Maar ze heeft toch nog maar net de 20-weken-echo gehad? Jee, wat gaat het snel! Hoe ver is ze nu?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:47 schreef Gellius het volgende:
[..]
Krek. Voetenbaden en zalvende zalven helpen. En een kussentje onder de voetjes. Maar het Verlof is aanstaande. Nog een paar weken doorbuffelen.
Goed geregeld! Dat wordt een fijn verlof. Lekker de schier oneindige lijst van aan te schaffen spullen afwerken.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:52 schreef Gellius het volgende:
Week 24 nu, geloof ik. Ze moet nog een week of 6 werken.
Het is gewoon fijn als je tegen het eind niet veel meer hoeft te doen. Ik heb toen ik hoogzwanger was nog een kledingkast met B. in elkaar gezet en dat was geen pretje.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:00 schreef Gellius het volgende:
Als ik begin augustus de babykamer maar af heb. Iedereen verzekert me dat zoiets met zeven maanden gereed moet zijn. Voor eventualiteiten.
Dat gaan we wel redden. Ik heb twee weken vrij in augustus en dan gaan we (ik) eens flink aan de slag. Al het oude meubilair kan mooi naar het Oudste Neefje (17quote:Op maandag 21 juni 2010 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is gewoon fijn als je tegen het eind niet veel meer hoeft te doen. Ik heb toen ik hoogzwanger was nog een kledingkast met B. in elkaar gezet en dat was geen pretje.
Ah, de oma's. Die komen altijd van pas.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:14 schreef Gellius het volgende:
[..]
Eén voor thuis en twee voor bij de Oma's,.
Ik ben begonnen met de eindjaarlijkse inventarischeck, twee aspirant stagiairs geïnterviewd en billies door een nauw, Amsterdams trapgat laten slepen. Etagère in elkaar geknutseld voor de potten met verse kruiden. Kliek gegeten. Mij op een nieuwe teevee georiënteerd. Thans wachten we op de thuiskomst van de bevallige, die in Deventer was vandaag voor een werk-iets.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
En wat hebben jullie op de langste dag van het jaar gedaan?
Ben je niet bang dat de verkopers nu denken dat je een voetbalfan bent?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |