Een huilende baby met krampjes.quote:
Zo was dat bij ons ook. Ik was hyper en hij was meer 'onder de indruk'.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:51 schreef DO2 het volgende:
Ja, die heeft ook slapeloze nachten, dus.
Maar hij is er ook erg van onder de indruk, hoor.
Een ietwat vermoeide doch stralende vader.
Dat staat zeker in dat boekje dat je hebt gekregen van Ria Blom?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:00 schreef Gellius het volgende:
Ik ga een pot venkel toevoegen aan mijn autarkische balkonkruidentuin. Venkelthee schijnt ook wel te werken tegen darmkrampen.
Bij je eigen kind is het nog onvoorstelbaar veel leuker en bijzonderder!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:01 schreef DO2 het volgende:
Ja, je smelt toch 'n beetje, he...Als je zo'n kleine vast mag houden... Het doet wat met je.
Het scheelt wellicht dat het ook nog eens een heel mooi kind is.
Dat is mogelijk, maar dat heb ik nog niet open gehad. Het was meer eh... ervaring.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat staat zeker in dat boekje dat je hebt gekregen van Ria Blom?
't Schijnt onzin te zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:04 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat is mogelijk, maar dat heb ik nog niet open gehad. Het was meer eh... ervaring.
Ik walg ook heus van mezelf als ik dat soort dingen zeg, maar het is nu eenmaal zo.quote:
Oh? Ik vind het wel mooi, eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik walg ook heus van mezelf als ik dat soort dingen zeg...
Heb ik ook gelezen in het zwangerschapstopic indertijd. Ik begin er maar niet aan, dat soort dingen. Ik gebruik alleen beproefde methodes.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:09 schreef DO2 het volgende:
Ik las ergens dat je een staaf ijzer of een magneet onder je matras moet leggen,
als je 's nachts last hebt van krampen.
Dat schijnt te werken.
Ik kan andermans baby ook niet vasthouden zoals mijn eigen baby, hoor. Je eigen kind houd je binnen de kortste keren nonchalant tegen je buik gedrukt. B. bungelt Ivan al een tijdje op z'n kop (terwijl mijn hart stilstaat).quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:08 schreef Ringo het volgende:
Ik heb heel veel vrienden met, alles bij elkaar, heel veel kinderen. Ik heb nog nooit een hunner baby's vastgehouden. Jawel, één keertje, maar dat ding begon direct te blèren dus dat gaf ik van schrik ook direct weer terug.
Je bent aan het Lienekienen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:12 schreef DO2 het volgende:
Nu ja, het waren dan ook reacties van ervaringsdeskundigen, Claudia.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:15 schreef Ringo het volgende:
Venkel heeft, by the way, welzeker een kalmerende invloed op het darmstelsel.
Echt jonge baby's vind ik eng. Zo'n pril ding, marsepeinen creatuur, vers uit 't vocht, brrr.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan andermans baby ook niet vasthouden zoals mijn eigen baby, hoor. Je eigen kind houd je binnen de kortste keren nonchalant tegen je buik gedrukt. B. bungelt Ivan al een tijdje op z'n kop (terwijl mijn hart stilstaat).
Jawel, maar niet via de borstvoeding op het darmstelsel van de baby, en een baby geef je geen venkelthee omdat water al bijvoeding is en het advies is om tot 6 maanden (of in ieder geval 4 maanden) te wachten met bijvoeding.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:15 schreef Ringo het volgende:
Venkel heeft, by the way, welzeker een kalmerende invloed op het darmstelsel.
Ivan is nooit kwetsbaar geweest. Dag 4:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Echt jonge baby's vind ik eng. Zo'n pril ding, marsepeinen creatuur, vers uit 't vocht, brrr.. Ik durf niet. Sluip op kousenvoeten voorbij en kom liefst later terug.
Inspectie en badderen! Dat ding erboven is een lamp die warmte afgeeft.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:38 schreef Gellius het volgende:
Aan wat voor inktzwart ritueel wordt dat kind op de achtergrond eigenlijk onderworpen?
Ik wil het altijd zo graag maar ik krijg de kans nooit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb geen enkele moeite met het vasthouden van een pasgeboren kindje.
Iets vileins zeggen met een vriendelijke posticon.quote:
Als je niet oppast gooit ie jou.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan is nooit kwetsbaar geweest. Dag 4:
Oh. Leuk. Bedankt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Iets vileins zeggen met een vriendelijke posticon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |