quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:21 schreef k_man het volgende:Over LXIV gesproken; hebben jullie ook die PM van 'm gehad over een nieuw bedrijf?

Ik lurk nog wel eens hoor!
Maar goed, ik kom hier nog maar zelden (laatste post was om Claudia te feliciteren met de geboorte) omdat ik nu weer andere dingen doe.
Over het bedrijf, het is een geheel nieuw concept van Social Media Marketing dat ik een half jaar geleden bedacht heb en uitgewerkt (waarmee ik dus vrij druk was). Ik heb onder andere een complete dedicated zoekmachine voor de Social Media gebouwd waarmee ik heel specifiek op content/doelgroep/soort sites e.d. kan zoeken. Ik kan bijvoorbeeld specifiek op fora, blogs en wiki's zoeken naar sites over motoren die door jonge vrouwen gelezen worden zoeken, of op videosites, fora en social network sites met als onderwerp sport en oudere mannen.
Als ik in zoekmachine 1 de term "kilometerheffing" invoer krijg ik dus compleet andere resultaten dan wanneer ik in zoekmachine 2 dezelfde term invoer. Als ik normaal in een zoekmachine zoek krijgt iedereen met dezelfde term precies dezelfde resultaten, want Google kent de context waarin je zoekt niet. Een nieuwe zoekmachine kan ik in 5 minuten maken met mijn speciale zoekmachine-generator.
Waar ik dat precies voor nodig heb? Stuur maar een PM, dan krijg je een account en kun je eens kijken. De reden dat ik specifiek Sigme en K-man een mailtje stuurde is dat ik niet meteen met heel veel mensen wilde beginnen. Sigme ken ik al het langste en daar heb ik altijd een speciale band mee gehad, K-man is de enige die ik ooit IRL ontmoet heb. Dus het is echt niet dat jullie niet welkom zijn oid.