Ik ben per definitie voor Nederland of voor de underdog. Punt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe kunnen mensen hier Servie aanmoedigen ondanks hun gespeelde DUitse haat? Wat een jankbabies zeg ongelooflijk...
ik heb'mquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:18 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
die stront reclame nu bij nuon, kanker zooi
het zit diep he?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:18 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
die stront reclame nu bij nuon, kanker zooi
Ik heb ook Duitse haatquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe kunnen mensen hier Servie aanmoedigen ondanks hun gespeelde DUitse haat? Wat een jankbabies zeg ongelooflijk...
Pas na de rood hoor, daarvoor nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:17 schreef Kingside het volgende:
Wel zeker aantrekkelijke wedstrijd tot nu toe.
WIl jij niet dat de beste wint?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen Duitsland aanmoedigen?
Moet het hele team daar wel naar blijven spelen, met acties van Klose schiet dat niet op, echt heel dom was dat.quote:
Zeker, die bal ging op een stabiele manier richting het doel. Zonde dat deze bal er niet in ging. Wat ben ik toch gek op het spelletje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:18 schreef Symphonic het volgende:
Die laatste bal had er toch zeker ingemoeten.
wie weet wordt de kaart wel kwijtgeschonden. Zijn 1e was een schwalbe van een Servier en de 2e absoluut geen geelquote:
Scheids doet het niet verkeerd hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:19 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
vieze stront wedstrijd met die scheids. wat een tering wk is dit
Ik ben op zich neutraal maar vind het wel leuk dat een team, welke zo opgehemeld werd na 1 wedstrijd tegen een zwakke tegenstander die lange tijd met 10 man speelde, het vervolgens zelf zwaar krijgt en toch niet zo goed blijkt te zijn als gedacht. Mja, zo zal het ook gaan als Japan stiekum Nederland verrast met winst/gelijkspel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Serieus?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wie weet wordt de kaart wel kwijtgeschonden. Zijn 1e was een schwalbe van een Servier en de 2e absoluut geen geel
Tja, tijdelijk voetballiefhebber zeg maar..quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wie weet wordt de kaart wel kwijtgeschonden. Zijn 1e was een schwalbe van een Servier en de 2e absoluut geen geel
Nooit van zijn leven. Kaart doet er namelijk niet toe: hij mist de volgende pot en je kunt er van op aan dat Duitsland de 3de pot wint (en 6 punten is gewoon genoeg).quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |