abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98023400
Ik vond het weer een tijd voor standje Gilette. :P

pi_98056214
voor en na foto jovatov ?
  zondag 12 juni 2011 @ 12:09:44 #203
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_98058423
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:34 schreef groooo het volgende:
voor en na foto jovatov ?
Ik heb geen specifieke voor-foto gemaakt, maar deze op pasfotoformaat is van woensdag :P

En de na staat dus drie posts hierboven :)
  zondag 12 juni 2011 @ 13:21:02 #204
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_98060955
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 18:23 schreef Jovatov het volgende:
Ik heb vandaag mijn haar d'r ook afgehaald, staat het een beetje?

U ziet er fantastisch uit. U kunt zo de mutsdas opzetten. *lol*
pi_98067261
Hey Jovatov,
Proficiat met jouw durf, was blijkbaar toch een serieuze overgang! Hoe voelde je je erzelf bij toen je het deed? En hoe voel je je zelf nu? Straalt in elk geval meer zelfvertrouwen uit!
  zondag 12 juni 2011 @ 16:36:46 #206
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_98068603
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:09 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ik heb geen specifieke voor-foto gemaakt, maar deze op pasfotoformaat is van woensdag :P
[ afbeelding ]

En de na staat dus drie posts hierboven :)
No offence, maar je ziet er een beetje als Adje uit.
Maar gemillimetert, is zeker stukken beter :)
Staat een stuk frisser.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
  zondag 12 juni 2011 @ 16:46:11 #207
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_98068979
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 16:36 schreef Gemaskerde het volgende:

[..]

No offence, maar je ziet er een beetje als Adje uit.
:') Nou bedankt.
quote:
Maar gemillimetert, is zeker stukken beter :)
Staat een stuk frisser.
Dat vind ik zelf ook :)
pi_98143463
En vanavond ook weer gemillimeterd, lekker weer 3 mm.
Jovatov, dat is echt een hele verbetering, hoe zijn de reacties in je omgeving ?
  dinsdag 14 juni 2011 @ 08:42:51 #209
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_98146819
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 00:50 schreef Brandwacht het volgende:
En vanavond ook weer gemillimeterd, lekker weer 3 mm.
Jovatov, dat is echt een hele verbetering, hoe zijn de reacties in je omgeving ?
Positief :)
pi_99307166
Raar dat het hier stil is in het kaal scheer seizoen XD
pi_99310723
Millimeter jij je haar ook nog steeds jeremy ? en zo ja op welke stand tegenwoordig ?
pi_99311717
Nu het zomer aan het worden is begint het bij mij ook te kriebelen om te gaan millimeteren.
Heb bovenop beetje dunner haar, maar waar ik zo bang voor ben is dat je dan kale plekken op je hoofd gaat zien als je het erg kort gaat doen.
Heb ze nu half lang (niet extreem ofzo). Enige wat me ervan weerhoudt om het niet te doen is omgeving en of het me wel zal staan ( ben bang dat ik door die dunnere plekken bovenop vlakken krijg met haar en vlakken zonder :@ ).

Hebben jullie hier voorbeelden voor me van 6 mm en 8 mm kapsels? (moeilijk te vinden op Google afbeeldingen) en zijn er mensen die hetzelfde probleem hadden voorheen?
UNOX
pi_99318309
M'n ma vroeg of ik kanker had toen ik ze gemillimetert had :@
U MAD?
pi_99388093
Heb nu halflang haar tot aan m'n wenkbrouwen, morgen wordt dat 7mm :)
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
pi_99388322
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:11 schreef swollywood het volgende:
Ik vond het weer een tijd voor standje Gilette. :P

[ afbeelding ]
Ik zou maar flink gaan zonnen als ik jou was, dat staat beter. Verder staat het wel bazig ^O^
pi_99392071
Vond tijd om ook maar eens mijn hoofdje te doen :)

Voor:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry voor de crappy kwaliteit, maar heb niks anders op het moment :@
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_99392444
Hoeveel MM is dat, 0 ?
U MAD?
pi_99397675
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:23 schreef Devion het volgende:
Vond tijd om ook maar eens mijn hoofdje te doen :)

Voor:
SPOILER
Na:
SPOILER
Sorry voor de crappy kwaliteit, maar heb niks anders op het moment :@
Nice!

Ik ben van plan een deel van mijn haar (aan de achterkant boven mijn nek) te millimeteren binnenkort, maar ik durf niet ;(
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_99404033
3
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
Hoeveel MM is dat, 0 ?
Standje 1, 3mm
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 01:15 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Nice!

Ik ben van plan een deel van mijn haar (aan de achterkant boven mijn nek) te millimeteren binnenkort, maar ik durf niet ;(

*Ziet fobo*

Wat is er mis met je lange haren. Bij vrouwen staat kort haar over het algemeen niet zo heel goed.(Er zijn positieve uitzonderingen ;))

Was begin ook bang om gelijk standje 1 te doen, maar heb eerst klein plukje er af gehaald en ja dan moet alles eraf anders ziet het er niet uit :P :')
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_99408217
After staat je beter Devion!
pi_99408871
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 10:44 schreef Devion het volgende:
3

[..]

Standje 1, 3mm

[..]

*Ziet fobo*

Wat is er mis met je lange haren. Bij vrouwen staat kort haar over het algemeen niet zo heel goed.(Er zijn positieve uitzonderingen ;))

Was begin ook bang om gelijk standje 1 te doen, maar heb eerst klein plukje er af gehaald en ja dan moet alles eraf anders ziet het er niet uit :P :')
Ik blijf dan ook gewoon mijn lange haren houden O+ Ik ga een deel boven mijn nek kortscheren waardoor je het alleen ziet als ik mijn haar in een staart heb.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_99409754
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:50 schreef das_phantom het volgende:
After staat je beter Devion!
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 13:06 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Ik blijf dan ook gewoon mijn lange haren houden O+ Ik ga een deel boven mijn nek kortscheren waardoor je het alleen ziet als ik mijn haar in een staart heb.
Braaf :P

Vrouwen met lange haren _O_
- Epicurus
pi_99419649
Vandaag standje 2 erover gehaald, ben eerlijk gezegd niet zo tevreden met het resultaat ;(. Moet er nog aan wennen denk ik.

Voor:
SPOILER
Na:

SPOILER
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
pi_99439553
Ik mocht niet van mijn ex dan zou hij het uitmaken maar nu is het toch uit dus binnen kort 6mm bovenop en 3 zijkant doen
pi_99439643
HerbertThePervert is idd wennen maar dat komt wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')