Ik heb geen specifieke voor-foto gemaakt, maar deze op pasfotoformaat is van woensdagquote:
U ziet er fantastisch uit. U kunt zo de mutsdas opzetten. *lol*quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:23 schreef Jovatov het volgende:
Ik heb vandaag mijn haar d'r ook afgehaald, staat het een beetje?
No offence, maar je ziet er een beetje als Adje uit.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:09 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik heb geen specifieke voor-foto gemaakt, maar deze op pasfotoformaat is van woensdag
[ afbeelding ]
En de na staat dus drie posts hierboven
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:36 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
No offence, maar je ziet er een beetje als Adje uit.
Dat vind ik zelf ookquote:Maar gemillimetert, is zeker stukken beter
Staat een stuk frisser.
Positiefquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:50 schreef Brandwacht het volgende:
En vanavond ook weer gemillimeterd, lekker weer 3 mm.
Jovatov, dat is echt een hele verbetering, hoe zijn de reacties in je omgeving ?
Ik zou maar flink gaan zonnen als ik jou was, dat staat beter. Verder staat het wel bazigquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:11 schreef swollywood het volgende:
Ik vond het weer een tijd voor standje Gilette.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor de crappy kwaliteit, maar heb niks anders op het moment
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:23 schreef Devion het volgende:
Vond tijd om ook maar eens mijn hoofdje te doen
Voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor de crappy kwaliteit, maar heb niks anders op het moment![]()
Ik ben van plan een deel van mijn haar (aan de achterkant boven mijn nek) te millimeteren binnenkort, maar ik durf niet
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Standje 1, 3mmquote:
*Ziet fobo*quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice!
Ik ben van plan een deel van mijn haar (aan de achterkant boven mijn nek) te millimeteren binnenkort, maar ik durf niet
Ik blijf dan ook gewoon mijn lange haren houdenquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:44 schreef Devion het volgende:
3
[..]
Standje 1, 3mm
[..]
*Ziet fobo*
Wat is er mis met je lange haren. Bij vrouwen staat kort haar over het algemeen niet zo heel goed.(Er zijn positieve uitzonderingen)
Was begin ook bang om gelijk standje 1 te doen, maar heb eerst klein plukje er af gehaald en ja dan moet alles eraf anders ziet het er niet uit![]()
Thanksquote:
Braafquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik blijf dan ook gewoon mijn lange haren houdenIk ga een deel boven mijn nek kortscheren waardoor je het alleen ziet als ik mijn haar in een staart heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |