Dit dus, post gewoon onder je originele account.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wat maakt het in hemelsnaam uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:16 schreef sig000 het volgende:
Statistisch gezien heb je ongeveer 2 a 3 maanden voordat je vervangen word.
Oh, ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:18 schreef Japsnars het volgende:
Als ze toch op FOK zit, dan herkent ze deze feiten heus wel
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:12 schreef Zuuger het volgende:
Voor de duidelijkheid, dit niet mijn eigen account. Mijn vriendin leest mee op Fok en ben ook redelijk bekend hier op Fok...
Ik zit al een tijdje met een probleem. Ik kan niet goed omgaan met het aantal sexpartners die mijn vriendin heeft gehad. Ze is nu 19 en staat al op de 10, waarvan slechts 1 een ex is. Daarnaast heeft ze met meer dan 50 jongens gezoend. Zelf heb ik ook niet stilgezeten de laatste jaren. Ik ben nu 22 en sta op 4 bedpartners. Toch is dit een heel groot verschil. Wat is ongeveer normaal rond deze leeftijd? En iemand dezelfde ervaringen en hoe ermee om gegaan?
TS kan er niet mee omgaan(die grap is ook gemaakt)
GGD en zo... Kan geen kwaad bij risicogevallen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:34 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
GGD en zo... Kan geen kwaad bij risicogevallen.
TS zelf: 1 of 2 bedpartners...
Vraag ik me ook eigenlijk afquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |