Mwa, ik heb het een tijdje op mijn iPod gehad. Best lekker, als je om het massapopulisme heen kan kijken in ieder geval.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:40 schreef Braddie het volgende:
De gitarist van Tokio Hotel goed noemen![]()
Al hun rifjes zijn gejat van Metallica en Greenday,
Ik kan ook al aardig tokkelen en ik speel net.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:51 schreef KaMo het volgende:
Mwa, hij kan ook prima tokkelen
Greenday heeft al zoveel muziek gemaakt dat het moeilijk is om iets te schrijven (wat ook echt klinkt) wat niet al ergens in hun nummers zit
Standaard hoort bij deze muziekquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kan ook al aardig tokkelen en ik speel net.
Dat zegt echt helemaal niks.
Het gaat er gewoon om, dat mensen die band onterecht goed vinden, tuurlijk je MAG ze goed vinden, maar ze zijn het NIET, die bassist doet gewoon de standard dingetjes, die drummer is dan wel weer aardig.. maar de gitarist en de zanger zijn heel erg standard.... echt heel erg,....
Pete Doherty!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:58 schreef E.R.O.L. het volgende:
Je bent pas een goede gitarist als je met gevoel speelt imo.
Pete Doherty is daar een goed voorbeeld van; soms klinkt het gewoon ruk, maar hij brengt het overtuigend. Heel knap vind ik dat! Ik heb hem op Polsslag gezien vorig jaar. Hij stond daar in z'n eentje op het podium met z'n akoestische gitaar, had een fles whiskey erbij en het was echt top! Dat was trouwens de eerste keer dat hij een solo optreden deed dus het was wel erg speciaal. Je moet van de muziek houden, maar ik vind het een goede gitarist!![]()
Dit is van een ander concert, ook heel gaaf!
Juist. En daarom vind ik een Alex Skolnick geniaal en een Alexi Laiho niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:58 schreef E.R.O.L. het volgende:
Je bent pas een goede gitarist als je met gevoel speelt imo.
Omdat de OP niet uitputtend is. Er staat ook geen Rickenbacker in. En wel een BC Rich plaatjequote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:07 schreef E.R.O.L. het volgende:
Waarom staat er bij gitaar merken trouwens geen Travis Bean in bij de OP? Dat zijn toch ook wel legendarische gitaren!
Het klopt allemaal wat je zegtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Juist. En daarom vind ik een Alex Skolnick geniaal en een Alexi Laiho niet.
Je kunt de techniek aangeleerd hebben om toffe dingen te kúnnen spelen, maar dat zegt niks over of je gave riffs kunt bedenken die overkomen op mensen. Je hebt legio muzikanten die fantastisch na kunnen spelen, maar niks zelf kunnen bedenken.
Technisch gezien was Kurt Cobain een erg matige gitarist (ik geloof dat hij beter kon drummen dan gitaar spelen), maar hij kon wel erg gave dingen verzinnen.
The Edge vind ik gewoon erg dubieus. Waarom heb je een gele serverruimte aan zooi nodig om je geluid te kunnen maken?
Ok hahaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Omdat de OP niet uitputtend is. Er staat ook geen Rickenbacker in. En wel een BC Rich plaatje.
the edge is een gitarist van een heel ander type dan een rockgitarist. hij is meer de keyboard of orgel speler in een band. niet zozeer op de voorgrond willen staan, maar als het moet gebeurt het wel goed!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:10 schreef Witchfynder het volgende:
The Edge vind ik gewoon erg dubieus. Waarom heb je een gele serverruimte aan zooi nodig om je geluid te kunnen maken?
is dat niet zo bij iedere gitarist?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:14 schreef E.R.O.L. het volgende:
[..]
... Het is idd wel jammer dat hij zijn sound te danken heeft aan zijn gear ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |