Done...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:50 schreef Crutch het volgende:
Jammer dat er hier nauwelijks gesproken wordt over de god der gitaristen, [vul hier gitarist x/y/z in].
Ik heb meerdere pogingen gedaan in deze reeks, maar blijkbaar kennen jullie hem niet. Da's echt iets om je voor te schamen.
Ja je kan dat op verschillende manieren opvatten hoe ik het daar typtequote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:42 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
is dat niet zo bij iedere gitarist?
(ik ben trouwens absoluut geen u2 fan, laat dat duidelijk zijn! )
Ik ken hem wel hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:50 schreef Crutch het volgende:
Jammer dat er hier nauwelijks gesproken wordt over de god der gitaristen, Tommy Emmanuel.
Ik heb meerdere pogingen gedaan in deze reeks, maar blijkbaar kennen jullie hem niet. Da's echt iets om je voor te schamen.
Ik ga in April voor de derde keer naar zijn show.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:57 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ik zag hem keer live!
Keytarquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:56 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
spam: http://link.marktplaats.nl/356186409
Nee hoor ik ken hem wel, echt een geweldige ventquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:50 schreef Crutch het volgende:
Jammer dat er hier nauwelijks gesproken wordt over de god der gitaristen, Tommy Emmanuel.
Je moet niets, er werd alleen bijzonder weinig aandacht aan hem besteed.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:07 schreef Libelah het volgende:
Ik zie niet echt in waarom iedereen zou moeten praten over een gitarist die de meesten niet interesseert... Plus, wat Tele al heel sneaky doorgeeft: smaken verschillen.
Hartstikke tof van je dat je even de tijd genomen hebt om naar hem te luisteren.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:22 schreef Libelah het volgende:
Ik ben speciaal voor jou eens gaan luisteren. Hij kan fantistisch gitaar spelen, dat ben ik met je eens. Maar ik vind zijn muziek totaal niet boeiend.
Wat me vooral stoort aan jouw posts is dat je geen enkele ruimte laat voor de mening van anderen. Je noemt Emmanuel 'DE god der gitaristen', terwijl die zogenaamde 'god' voor elke gitarist iemand anders kan zijn (kijk nog eens naar Tele's post. Vervolgens ga je er blind vanuit dat iedereen die hem kent het met je eens zal zijn...
Ik ken hem wel, maar ik had hem liever niet gekend...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:50 schreef Crutch het volgende:
Ik snap het prima. Er zijn zat geweldige gitaristen die minder bekend zijn, maar daardoor zeker niet minder de moeite waard. Om voor iedere naam daarover te gaan mekkeren heeft in mijn optiek weinig zin...quote:
Huiskamer concert?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:14 schreef E.R.O.L. het volgende:
Heerlijk om naar te kijken! Wat een uitstraling heeft Mick Jones toch:
Nee, bibliotheek...quote:
Gaaf! Demo's posten zodra je wat hebt opgenomenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:33 schreef Ayca het volgende:
19.06.2010:
Chauffeur is onderweg
eindelijk
Straks toneport uitproberenen dan werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |