abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83006374
feessie hopelijk morgen
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_83006393
Even tvptje voor morgen

Slaap lekker FF
en de rest.
pi_83006429
dankjewel, ik ga zo richting slaapkamer

jij ook!!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 23:35:14 #4
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_83006437
We maken sashimi van die Jappen!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_83006441
Ik had heel modderig natuurlijk weer na het slotje gepost, dus nog maar een keer:

Als je ergens niet goed in bent kan je twee dingen doen: denken 'ik ben er toch niet goed in' en je best niet meer doen of juist heel hard je best doen omdat je er niet goed in bent. Maar het is hoe dan ook frustrerend om ergens totaal geen feeling voor te hebben en dan zelfs met heel veel je best doen nog steeds onvoldoendes te halen. Of zoals bij z80 een blinde vlek te hebben voor geschreven taal.

Ik wil naar bed Want dan gaan we Lost kijken (ben helemaal verslaafd, golfer!! whoa, nooit gedacht dat dat zo leuk, bizar en spannend zou zijn)

Knuf voor Laydina

En iedereen die naar bed gaat welterusten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 18 juni 2010 @ 23:35:59 #6
63722 z80
I fink you freaky
pi_83006463
even melden dat ik naar bed ben als tvp.
in de oude layout geen knopje, en de nieuwe is nog steeds bagger (zelfs volgens fok)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 23:36:44 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_83006489
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:35 schreef Isabeau het volgende:

Ik wil naar bed Want dan gaan we Lost kijken (ben helemaal verslaafd, golfer!! whoa, nooit gedacht dat dat zo leuk, bizar en spannend zou zijn)

Lost in bed kijken terwijl je Ross naast je hebt?
Meid, je bent totally lost.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_83006498
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:35 schreef golfer het volgende:
We maken sashimi van die Jappen!
blegh, stinken zij ook al naar vis?
  vrijdag 18 juni 2010 @ 23:38:01 #9
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_83006527
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:36 schreef FutureFairytale het volgende:

blegh, stinken zij ook al naar vis?
Lekker.
Poef.....gone! ©golfer
pi_83006583
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:11 schreef z80 het volgende:

[..]

ik nodig je uit om een keer bij mij te komen zitten als ik een stukje tekst moet schrijven.
kun je zien hoeveel moeite het kost om een paar woorden zonder fouten op papier te krijgen.

geef mij maar wis en natuurkunde.
Ja, ho even. Ik beweer niet dat dyslexie niet bestaat -ik heb een vriendin die een vrij heftige vorm ervan heeft, en dus inderdaad zinnen en woorden nooit goed op papier krijgt, terwijl ze verder intelligent en getalenteerd is- maar ik denk niet dat alle 'ik vindt'-ers op fok dyslectisch zijn. Er zijn ook best wel wat mensen die de kreet gebruiken als excuus om niet te hoeven nadenken over spelling. Sommige mensen zijn wel degelijk lui en dan is dyslexie een makkelijke smoes, omdat iedereen die term kent.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 23:41:18 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_83006638
Restje film van gisteren afkijken en dan nog docu met blote vrouwen kijken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_83006677
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik had heel modderig natuurlijk weer na het slotje gepost, dus nog maar een keer:

Als je ergens niet goed in bent kan je twee dingen doen: denken 'ik ben er toch niet goed in' en je best niet meer doen of juist heel hard je best doen omdat je er niet goed in bent. Maar het is hoe dan ook frustrerend om ergens totaal geen feeling voor te hebben en dan zelfs met heel veel je best doen nog steeds onvoldoendes te halen. Of zoals bij z80 een blinde vlek te hebben voor geschreven taal.

Knuf voor Laydina

En iedereen die naar bed gaat welterusten.
Hoever zijn jullie nu met Lost?
Het is afgelopen en ik ben nog steeds Lost hoor
  vrijdag 18 juni 2010 @ 23:42:46 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_83006691
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:39 schreef ColdFeet het volgende:

Ja, ho even. Ik beweer niet dat dyslexie niet bestaat -ik heb een vriendin die een vrij heftige vorm ervan heeft, en dus inderdaad zinnen en woorden nooit goed op papier krijgt, terwijl ze verder intelligent en getalenteerd is- maar ik denk niet dat alle 'ik vindt'-ers op fok dyslectisch zijn. Er zijn ook best wel wat mensen die de kreet gebruiken als excuus om niet te hoeven nadenken over spelling. Sommige mensen zijn wel degelijk lui en dan is dyslexie een makkelijke smoes, omdat iedereen die term kent.
Op het moment dat je dyslexie en dyslectisch foutloos kan schrijven, dan heb je het niet.
Poef.....gone! ©golfer
pi_83006838
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:42 schreef Bluezz het volgende:

Hoever zijn jullie nu met Lost?
Het is afgelopen en ik ben nog steeds Lost hoor
We hebben gisteravond de eerste aflevering van seizoen 3 gezien (Kate, Sawyer en Jack opgesloten in kooien).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_83007097
Goeieavond Ik ga nog ff een kattenbak verschonen en dan de rest van de spullen in een tas gooien en dan nog ff een stuk Gettysburg kijken of zo
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_83007135
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
Goeieavond Ik ga nog ff een kattenbak verschonen en dan de rest van de spullen in een tas gooien en dan nog ff een stuk Gettysburg kijken of zo
kattenbak succeess

en wat is gettysburg?
pi_83007149
damm ik ben de laatste weken zo druk bezig dat ik bijna alleen nog maar aan goeie morgens en weltrustes toekom naja, ik hield toch al niet van voetbal XD

weltruste !!!! en slaap lekker lieve Cullers droom zacht enzo
pi_83007205
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:54 schreef Braamyo het volgende:
damm ik ben de laatste weken zo druk bezig dat ik bijna alleen nog maar aan goeie morgens en weltrustes toekom naja, ik hield toch al niet van voetbal XD

weltruste !!!! en slaap lekker lieve Cullers droom zacht enzo
welterusten, morgen weer 2 berichtjes van je dus
pi_83007372
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:54 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

kattenbak succeess
Vijf minuten werk hoor Deksel eraf, vuilniszak samenbinden, in andere vuilniszak, nieuwe vuilniszak open knippen en in de bak leggen, volstorten, deksel erop. Klaar
quote:
en wat is gettysburg?
Een film over de grootste veldslag van de Amerikaanse Burgeroorlog bij het plaatjes Gettysburg.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_83007386
tvp en trustenpost en wij moeten t laatste seizoen van lost nog zien. We waren ermee begonnen maar toen verdween ik 7 weken... Binnenkort eens downloaden. Eniewee nu echt trusten!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_83007434
Voor golfer: klik

FF had het grotendeels goed Bij dit feest hoort straatversiering en iedere straat of wijk kiest een thema.
Onze straat had 'tijd' en wij hadden samen met de buren 'verleden tijd'.
Door het hele dorp loopt dan de lichtroute en dan kom je langs alle versiering.
En dit feest gaat elk jaar naar een ander dorp in deze regio, en elke acht jaar is het in hetzelfde dorp.
pi_83007800
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:59 schreef PdeHoog het volgende:

Een film over de grootste veldslag van de Amerikaanse Burgeroorlog bij het plaatjes Gettysburg.
vast een film waar ik tranen van krijg
pi_83007820
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 00:01 schreef LieLie het volgende:
Voor golfer: klik

FF had het grotendeels goed Bij dit feest hoort straatversiering en iedere straat of wijk kiest een thema.
Onze straat had 'tijd' en wij hadden samen met de buren 'verleden tijd'.
Door het hele dorp loopt dan de lichtroute en dan kom je langs alle versiering.
En dit feest gaat elk jaar naar een ander dorp in deze regio, en elke acht jaar is het in hetzelfde dorp.
aah ja. ben je er wel mooi 7 jaar weer vanaf
pi_83007992
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 00:11 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

aah ja. ben je er wel mooi 7 jaar weer vanaf
nou, om niet teveel af te kicken heeft het dorp zelf halverwege die periode ook een vergelijkbaar feest dus elke vier jaar wat nieuws verzinnen.
pi_83008011
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 00:10 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

vast een film waar ik tranen van krijg
Nee hoor Je zit je alleen te verbazen over de stupide manier waarop er toen een oorlog uitgevochten werd: Je marcheert met het hele bataljon het slagveld op, gaat op een rijtje staan, vuurt je wapen af, gaat als een gek herladen met zakjes kruit zonder te gaan liggen of je te verschuiilen of zo en ondertussen kan de tegenpartij, die zich dus wel verschanst heeft, zijn schoten lossen en je zo neerknallen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')