abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83120281
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:47 schreef Gellius het volgende:

[..]

Krek. Voetenbaden en zalvende zalven helpen. En een kussentje onder de voetjes. Maar het Verlof is aanstaande. Nog een paar weken doorbuffelen.
Maar ze heeft toch nog maar net de 20-weken-echo gehad? Jee, wat gaat het snel! Hoe ver is ze nu?

Het werken viel mij steeds zwaarder. Ik heb met moeite de 36 weken gehaald. Wij hebben de nieuwe kamer voor Ivan en de spruit-op-komst al bijna af, dus dit verlof ga ik alleen maar fotoalbums samenstellen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_83120500
Week 24 nu, geloof ik. Ze moet nog een week of 6 werken.
pi_83120899
Dàcht ik. .
pi_83120982
Als ik begin augustus de babykamer maar af heb. Iedereen verzekert me dat zoiets met zeven maanden gereed moet zijn. Voor eventualiteiten.
pi_83121022
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:52 schreef Gellius het volgende:
Week 24 nu, geloof ik. Ze moet nog een week of 6 werken.
Goed geregeld! Dat wordt een fijn verlof. Lekker de schier oneindige lijst van aan te schaffen spullen afwerken.
pi_83121044
Dus ik heb alweer een reeks Billies aangeschaft om de boeken van het rook-en-drinkkamertje naar de slaapkamer te kunnen verkassen.
pi_83121130
En we hebben al drie boxen gesjeft. .
pi_83121153
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:00 schreef Gellius het volgende:
Als ik begin augustus de babykamer maar af heb. Iedereen verzekert me dat zoiets met zeven maanden gereed moet zijn. Voor eventualiteiten.
Het is gewoon fijn als je tegen het eind niet veel meer hoeft te doen. Ik heb toen ik hoogzwanger was nog een kledingkast met B. in elkaar gezet en dat was geen pretje.
pi_83121419
Kijk toch eens naar die fraaie Cirrus Floccus boven Amsterdam , mensen.
pi_83121551
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het is gewoon fijn als je tegen het eind niet veel meer hoeft te doen. Ik heb toen ik hoogzwanger was nog een kledingkast met B. in elkaar gezet en dat was geen pretje.
Dat gaan we wel redden. Ik heb twee weken vrij in augustus en dan gaan we (ik) eens flink aan de slag. Al het oude meubilair kan mooi naar het Oudste Neefje (17 ) dat na de zomer aan de Reinward Academie gaat studeren. We zoeken nog een kamer voor het knaapje, mensen!
  maandag 21 juni 2010 @ 22:11:41 #161
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_83121732
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:03 schreef Gellius het volgende:
En we hebben al drie boxen gesjeft. .
Waarom drie?
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_83121761
Ik hoor het wel als je hulp bij de lijst nodig hebt. Er staan wat onzinnige dingen op, en sommige dingen zijn fijn om in huis te hebben voor het geval dat.

Ik vind het best fijn dat ik nu precies weet hoe ik het wil. Het bed gaat hier bijvoorbeeld niet meer op klossen, want ik ga weer een ledikantje naast ons bed zetten zodat ik 's nachts niet elke keer uit bed hoef om de baby te pakken.
  maandag 21 juni 2010 @ 22:12:32 #163
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_83121795
Ik ging eens uitgebreid lopen richting westerpark, en toen dacht ik 'kom, ik neem eens een andere route'. Eerst heb ik de troosteloosheid van de Zaanstraat moeten aanschouwen, toen belandde ik in de haven en toen raakte ik bijna de weg kwijt in Westpoort. Maar daarna kwam alles goed en kon ik mooi met een bruggetje over station Sloterdijk heen en kwam ik na ruim 14 kilometer toch weer thuis. En wat hebben jullie op de langste dag van het jaar gedaan?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_83121897
Ik had een klotedag op het werk.
pi_83121939
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:11 schreef DO2 het volgende:

[..]

Waarom drie?
Eén voor thuis en twee voor bij de Oma's, .
pi_83122055
Ik heb hardgelopen, douche, hal en slaapkamer gedweild, daarbij tot drie keer toe het steeds opnieuw instortende kledingrek met duct tape getracht te repareren, dat ten langen leste maar opgegeven en plasma gedoneerd bij de bloedbank. Het is allemaal niet helemaal hetzelfde als rond Stonehenge dansen in een wit gewaad, maar alla.
  maandag 21 juni 2010 @ 22:18:36 #167
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_83122153
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:14 schreef Gellius het volgende:

[..]

Eén voor thuis en twee voor bij de Oma's, .
Ah, de oma's. Die komen altijd van pas.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_83122207
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
En wat hebben jullie op de langste dag van het jaar gedaan?
Ik ben begonnen met de eindjaarlijkse inventarischeck, twee aspirant stagiairs geïnterviewd en billies door een nauw, Amsterdams trapgat laten slepen. Etagère in elkaar geknutseld voor de potten met verse kruiden. Kliek gegeten. Mij op een nieuwe teevee georiënteerd. Thans wachten we op de thuiskomst van de bevallige, die in Deventer was vandaag voor een werk-iets.
pi_83122406
Ik ben naar een crematie geweest van een leerling. Daarna heb ik op een dakterras witte wijn gedronken ivm vergetelheid en vervolgens ben ik alweer iets opgewekter sushi gaan eten met . Ik heb zowaar tweemaal mijn moeder aan de telefoon gehad vandaag. Zojuist fietste ik naar de AH om nog wat boodschappen te doen, maar toen ik daar aan kwam, was ie net dicht. Maar het was nog zo licht!
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_83122524
Ho! Wacht! Ik heb ook de karaf opnieuw gevuld met port. Dat was wel gisteren, maar ik hoop dat het nog mee mag tellen. Het is toch iets heel moois.

De crematie van een leerling is wel een heel erg niet-mooi iets, moet ik zeggen.
pi_83123015
Mij wachten nog een kopje thee en een kwartiertje lezen in de biografie van Reve: "De Rampjaren".

[ Bericht 1% gewijzigd door Gellius op 21-06-2010 23:16:07 ]
pi_83123461
Mij wacht een kwartiertje maagzuur en dan in slaap doezelen met de laptop nog op schoot.

De crematie van een leerling, wat verdrietig zeg.
  maandag 21 juni 2010 @ 22:49:29 #173
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_83123959
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:19 schreef Gellius het volgende:

. Mij op een nieuwe teevee georiënteerd.
Ben je niet bang dat de verkopers nu denken dat je een voetbalfan bent?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_83124020
mane, wat naar.

Ik heb vandaag maar liefst twee broeken gevonden die me pasten en dus direct ook maar aangeschaft. En daarna heb ik bij m'n vriendinnetje gegeten, giechelend en wel.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_83124243
Sterkte Mane.

Twee keer je moeder op één dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')