Kijk, dat knapt tenminste op!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Ben vandaag van lang haar naar 9mm gegaan
[ afbeelding ]
Doe het gewoon zonder opzetstukje, als een baasquote:Op donderdag 21 april 2011 16:49 schreef Brandwacht het volgende:
@redbullchick:
Ben je een topic voor jezelf begonnen ? 3 berichten zonder ook maar 1 reactie van iemand anders....
De eerste uren kan je ook op bericht wijzigen clicken, dan kan je je bericht aanpassen of aanvullen!
Nu weer on topic
De afgelopen maanden steeds 6 mm gedaan in verband met de lagere temperaturen, ik denk dat het nu bijna weer tijd begint te worden voor de 3 mm met dit weer....
Zonder opzetstukje en daarna met scheermesje.quote:Op zondag 24 april 2011 20:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Doe het gewoon zonder opzetstukje, als een baas
ik hang mijn kop altijd boven de badkuipquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:47 schreef dyna18 het volgende:
MIsschien gekke vraag, maar wat is een handige plek in huis om je hoofd te scheren met de tondeuse? In de badkamer zou ik al het afgeschoren haar niet goed op kunnen ruimen vanwege de vloerkleden die daar liggen.
Hoe hou ik het huis een beetje netjes zonder dat er overal haar op de grond komt te liggen.
Waar in huis gebruiken jullie de tondeuse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |