Wat is te laag?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:28 schreef wingbee het volgende:En als de biedingen die ik voor deze laptop krijg te laag zijn hou ik hem lekker zelf :-p
Dat is bijvoorbeeld te laag.quote:
Bod genoteerd. Om een indicatie te geven, ieder bod onder de 700 is zeker te laag. 700-799 hou ik hem nog een tijdje lekker zelf. 800-850 onderhandelbaar. Meer dan dat ook altijd welkom natuurlijkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:46 schreef Djahani het volgende:
Ik wijzig me bod van 550 in 650 aangezien je 'm toch niet wegdoet voor 550.
850?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:59 schreef wingbee het volgende:
[..]
Bod genoteerd. Om een indicatie te geven, ieder bod onder de 700 is zeker te laag. 700-799 hou ik hem nog een tijdje lekker zelf. 800-850 onderhandelbaar. Meer dan dat ook altijd welkom natuurlijk.
Wat is de nieuwprijs dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:03 schreef Djahani het volgende:
[..]
850?
Nieuwprijs scheelt er niet veel mee...
Heb je een link naar "de Switch"?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:08 schreef offspring29 het volgende:
Inderdaad, ondertussen is er al een nieuwere versie op de markt, en in de Switch wordt deze verouderde versie verkocht voor 999, en jij vraagt slechts 150 euro minder. Dan zou ik toch liever 150 extra betalen voor een volledig nieuwe mét volledige garantie erbij.
Nou ja tweedehands is dit een normale prijsquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:08 schreef offspring29 het volgende:
Inderdaad, ondertussen is er al een nieuwere versie op de markt, en in de Switch wordt deze verouderde versie verkocht voor 999, en jij vraagt slechts 150 euro minder. Dan zou ik toch liever 150 extra betalen voor een volledig nieuwe mét volledige garantie erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze? http://www.switchshops.be/ Uitverkocht...quote:
Het nieuwste model dateert van april dit jaar. Januari kostte dit model in de winkel nog gewoon 1149. Lijkt me dus erg sterk dat je dit model voor 750 euro hebt gekocht. En zo ja, dan heeft de verkoper het weggedaan voor relatief weinig en heb je een mazzeltje gehad.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:41 schreef Daan89 het volgende:
Afgelopen januari heb ik exact dit model (toen 2 maanden oud) tweedehands gekocht voor 750 euro (even voor het idee!).
Was inderdaad een mazzeltje, eigenaar had 'm gekocht op Londen Heathrow (Dixons) voor 950 euro omgerekend. In ieder geval, succes met de verkoop!quote:Op zondag 20 juni 2010 16:00 schreef wingbee het volgende:
Het nieuwste model dateert van april dit jaar. Januari kostte dit model in de winkel nog gewoon 1149. Lijkt me dus erg sterk dat je dit model voor 750 euro hebt gekocht. En zo ja, dan heeft de verkoper het weggedaan voor relatief weinig en heb je een mazzeltje gehad.
Dank!quote:Op maandag 21 juni 2010 09:34 schreef Daan89 het volgende:
[..]
Was inderdaad een mazzeltje, eigenaar had 'm gekocht op Londen Heathrow (Dixons) voor 950 euro omgerekend. In ieder geval, succes met de verkoop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |