Tegen Ghana zullen de Aussies dan uit een heel ander vaatje moeten tappen dan dat ze deden tegen de Duitsers. Anders straft Gyan dat wel af. Daarbij denk ik toch wel dat Gyan en consorten van Australië winnen. Dan heeft Ghana zes punten, Duitsland en Servië drie en Australië nul.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:01 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
wordt wel een spannende poule zo...zeker als Australie ook nog wint....staan ze allemaal op 3 punten
Ah, 2-0 Ik heb 3-2.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:28 schreef Kally het volgende:
[..]
2-0 2![]()
Ja en onderin bij de vragen over wie denk je dat wk wordt en wie krijgt de meeste kaarten, komt, blijkt nu, steeds een nieuwe vraag voor extra punten
Niet op tijd ingevuld dus. Als je het nog kan invullen, dan is er een invoerveld.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:41 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ah, 2-0 Ik heb 3-2.
Jeps, ik zie het ja van die extra punten. Alleen kan ik de volgende vragen niet beantwoorden, omdat het invulvakje ontbreekt.
Welk land pakt de meeste kaarten?
50 punten voor een correct antwoord
Hoeveel kaarten zijn er tot nu toe in groep A gevallen? ( achter deze vraag staat er bij mij 0, terwijl ik dat natuurlijk niet heb ingevuld, is dat bij jou ook zo? )
25 punten voor een correct antwoord
Hoeveel goals zijn er in de eerste speelronde gescoord? ( hier ook weer 0 erachter, terwijl ik het niet heb ingevuld )
25 punten voor een correct antwoord
Zoals te verwachten was ben je nergens te bekennenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Welke kansen?
Klose heeft gewoon 3 domme overtredingen gemaakt in 40 minuten, voor zoveel domheid moesten ze preventieve rode kaarten uitvinden
Lahm werd nog gespaard door de ref
Ja dat kan bij zon fout dus geen excuus zijn.Debiel en duitsquote:
Begrijp ik ook niet zo goed. Driekwart heeft '74 niet meegemaakt, 95 procent de oorlog niet. Duitsland is van alle ons omringende landen verreweg de beste vakantieplek, woonplek, vriendelijkste bevolking en altijd gedegen en goed geregeld alles (denk alleen al aan de wc's op tankstations).quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:53 schreef Snuf. het volgende:
Waarom zit ons land toch vol met Duitsland haters...
ja zekerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Lekker ouwehoeren man, is toch toch heerlijk man
Omdat ze 5 jaar ons land hebben bezet?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:53 schreef Snuf. het volgende:
Waarom zit ons land toch vol met Duitsland haters...
Nee Servie, dat is een lekker land
Eerder omdat ze 6 miljoen joden de dood in hebben gejaagdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Omdat ze 5 jaar ons land hebben bezet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |