dan gaan we brainstormenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:20 schreef Rauzer het volgende:
Is er al een datum voor de meet bepaald eigenlijk?
Komt ie vast niet aan slapen toequote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:20 schreef gomi het volgende:
[..]
bella, die van benny en ana ivanovic
gaat druk worden
11 juli... in Amsterdam.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:20 schreef Rauzer het volgende:
Is er al een datum voor de meet bepaald eigenlijk?
Ow ja sorry, Mar is er niet en C_A is bezetquote:
ze blijft toch langer weg?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Eind augustus/begin september denk ik, maar Mar is volgende week terug en dan gaan we brainstormen
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
11 juli... in Amsterdam.
Een beetje langs de grachten hangen enzo... niks bijzonders
hehehe daar ben ik dan op zeker van de partijquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
11 juli... in Amsterdam.
Een beetje langs de grachten hangen enzo... niks bijzonders
Met die andere 2 die net werden genoemd issie wel ff zoet...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow ja sorry, Mar is er niet en C_A is bezet
dan zeg ik kallyquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow ja sorry, Mar is er niet en C_A is bezet
Niet bij de bevalling, maar nadat het feit is geconstateerd dat het kind niet meer uitgepoept kan worden omdat er te vaak werd gestopt met persen en het kind het benauwd heeft.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Alsof je dat voelt met een bevalling![]()
Maar wel lief hoor
he verdomme man hou je bek, ik ben het net aan het inhoudenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
en zeeeeeiiiiiiiiken man.... niet normaal
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:23 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Niet bij de bevalling, maar nadat het feit is geconstateerd dat het kind niet meer uitgepoept kan worden omdat er te vaak werd gestopt met persen en het kind het benauwd heeft.![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
he verdomme man hou je bek, ik ben het net aan het inhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:![]()
Ik ben boven de droom leeftijd
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:25 schreef iBenny het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu heb je mij ook laten klikken heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: