Staat erg goedquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:45 schreef Roogr het volgende:
[ http://img811.imageshack.us/img811/8815/fotogj.jpg (copy/paste deze link) ]
Resultaat!
ik ben werkelijk altijd te laat met die ibood aanbiedingen, deze had ik graag meegenomen:'(quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:24 schreef FastFox91 het volgende:
Beetje laat, maar op ibood staat er nu nog ruim een half uur een tondeuse te koop.
http://www.ibood.com/nl/n(...)garantie_op_de_moto/
Lijkt me eerder een millimeter of 3.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:38 schreef SugarEvans het volgende:
Hoeveel mm zal hij hier op de zijkant hebben?
http://clubjameswilks.com(...)ardy_Swick_pre_1.jpg
Hmm, jammer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:21 schreef SugarEvans het volgende:
[..]
ik ben werkelijk altijd te laat met die ibood aanbiedingen, deze had ik graag meegenomen:'(
Thx!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:44 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Hmm, jammer.
In de comments op ibood stond het goedkoopste alternatief voor 12 euro meer.
http://www.aximax.nl/cata(...)uese-p-71008463.html
quote:
Zonde van je geld, een tondeuse kost niet veel, dat geld verdien je zo terug, en is echt niet moeilijk om dat zelf te doen.quote:
Nice man. Nu nog af en toe naar de zonnebank, krachttraining en wat cardio en je bent een chick magneetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:59 schreef Malta_Soron het volgende:
Na het lezen van deze thread heb ik besloten om ook maar de gang naar de kapper te maken.
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Reacties zijn positiefDe meeste mensen hebben iets van 'Dude, waar is je haar? O wacht, eigenlijk ziet het er wel goed uit.'
Het is nu 12mm. Ik heb extra opzetstukjes besteld voor m'n tondeuse (tot 25mm) en ik ga het nu een maandje laten groeien en dan kijk ik wel op welke lengte ik het wil hebben.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat die combinatie geen garantie is voor succes bij de ladiesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:12 schreef Physics het volgende:
[..]
Nice man. Nu nog af en toe naar de zonnebank, krachttraining en wat cardio en je bent een chick magneet
No homo, maar je ziet er echter stukken beter uit op de foto nadat je je haar hebt gedaanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:59 schreef Malta_Soron het volgende:
Na het lezen van deze thread heb ik besloten om ook maar de gang naar de kapper te maken.
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Reacties zijn positiefDe meeste mensen hebben iets van 'Dude, waar is je haar? O wacht, eigenlijk ziet het er wel goed uit.'
Het is nu 12mm. Ik heb extra opzetstukjes besteld voor m'n tondeuse (tot 25mm) en ik ga het nu een maandje laten groeien en dan kijk ik wel op welke lengte ik het wil hebben.
Gemillimeterd haar is sexy juistquote:
Zo sexy nu.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:59 schreef Malta_Soron het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Veeel beter zo. En mooie ogen heb je.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:59 schreef Malta_Soron het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
En wat bevalt je beter, 6 of 3 mm ? En ook al gekeken voor een tondeuse ?quote:
Naar de kapper ? Dat kan je zelf toch ook, zeker als je het "totally Bald" wilt.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:59 schreef -er1k het volgende:
Jezus. Ik ben wel aan het twijfelen nu. Normaal gesproken 3mm, maar wil nu eigenlijk de stap wagen naar totally bald. Ik denk dat ik het maar ga doen, komende donderdag naar de kapper.
Dat hangt er ook maar net vanaf hoe dik je haargroei is...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:40 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand een foto van hoe 6 mm eruit ziet qua doorschijnen zo ongeveer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |