Bier staat koudquote:
Nee hoor, je tape kon breken. Of na de opname vast lopen.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:54 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Gooide je gewoon je taperecorder aan en dat was hethet werkte altijd!!!
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee hoor, je tape kon breken. Of na de opname vast lopen.
Ah, dat word dus de onderdelen droppen, auto bij pa en ma neerzetten en vanaf daar weer eens een poging doen om te fietsen.quote:
Haha, ja hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 00:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, dat word dus de onderdelen droppen, auto bij pa en ma neerzetten en vanaf daar weer eens een poging doen om te fietsen.
Ik zie nu al op tegen te terugweg
Heb je ook fris?
Dan beter Ibanez, die hebben betere gitaren en ik vertrouw Ibanez als merk 1000x meer dan Richwood (die heeft nogal wisselvallige gitaren qua kwaliteit), Luna en Motion. Bij Ibanez weet je zeker dat je waar voor je geld krijgquote:Op maandag 21 juni 2010 01:23 schreef Braddie het volgende:
Luna en Motion hebben hele fijne gitaren voor een heel stuk minder dan 300euro.
Probeer anders een richwood bij je locale muziekboerkost je 250-300 euro, maar dan heb je ook wat.
Probeer eens een Tanglewood, ik heb een tijdje geleden op eentje gespeeld en dat speelde super.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:10 schreef gazpach het volgende:
Hoi gitaristen, welke akoestische gitaar moet ik kopen? Hij mag niet meer dan 300,- kosten en moet goed klinken uiteraard.
Ik heb een Ibanez met cutaway van ¤200,- met een heerlijk mooie klank + ingebouwde tunerquote:Op maandag 21 juni 2010 01:47 schreef Braddie het volgende:
Dat is zo, op mijn werk(Ex - werk waarschijnlijk) staat een Ibanez 12 string..
Kost iets van 400-500 euro.
Thanks, dit lijkt me wel wat.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:59 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik heb een Ibanez met cutaway van ¤200,- met een heerlijk mooie klank + ingebouwde tuner
(niet mijn filmpje maar precies mijn gitaar)
Ian Siegal!quote:Op zondag 20 juni 2010 23:55 schreef blckbb het volgende:
[ afbeelding ]
Culemborg blues meet bij mij thuis, wie komt
Dude, Ian Siegal!quote:
Dan nog, Ian Siegal! Ik zal er zijn!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:00 schreef blckbb het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je
Ik ga d'r ook alleen maar naartoe omdat ik in Culemborg woon en van bluesmuziek hou
Dean Performerquote:Op maandag 21 juni 2010 01:10 schreef gazpach het volgende:
Hoi gitaristen, welke akoestische gitaar moet ik kopen? Hij mag niet meer dan 300,- kosten en moet goed klinken uiteraard.
Neem eens een kijkje naar de Epiphone EJ200, ik heb hem zelf en het is een prachtgitaar, Klinkt geweldig!quote:Op maandag 21 juni 2010 01:10 schreef gazpach het volgende:
chicks on guitarquote:Op maandag 21 juni 2010 00:44 schreef The_Dean het volgende:
Cool! Chick met een flying V zie je tegenwoordig veel te weinig!
quote:Op maandag 21 juni 2010 07:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ian Siegal!
Zet de koffie maar warm!
[..]
Dude, Ian Siegal!
Hadden we een paar post geleden niet een discussie over onbekende helden? Dit is er 1!
[..]
Dan nog, Ian Siegal! Ik zal er zijn!![]()
![]()
![]()
Hmmm, muzikaal gezien niet echt interessant, een erg irritante stem en er zijn veel betere singer/songwriters.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:24 schreef Sloggi het volgende:
Ik wil jullie graag wijzen op het andere uiterste van Kramtried:
Chris Cook in Brabant en Limburg - 25, 26, 27, 29 juni
Als we het over irritante stemmen hebben... Die Steve Reynolds kan leuk tokkelen, maar hij heeft echt zo'n dertien in een dozijn tienerpopbandjesstem (dertien keer woordwaarde!).quote:Op maandag 21 juni 2010 11:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hmmm, muzikaal gezien niet echt interessant, een erg irritante stem en er zijn veel betere singer/songwriters.
Ga maar eens naar Steve Reynolds luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |